idd Grit je moet niet nu al in de stress schieten en idd als je op de valreep toch mee wilt doen lukt dat vast nog wel Staat Prada wel stoer western en leuk vandaag Snowdon gezien! afgesproken of toevallig tegengekomen?
grid schreef: Joyce heeft weer honger Ik ook maar weet niet in wat Als jij nou een patatje met haalt voor iedereen heel erg lekker! Heb ook honger maar heb geen zin om iets te halen.
Achso TV staat aan en vind het wel gaaf dat die jonge Tjech schaatsen gewonnen heeft gun het haar van harte en coach pikte ook traante weg
BuBBLeGuM schreef:mijn mannetje staat nu fijn in de keuken Doe mij zo'n vent Heb echt zo'n hekel aan koken.. ik maak maar ff wat makkelijks denk k..
Ow ow , hier staat me Vader ook altijd te koken nooit Mams Laast overheerlijke Bami gehaald. , ga van de week weer Turkse pizza halen als ik daar in de buurt ben
hmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr...ik ga even naar benden! tot later!!Sjee ik vind dat hoofdstel echt zo gaaf.. maar het staat zo raar met een engels zadel erbij
Kan best met engels zadel vind ik, omdat het zwart is Zo eten en dan op Visite Denk ca 22/23 u weer thuis
Weetje dat ik dat ding voor ik dacht 25euro heb gekocht hihihi toen samen met Whis haar stockzadel.En nu gebruik ik hem altijd als voorbrenghoofdstel