[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:40

Nou , ik maak hier helemaal geen sport van hoor , maar vond de opmerking die jij toen bij mij hebt gemaakt erg onterecht.
De opmerking die jij hebt gemaakt naar Karlijn toe , vond ik erg hard overkomen en heb het gewoon voor haar opgenomen. Ik weet welke ziekte ze heeft , heb deze helaas ook 18 jaar onder mijn leden gehad , ik kan me in haar inleven en dat je maanden gewoon niets kunt.

Ben oud en wijs genoeg om hier boven te staan , maar om lekker puh achter mijn zin te willen zetten , echt niet....

Nu , ik wil toch iedereeen een fijn uiteinde toewensen en dat de paardjes niet teveel last hebben van het vuurwerk !
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 31-12-12 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Poosje81

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:41

Joh, zullen we het zo afspreken: Als het topic vol is, openen we gewoon een simpele nieuwe. De kaartjes kunnen er dan altijd nog door een moderator aan toegevoegd worden. Mocht Diaz het niet voor elkaar krijgen of willen krijgen, kan er altijd nog een alternatieve openingspost worden gemaakt en die worden toegevoegd.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:44

goed geschreven Leonoor !

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:45

Door die zin kwam het wel op mij over alsof je iets "terug" gaat doen, ik weet niet hoe het met jou zit, maar die leeftijd heb ik inmiddels gehad. Nogmaals, ik reageerde toen gewoon hoe het toen op mij overkwam en ben dan eerlijk, dat je eerlijk terug bent vind ik juist fijn, hou niet zo van gebabbel achter mijn rug om. Dacht dat we dat toen wel klaar hadden, schijnbaar niet dus. Nogmaals sorry dan maar...

Top Leonoor! En wat Andrea zegt, je kijkt toch haast nooit op de eerste pagina, wat boeit het ook eigenlijk :+

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:45

Geeft niets , is al goed

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:49

Laten we het gezellig houden :+ en geen verwijten naar elkaar gaan maken. Ieder heeft een mening en de één die druk zichzelf wat sterker uit, terwijl de andere wat meer genuanceerd blijft. Vind in elk geval kinderachtig om perse de bal terug te moeten kaatsen, ook al voelt het soms dat het nodig is.

In dit geval geeft Lotte toch ook gewoon aan dat ze graag ziet dat Karlijn mee blijft kletsen :) alleen het feit dat Karlijn graag de opening wilde maken en dat we een tijdje daar niks van hebben gehoord, geeft je toch aanleiding om je af te vragen of alles gaat lukken en of er niks anders aan de hand is met haar. Niks meer en niks minder.

Naar mijn mening hoeft niemand zich hier persoonlijk aangevallen te voelen met wat er ook gezegd wordt, het is naar mijn idee nooit een verwijt naar iemand vanwege zijn/haar ziekte of aandoening.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:58

HijadelaLuna schreef:
Top Leonoor! En wat Andrea zegt, je kijkt toch haast nooit op de eerste pagina, wat boeit het ook eigenlijk :+

Ik vind die creatieve voorpagina's juist leuk :P Wij kijken er niet naar, maar andere mensen soms wel hé. O.a. mensen die ook willen komen meekletsen en al eens willen 'kennis' maken met diegene die al aan het kletsen zijn. Maar dat kan mijn opinie zijn natuurlijk!

We zullen wel zien hé. Desnoods zet ik al iets ongeveer klaar in een word bestandje, dat als de moment daar is het topic meteen geopend kan worden. Het filmpje was trouwens iets dat Lor en ik al lang over dachten. Moest eigenlijk een soort verrassing zijn, maar Lor heeft het al gezegd dus ehm ja :') (Is niet erg hoor Lor ;) ) Nu kan ik wel jullie mening vragen én of jullie wel in het filmpje willen zitten mits privacy redenen. Het filmpje zal overigens niet openbaar verschijnen op youtube, maar 'verborgen' dus enkel de mensen die de link hebben kunnen hem bekijken, andere niet. Het filmpje zou met vooral foto's zijn, beetje tekstjes her en der, leuk muziekje, enkele print screens van grappige berichten, misschien ook een afscheidsstukje (Ellie, daar voor heb ik jouw woord nodig, mits je afscheid nam van Ruana, of wil je dat liever niet?) Misschien ook enkele knappe tinkerfilmpjes tussendoor? (Ik heb een programma waarmee ik bestaande filmpjes op youtube kan afhalen :) )

Ik hoor het van jullie, hé ;)

Hier trouwens geen last van vuurwerk. Deze nacht helemaal niets. Zal pas vanavond/s'nachts beginnen. Maar ik heb de indruk dat het hier de paarden echt totaal niet kan schelen :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:59

Ik wil het ook gezellig houden wees vrienden, laat een topic niet uit elkaar vallen door een openingspost.

Van mij mag iedereen in de wereld de openingspost maken, geen probleem. Weest gewoon eerlijk naar elkaar. Als Karlijn er mee akkoord gaat en kaat wil ik eventueel als extra naast de kaartjes het filmpje nog maken (als Kaat ook akkoord gaat zij is er mee gekomen hier). Dus als iemand dat wil vragen aan haar ? Wil haar haar opening niet afpakken :).

*Um Kaat jij hebt het gezegd hoor (lees je eigen post even terug) :') of heb ik nou zo mislezen, want ik had gereageerd omdat jij het zij of zo :P

Vuurwerk ook hier geen last van, woon in "the middle of nowhere"
Laatst bijgewerkt door Lori op 31-12-12 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:03

.
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 31-12-12 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:03

Een fimpje lijkt mij wel een leuk idee, dan vraag je het maar als je iets nodig hebt van onze paardjes :)
Grotere foto's ofzo :)
Wij hebben ook een aantal filmpjes van de tinks op youtube staan.

Onze paarden zijn ook niet echt onder de indruk van het vuurwerk, van Shiva weten we dit niet
maar ik denk dat ze wel zal kalmeren als ze ziet dat het Dusty niets kan schelen :j
En buiten een paar landbouwers wonen we vrij afgelegen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:05

Ik ook gewoon gezellig, ik vind een openingspost gaaf maar wil niet dat het topic er door ten onder gaat.

Claudia ik weet je te vinden!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:08

Eeeeh, Karlijn leest denk ik toch wel mee? Ze zal vast wel reageren in de loop van de dag toch? :)

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:18

ook goedemiddag,

wat gaan jullie hard, over de opening gewoon hoi en hallo is al voldoende voor mij. Dus wie het doet maakt hier niet uit.
Paardjes op hol zonder reden zolang ze de kop niet tussen de benen doen is het prima :+

Verder ben ik het een deel kwijt maar iedereen een fijne nacht

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:22

Goedemiddag buitengeweun :).

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:24

weet toevallig iemand wat er met photobucket is gebeurt krijg mijn foto''s niet meer goed om hier te zetten GRR

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:28

Zie je ze niet meer of schakelt hij auto over in de mobiele versie? Dat had ik pas, zwaar irritant, moet je iets in de url aanpassen, daar staat dan nu m. ....

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:31

nope staat nu standaart in de nieuwe versie en kan niet meer mijn formaat aanpassen voor fora''s ect en terugzetten wil die niet

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:32

middag dames wat is t hier weer gezellig....
bokt heeft afgelope dagen nogal vervelend gedaan via mobiel ik kon niks posten...en nog doet bokt vaag bij mij ook op de pc {:)-:
ik heb een kijker gehad voor gizmo en wat voor 1...
aan de tel klonk deze man al niet heel erg slim...nou ja had zoiets van kom maar kijken
a fijn op t land wou deze man wel een raar iets -O-
deze persoon die wou gizmo wel even kopen als ik sex met en zou hebben....dacht echt van wtf...heb em van t land af gebonjourd en gezegd dat als ik ooit mijn pony weg zou doen voor sex en geld dat ik em dan wel zou bellen...wenste hem veel suc-6 met verdere zoektocht..(en was blij dat man lief mee was :o )

maar ff serieus wtf zijn dat voor vage mensen :') helaas heeft de vrouw ongelukje gehad waardoor ze niet kon komen kijken....dus nou ja we zien t wel verder wel aantal nieuwe mails gehad van geintreseerde mensen :j
hij mag voorlopig hier blijven staan tot eind januarie wil gewoon een goeie baas voor em zoeken

dames alvast een heel voorspoedig 2013 *\o/*
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 31-12-12 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:35

Dn weet ik het ook niet, gebruik het al tijden niet meer om te uploaden, alleen om te kijken naar foto's van anderen. Hoe is t met de dames?

Idd, WTF in het groot, hihih. Hopelijk zit er een passende eigenaar tussen, en anders, mijn aanbod blijft staan hoor! Baal dat ik niet 20 cm kleiner ben, haha.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:36

nou dat zeker hija...ik wist echt ook niet wat ik moest andwoorden ik wou eigenlijk keihard lachen :')
maja blij daar ook weer vanaf te zijn haha...soms heb je gewoon rare bizarre mensen...

maja heb t ook al keer gehad met een man die kwam mijn te koop staande hakken ophalen ging ze ook passen enzo :')

net alsof je zulke mensen aantrekt ofzo...haha
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 31-12-12 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:39

Whaha. Ik zal nooit vergeten dat ik paardjes zat te kijken op mp en een advertentie tegen kwam van iemand die haar man te koop had staan als paard omdat hij meer in de stal/wei zat dan binnen :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:41

gaat er bij jullie ook al zoveel vuurwerk af?? -O- heb net met moeite me hondje nog naar buiten gekregen hij wou echt niet....
hij heeft wel 5 keer bij 1 en dezelfde grasspriet gepiest en ook gekakt en wou daarna met een noodvaart weer naar binnen

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:46

Oh jeetje nathalie :') Wat erg zeg :P Ik zie het al helemaal voor me, whahah!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:49

Jackytje schreef:
Oh jeetje nathalie :') Wat erg zeg :P Ik zie het al helemaal voor me, whahah!

t erge nog van alles was dat die man echt in een net pak was enzo en nette schoenen beetje t idee rijke stinkerd ik dacht nou die kijkt enzo en die koopt zo gizmo hij zag er echt zo uit... :') en toen kwam dat er uit dat ik zoiets had van wtf....

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:50

Vage man Nathalie {:)-: (mijn bokt doet trouwens ook raar ik kan maar de helft van de smilies plaatsen :') )