Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en geen verwijten naar elkaar gaan maken. Ieder heeft een mening en de één die druk zichzelf wat sterker uit, terwijl de andere wat meer genuanceerd blijft. Vind in elk geval kinderachtig om perse de bal terug te moeten kaatsen, ook al voelt het soms dat het nodig is.
alleen het feit dat Karlijn graag de opening wilde maken en dat we een tijdje daar niks van hebben gehoord, geeft je toch aanleiding om je af te vragen of alles gaat lukken en of er niks anders aan de hand is met haar. Niks meer en niks minder.HijadelaLuna schreef:Top Leonoor! En wat Andrea zegt, je kijkt toch haast nooit op de eerste pagina, wat boeit het ook eigenlijk
Wij kijken er niet naar, maar andere mensen soms wel hé. O.a. mensen die ook willen komen meekletsen en al eens willen 'kennis' maken met diegene die al aan het kletsen zijn. Maar dat kan mijn opinie zijn natuurlijk!
(Is niet erg hoor Lor
) Nu kan ik wel jullie mening vragen én of jullie wel in het filmpje willen zitten mits privacy redenen. Het filmpje zal overigens niet openbaar verschijnen op youtube, maar 'verborgen' dus enkel de mensen die de link hebben kunnen hem bekijken, andere niet. Het filmpje zou met vooral foto's zijn, beetje tekstjes her en der, leuk muziekje, enkele print screens van grappige berichten, misschien ook een afscheidsstukje (Ellie, daar voor heb ik jouw woord nodig, mits je afscheid nam van Ruana, of wil je dat liever niet?) Misschien ook enkele knappe tinkerfilmpjes tussendoor? (Ik heb een programma waarmee ik bestaande filmpjes op youtube kan afhalen
)
.
of heb ik nou zo mislezen, want ik had gereageerd omdat jij het zij of zo

.
)
helaas heeft de vrouw ongelukje gehad waardoor ze niet kon komen kijken....dus nou ja we zien t wel verder wel aantal nieuwe mails gehad van geintreseerde mensen

Wat erg zeg
Ik zie het al helemaal voor me, whahah! Jackytje schreef:Oh jeetje nathalieWat erg zeg
Ik zie het al helemaal voor me, whahah!
en toen kwam dat er uit dat ik zoiets had van wtf....