Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:@karlijn:Ik bedoelde eigenlijk dat ruana een spuit krijgt tegen de mijten waar ze last van heeft.ze liep zo te stampen(wat ik dus nooit zie omdat ik savonds kom),dat de stalhouder zij het niet meer aan te kunnen zien.eigenlijk was de bedoeling eerst haar benen te scheren(onder een verdoving omdat ze te panisch is voor scheerapparaat)en dan haar benen goed te behandelen.Maar door het warmere weer zijn die mijten gaan vervelen.met zo'n spuit dood je ze geloof ik wel.
maar vandaag komt hij in ieder geval om die spuit te geven
Kailonne schreef:@Hinke, dat is balen. Rustig aan doen.
@Miesemuisje: fijn gevoel zo'n actieve les.
@Ellie: je hebt veel te verduren op het moment. Ik hoop dat alles goed gaat aflopen. Zal voor je duimen.
@Karlijn: die Diaz, gaat lekker in een hoekje staan. Met een blik van "kom maar op jullie". Maar dat zal ook wel allemaal goedkomen. Die heeft straks gezellige vriendjes.
Jullie allemaal bedankt voor de bemoedigende woorden. Dat kan Erwin dan weer niet. Die begint dan te mopperen. zo van: als je geen plezier hebt in het paardrijden dan moet je hem maar verkopen, want daarvoor is het te duur. En het galopperen is volgens hem de kers op de taart. Voor mij voelt dat nu dus niet zo.
Ik probeer volgende week een keer buiten te gaan rijden met iemand van stal die een hele rustige tinker heeft. Lekker buitenrijden is voor mij wel de kers op de taart.
Nessa schreef:Je hoeft toch ook niet persé hard te gaan om te genieten van je paard!
Sterker nog, heb gisteren niet eens gereden! haha
Kailonne schreef:Jullie allemaal bedankt voor de bemoedigende woorden. Dat kan Erwin dan weer niet. Die begint dan te mopperen. zo van: als je geen plezier hebt in het paardrijden dan moet je hem maar verkopen, want daarvoor is het te duur. En het galopperen is volgens hem de kers op de taart. Voor mij voelt dat nu dus niet zo.
Ik probeer volgende week een keer buiten te gaan rijden met iemand van stal die een hele rustige tinker heeft. Lekker buitenrijden is voor mij wel de kers op de taart.