Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eerst hem maar 100 % voor ik gekke dingen met hem ga doen 

Staat haar goed.

dat word weer wat dus tk 

GRRRRRRR! Lekker dan! 

heb minder en goed nieuws 

kun je weer wat genietten van het gedrentel van ze
2 sneetjes 1 redelijk dieppe en 2 schaafplekjes dus ik moet wachten tot het genezen is 

en ik heb foto's van dr gemaakt kunnen jullie zien hoe zo'n knappe dame het is geworden
(in mijn profiel staan geloof ik ook nog wel foto's van haar)
)

)

Of ik sta op, doe lenzen in, ga naar toilet, kleed me aan. Drink halve bak koffie, eet 2 boterhammen en ben weg. Ben dus meestal met een kwartier klaar. Mijn vader doet normaal gezien de paarden, alleen vanochtend niet, hij moest maaien nl. Maar ik woon maar op 4 km van werk, en heerlijk is eerlijk, met dit pokkeweer pak ik steeds de auto
Morgen ga ik het trouwens ook zwaar krijgen vrees ik... Dr zijn werklui, dus mss dat ik om 5 u á half 6 al aanwezig moet zijn...
Had zelfs nog een klant om half 8...
Vervelende was dat ik geen geld had... en klant betaalde met een tientje. Dus ik heb gezegd, die koffie krijgt u van mij, ik heb geen wisselgeld op het moment. Komt na 2 uur later die man terug met speciaal voor mij wat kleingeld
Maargoed, heb het wel aangekaart, en voortaan ligt er ook een portemonnee klaar.
Cabine is helemaal uitgebrand blijkbaar. En ze hebben iets van 3 keer geblust, maar hij vloog steeds terug in brand vanwege de olie in de leidingen. Pfff... Hij was blijkbaar nogal geschrokken (logisch). En dat wilde ik effe opzoeken op internet enzo, maar kan niks vinden... Brandweer was er wel bij trouwens.
klinkt toch als een goeie beslissing 
Even snuffelen en blazen, en dan samen verder rennen. En als de een uit werken moet (met mij dus) kan de ander dat wel verdragen, maar leuk is t niet...
Ben er allang blij om dat het zo goed klikt, in het begin was dat wel anders 
Had er wel een blauw tape-dingetje omgedaan zodat ik de mijne kon herkennen tussen alle anderen
En mijn voetbal ook wel, maar dan was het, lenen mag, maar mollen is betalen. Maar van de rest moeten mensen gewoon afblijven vind ik.. t is niet jouw spul, en je t is je eigen verantwoording dat je zelf de spullen hebt die je nodig hebt vind ik dan toch... Voor een noodsituatie doe ik niet moeilijk, of een halster / touw ofzo ook niet, zolang het maar gewoon heel terugkomt. Van die simpele dingen he.
die NB-bekapper Petra heb ik nog jaren mee samengewerkt in het hotel/restaurant waar ik nu werk
Wereld is klein
Hanneke84 heeft haar ook als bekapper