[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:52

Is bij mij ook zo! Ligt dus niet aan jou :)

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:01

Ik kan ook bijna geen smilies plaatsen.
Rare man Nathalie, goed dat je hem weg hebt gebonjourd :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:07

Ik kan de smilies niet eens openen :P

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:35

WTF wat een freak nathalie...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:02

Zo nurtural hangde ongeveer juist, klein beetje moeten aanpassen nog maar goed. Al even linksjes en rechtsjes gevraagd dat ging goed en aan z'n "harde" ( rechts vanboven het paard gezien) kant gaf die ook toe. Achterruit vragen lukte ook, hopelijk gaat het ook lukken oz :).

Er staat echt harde wind buiten fjoe :brr:

*Ik kan ze ook niet openen behalve als ik bij voorbeeld kijk Kaat :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:14

koude wind kanonnen ik ben gewoon dood op van even een kleine boodschap halen....ben gewoon een uur weg geweest waar ik normaal een kwartier over doe :') t was gewoon bizar druk t leeg wel alsof mensen absurd aan t inslaan waren

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:04

Hahahaha dat is echt bizar Nathalie

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:18

ieuw enge kopers, hopelijk is de andere koper snel weer op de been

Hier is het weer goed te doen, Saph staat heerlijk hooi te knabbelen en op het land naast haar vliegen de pijlen en carbiet in het rond. Shan mocht even buitenspelen nadat de mannen van stal naar buiten waren geweest.

Zo vader, zo zoon (als ik het goed heb)

Afbeelding
Afbeelding

en het is ook shan haar grote vriend
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van de jonge hengst die ze buiten hadden gezet geen i net waardige foto's meneer vondt het vuurwerk doodeng en stond alleen maar bij mij te bietsen van doe het hek open ik wil naar stal

Deze hengst staat nu net op stal die wil ik ook nog wel eens zien lopen :9
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 8721_n.jpg

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:21

Fijn dat hij lijkt te passen Lor :)

Oeh, die in de link is leuk! Al is Sandy toch echt de leukste!

Ik heb mijn fb gesplits. Ik had pas heel veel mensen verwijdert omdat ik niet alles voor iedereen openbaar hoef te hebben. Heb nu eentje voor paardenvriendjes en een voor mensen die ik gewoon echt-echt ken zeg maar. Dus als jullie mijn paardenvriendjes willen zijn:

https://www.facebook.com/lotte.thevis

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:27

Lot ik ben van de extremen Akhal, arabier (echt de egyptische), mini paardjes, Fijne welshjes en dan de andere kant, tinkers, shires, belgen ect.

Maar zeg eerlijk dat fijne ik zou het niet willen hebben om te rijden. Maar om naar te kijken jammie.

Maar mooie hengsten goed gepresenteerd dan vindt ik bijna elk ras mooi (hengsten hebben gewoon wat)

Deze staat helaas met peesblessure maar kan ook lekker lopen
Afbeelding
Afbeelding
Maar die staat niet zo hoog in het bloed als de schimmel

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:17

Haaai meiden, ik kom ook weer even uit een donker hoekje kruipen :-) Ik lees wel altijd netjes bij, maar als ik dan een periode niet goed in mn vel zit, dan is de energie er gewoon niet om te reageren.
Maar met Mona gaat het super. Ze doet het erg goed op dr nieuwe stal en is gewoon al helemaal thuis. Ze is weer echt een diva geworden hahaha. Maar wel lekker relaxt met af en toe een dolle bui. Laatst mijn nieuwe zadel even opgelegd en laten lopen en reageerde er helemaal niet op. Dat was voorheen wel anders, als ze dan een periode zadel of singel niet om had gehad dan bokte ze de eerste keer wel weer even. Voor de rest hoop ik binnenkort weer een les te nemen voor de lange lijnen. Is nu paar keer afgezegd ivm klote weer. Hoop echt snel dat het droger word. Mona staat in de nachten op stal, maar haar stal is gewoon lekker met open deur en kan ze lekker rond scharrelen en doet haar wel goed. Helemaal tevreden dus.
En ik zal zowel Karlijn als Jackytje even een pb zenden met mijn info, had ik ook nog niet gedaan.
Hier heb ik wel een vriend zitten die helemaal weg is van vuurwerk. Ik zie hem met oudjaarsdag ook bijna niet, want is dan hele dag bezig. Moet wel zeggen dat ze verantwoord vuurwerk afsteken en altijd goed opletten of er geen honden of aarden ofzo buiten lopen. Ook hebben ze een grote ton waar ze vuurtje in maken waar ze al het afval in gooien, zodat er niets op straat blijft. En Mona dr stal blijft gewoon open vannacht, maar ik verwacht geen problemen.

Hier voorheen een arabier verzorgd, had ik ook een super band mee. Die ging echter met eigenaresse mee verhuizen, heb ik echt heel zwaar mee gehad. Maar ze zijn zo leuk om mee samen te werken.

Nathalie, das echt freaky. Kan me voorstellen dat je blij was dat je man erbij was zeg.
Heb Gizmo vorige weer nog zien staan.

Mira, dat is wel echt eng zeg een zandeten. Moet zeggen dat wij er momenteel ook 1 op stal hebben met lichte zandkoliek nu. Krijgt nu Psylliumvezels van mij gevoerd en heeft Colosan gehad. Mona geef ik standaard paar keer per jaar Psylliumvezels, baat het niet dan schaad het niet. liever dat dan zandkoliek. Is altijd moeilijk te zien of ze wat binnen krijgen en of houden.
Staat je paardje nu op het verharde? Krijgen ze ook hooi in de paddock of is het verveling?

Ellie, gelukkig voel je je wat beter en gaat het met Eros goed. Toevalig zijn er gisteren bij ons op stal 2 stalgenoten weg gegaan waar ik het erg goed mee had. Ik sta er nog maar ruim 2 mnd, maar waren al erg snel naar elkaar toe gegroeid. Maar ze zijn niet naar ver verhuisd en houden ook wel contact. Dat is wel het nadeel van vriendinnen op je stal, ze kunnen altijd verhuizen.

Magica, ik vind het knao van je hoor wat je allemaal doet. je bent op de goede weg. je komt er wel met Luna.

Jess,mooie uitfit!

Verder weet ik t ff niet meer.

MAAR IK WIL IEDEREEN EEN FIJN UITEINDE WENSEN EN AL HET GOEDS VOOR 2013 EN VOORAL VEEL GEZONDHEID!!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:40

@Lotte; wij waren er heel vroeg, en toen was het echt rustig. Daarna naar de Makro geweest daarwas het gewoon stil. Lekker winkelen dus!

Lekker kijkers natalie! Jammer dat die vrouw niet meer komt (helemaal niet meer?), maar gelukkig maar dat je niet alleen was zeg!

Hier geef ik dagelijks slobber met lijnzaad tegen het zand (heb een jaarling met zeer gevoelige darmen). Als ze echt zandhappen lijkt me dat ook niet zo gezond idd. Misschien iets tegen verveling inde paddock erbij leggen, ik heb hier zo'n bal liggen. Dat vinden ze wel leuk om mee te spelen, ik hang em ook wel eens hoger op aan de hoek van de stal ofzo. Wij hebben ook standaard colosan staan voor het geval dat hier.

Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgend jaar :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:43

Jij ook :).

Net singel getest en wat een verademing zeg! Zadel blijft ook lekker liggen nu waar die met die andere singel wel eens durfde naar voren schuiven. Heerlijk ! <3

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:45

Heeft iemand hier trouwens ervaring met rijden met een drachtige merrie? Ik heb een barefoot cheyenne erop liggen en nu nog een 'normale' rechte singel eraan. Maar doordat haar buik nu zo groeit lijkt het toch niet meer zo lekker te zitten (paard klaagt niet trouwens :P). Ik zat te kijken naar zo'n banaansingel, heeft iemand daar ervaring mee? Merrie is fokmerrie geweest en heeft dus al vlot een beste buik :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:48

tjeempie wat gaan jullie weer hard,ik heb alles wel bijgelezen en zal proberen te reageren

bij mij is het niet bokt die loopt te vervelen,maar facebook.had ik net iets getijpt,loopt facebook vast.grr,zometeen maar opnieuw beginnen dus.wilde eerst gauw bokt nakijken.

wbt het vuurwerk:ik wordt er gek van.wij wonen in het centrum en hier lijkt het wel oorlog met meerdere partijen.rotjes,pijlen en soms lijken er wel bommen tussen te zitten.de paarden hebben vanmorgen even buiten gestaan,maar zijn om een uur of 3 naar binnen gezet,eros stond lekker op t land met z'n paardvriend en nog 2 pony's.hij probeerde even de baas te worden over een oude fjord,maar die heeft m even mooi op zijn plek gezet.toen was t ook meteen goed.de eigenaren van stal zijn de hele avond thuis en om half 12 gaan ze naar buiten om dan tot zeker half 1 bij de paarden te blijven.zo weten ze zeker dat alles goed gaat.

@jackytje:ik wil je best een aantal foto's pb-en hoor.zal er een aantal van eros en een aantal van ruana sturen,dan moet je maar kijken welke je gebruikt.heb helaas nog steeds niet de laatste van ruana,daar baal ik wel van.ik zal dat meisje van de week eens proberen aan te spreken.miss is ze het vergeten,of is ze bang dat ik het nog niet aankan.ik zal morgen of overmorgen wel wat foto's pb-en dus.

tjeempie nu nog maar 12 pagina's verwijderd van het nieuwe topic

mocht ik jullie niet meer treffen voor vannacht(lijkt me stug):alvast een gezellige jaarwisseling en een gelukkig 2013 toegewenst

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:23

Oké is goed ;) Vanavond werk ik er wel niet aan mits nieuwjaar, maar zal zien of ik morgen even kan..

Hier was er vandaag zotte wind dus de paardjes zaten te bokken en te springen, grappig zicht was het :))

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:42

Knapperd butengeweun.

wbt het topic, idee dat kaat en lor de pagina maken, waar de kaartjes van karlijn aan bijgevoegd kunnen worden?

Mijn bijrijder en jaron
Afbeelding

Afbeelding

Hoewel ik ze beiden af en toe achter het behang kan plakken, ben ik toch blij dat ik ze zover heb weten te drillen.
En gelukkig heeft het zijn vruchten afgeworpen

Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:45

wauw dat zie er goed uit!iedereen heeft er wel eens last van dat je je paard achter t behang kan plakken.dat hoort er bij .

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:46

hahahahha,, Nathalie... ik pies bijna in mn broek van het lachen.... _/-\o_
geweldig, hmmm aan zo'n één zou ik mn paard ook niet meegeven, hoe graag ik er ook vanaf zou willen.
Ik zal als ik jou was niet te streng zijn op een data dat Giz. weg "moet", het zal niet leuk zijn voor je als het toch wat langer gaat duren dan je denkt..
Maar Je hebt er maar 1 nodig ;) dus wie weet staat morgen de juiste persoon op de stoep.
wat ik natuurlijk voor je hoop! :D

Netjes hoor Andrea.

Nieuwe openings topic of niet... wat maakt het toch ook allemaal uit.....
we banketstaaf toch wel verder.

hier één bange kater en twee poezen die hem nog net niet in het pootje uitlachen.. hahaha
ze kijken hem echt na als hij weer eens voorbij rent naar de volgende verstop plek, van kijk hem dan, de schijterd hahaha

Helaas van die vervelende rot kinders die express (het is echt waar) bij mijn buurvrouw voor de deur rotjes en van die hele zware klappers gooien (wat volgens mij geen kinder vuurwerk is)
Mijn buurvrouw heeft een kennel met witte herders (stuk of 10) en een aantal zijn als de dood voor vuurwerk.
Zij had vanochtend die kinders al gevraagd en zelfs getracht om te kopen met snoep om verderop in de straat te gaan staan.

Maar nee hoor... die poedersuiker koters gooien express nu vuurwerk bij haar in de tuin.
Dus ik ben net naar buiten gestormt om even te vertellen wat er gaat gebeuren als ze niet heel snel op donderen. en dat hielp..
:')
ajaaa soms moet boze tante faye ff tevoorschijn komen.. en ff de politie pet opzetten. hahaha

Sjaak staat verder heel rustig naar buiten te koekeloeren..
Denzel is toch wat angstiger, en staat achter in zijn stalletje zodra er weer hoge tonen voorbij komen.
heeft hij toch nog een beetje geluk dat hij niet 1.60m is. want anders had hij het nog voor zijn kiezen gekregen bij de Beredenen met de vuurwerk oefeningen... :+ (wat niet meer doorgaat gezien zijn hoogte).

Ajaaa ladies...
ook van hier alvast een fijne jaarwisseling.. ik heb nog een nachtdienstje dus ik vier de jaarwisseling op mn werk.

Tot volgend jaar dan maar! *\o/*

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:47

haha jaron doet het super, maar de combi is soms wat lastig (op de foto is mn bijrijder)
en het is niet makkelijk om hun les te geven.
Want hij reageert bij haar zoooo anders dan bij mij. en ik heb iets (beetje boel) meer geduld, en ben met kleinere dingen tevreden.
Dus dit hebben ze mooi voor elkaar zo (was de eerste x dat hij zo fijn liep bij dr)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:49

Ja, Andrea, dat dacht ik idd te doen :) Ziet er echt super uit! Zag het al op je fb ;)

Hier zal denk ik vanavond geen vuurwerk worden afgestoken, er is super veel wind en ze zeggen dat deze Nieuwjaarsnacht kleddernat word..

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:50

Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:53

@Tamadine hij staat op het verharde nu. Denk dat het verveling is zijn grote speel en etermaatje staat niet meer bij hem. En hij blijft kloten met zijn achterbenen

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:04

mooie kaart!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:43

caroline_max schreef:
Lekker kijkers natalie! Jammer dat die vrouw niet meer komt (helemaal niet meer?), maar gelukkig maar dat je niet alleen was zeg!

nou ja zo gauw ze weer te been was wou ze komen kijken.... :j gizmo staat voorlopig nog op t land tot eind januari zoek gewoon rustig een nieuwe baas...