Ik heb wel elke dag bijgelezen, maar nog niet veel tijd gehad om te reageren.
@Grrr, dit is wel het best voor je kleine max, sterkte ermee! @TK, Wat fijn dat je dingen tijdens het pendelen tegenkwam waar je hem mee kan helpen! Ook fijn dat hij het naar zijn zin heeft bij je, altijd leuk om te horen!
Voor de rest heel veel gelezen, maar niets meer bij te voegen op de rest......
Vanaf nu ga ik écht proberen weer actiefer te worden! Sorry haha
rommulus
Vanavond springen in de les met mijn bijrijdtinkie. Zijn baasje wandelt vanmorgen alvast met Flan. Kan ik voor en na de les ook nog wandelen met haar en dan heeft ze lekker een dag vrij zo. Jan is nog ziek maar gaat de goede kant op. Ben ik wel blij om
rommulus
leuk springen mischien dat ik wel eens een keertje een sprongetje wil wagen met die van mij maar nu eerst nog maar niet ze waren gister avond aan het barrel racen, dat jeukte wel maar ik heb me in kunnen houden eerst hem maar 100 % voor ik gekke dingen met hem ga doen
lekker dat jan er weer bovenop kruipt wat had ie ??? ik heb dat wel gemist
goedemorgen/middag. Mooie frontriem prada Staat haar goed. (filmpje kan ik niet zien) Jellie; springen vanavond, dat is voor mij echt tig jaar geleden. Zal ook nog wel even duren denk ik Zo toenet het gras gemaaid, vanavond weer lekker met de paarden aan de gang, staan nu lekker hooi te knabbelen.Ik moet zeggen dat het hier het ideale weer is, droog en een fijn briesje, niet te warm.Perfect paarden weer, zo ook de dazen houden zich koest
Edit: filmpje gezien, sluit me aan bij rom
Laatst bijgewerkt door timokyana op 12-07-07 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
rommulus
ik heb gister een berg informatie uit ge print over een dazen vanger en dat op stal neer gelegd, werd daat met uiterste zorg bestudeerd en erg intresant gevonden dus mischien krijgen wij een dazen vanger zodat de paardjes meer rust hebben
Rom, springen is echt leukl Eerst reed ik met dat tinkertje in de spingles mee, dat was zijn grootste plezier. Helaas heeft hij vaak knie op slot en daarom mogen we geen parcoursjes meer springen dus nu alleen af en toe in de groeples, recht toe, recht aan, dat kan voor zijn been geen kwaad. Jan heeft/had een soort virus. Heel benauwd en moest eerst zelfs overgeven door t hoesten. Heeft nu medicijnen en t lijkt nu aan te slaan Klinkt wel bijzonder zo'n dazenvanger!
Prada, gave frontriem en springfilmpje (ben t ook wel meer Rom eens w.b. vastbinden. Iig goede tip voor volgende x)
Tk, lekker weer bij jullie!
Ben vroeg klaar. Moet om 3 uur bij de HA zijn voor longonderzoek (astma)
ik heb nog niet bijgelezen, maar ik wil ff iets kwijt, blegh!
Chayenne had dus die patella fixatie, dierenarts gelijk geweest, daarna met een kennis gebeld voor advies. Dierenarts had me wat meegegeven wat er aan de hoeven gedaan moesten worden, maar ik voelde me niet ervaren genoeg om daar aan te beginnen. Kennis legde me het uit hoe en wat en zei dat het echt niets bijzonders is, dat ik dat makkelijk zelf kon. Alsnog een ervaren bekapper gebeld voor een afspraak. Enkele minuten mee aan de telefoon gezeten en de situatie uitgelegd. Ik moest nog even een mailtje sturen voor een afspraak te maken, omdat hij in de auto zat.Hij zou dan binnen anderhalve week komen. Zo gezegd, zo gedaan. Kreeg een mailtje terug dat hij wat van zich zou laten horen, als hij er meer hier in de buurt had. Ik had dus al zoiets van ow... geen haast bij dus? Ik heb natuurlijk het liefste zo snel mogelijk, maar hun hebben er vast meer verstand van. Plaats ik nu elders op bokt dat ik nog zit te wachten op bekapper en noem hem bij naam, reageert hij zelf.... met dat hij niet direct weet wie ik ben (ok, dat kan) en dat hij niet zou weten welke klant er nog op een afspraak zit te wachten! En daarbovenop komt nog dat hij dus over op vakantie gaat en al bomvol zit GRRRRRRR! Lekker dan!
Jij was toch niet zo voor nb? of heb ik t nu mis? Kan hoor. Maar wel vervelend dat t zo gelopen is. Is er geen andere ervaren bekapper die even in kan springen tot je bij hem terecht kan?
Hier in de buurt blijken ze wel schaars te zijn... Ik ken er enkel 2 uit zuid-holland. Deze man dan en een vrouw die de laatste keer was geweest, wat dus niet goed ging met Chayenne... Schiet voor nu dus niet op. En zoek dus een NB-er idd.
timokyana
Goede middag! Zo net weer even verder de kippen ren gesnoeid. En mijn kippen (Rien en de Willie's vernoemd naar mijn schoonouders) kan ik weer zien lopen. Ze waren druk aan het krabben op zoek naar lekkere dingetjes.
TK: Wat fijn dat het pendelen dingen bevestigd heeft, en wat leuk dat Timo zo goed reageerde. Jellie: gelukkig voelt Jan zich beter. Prada leuke frontriem springen ziet er ook goed uit. Alleen ben het met de rest eens over het vast knopen aan die paal. Leon: wat vervelend zeg. Niet echt fijn. Hopen dat je nog een goede bekapper vind.
rommulus
zo weet terug van de paardjes heb minder en goed nieuws maar daar kom ik zo op
@ jellie ik weet dat springen leuk is ik weet alleen niet of sil er ook voor te porren is als ik denk aan het eerste hindernisje (lees balkje op lepel die alleen op de voet steund dus max 20 cm) waar sil bijna zijn nek over brak, denk ik nee dat word um niet
maar als ik dan denk aan sik die pervect uitgerekende niet te hoge niet te wijde sprongen maakt over het geultje in het oude land, denk ik ja
maar hoe dan ook eerst wil ik de basis er goed in hebben anders loopt ie er met me vandoor
leon balen van die smid is wel erg banketstaaf om er zo mee om te gaan tja het is wel geen nb er maar anders had ik je raymond aan bevolen (die ook in de bit reageerd) hij is super met paardjes en probleempjes daar in tegen had ik je fred afgeraden wel nb er daar hebben we niet de beste ervaringen mee
janet leuk dat je de kipjes weer kunt zien kun je weer wat genietten van het gedrentel van ze
nou het slechte nieuws filou heeft dr achterbeentje verwond en loopt er niet lekker op 2 sneetjes 1 redelijk dieppe en 2 schaafplekjes dus ik moet wachten tot het genezen is als ik vanavond gebeld word is het mis ik verwacht het niet gezien het er wel redelijk goed uit zag maar wil dus geen telefoontje vanavond het goedde nieuws is dat ze wel enorm is afgevallen en ik heb foto's van dr gemaakt kunnen jullie zien hoe zo'n knappe dame het is geworden die ga ik nu even uploaden dan kunnen jullie een voor en na zien
nou eerst een foto van vlak voor ze weg ging uit oude willem (in mijn profiel staan geloof ik ook nog wel foto's van haar) dit was ongeveer een maandje van te voren moeilijk uit dr vacht en veel en veels te dik (boer dacht maar steeds dat ze drachtig was van sil ) en dr hoefjes waren in de tijd dat ik er was 2 keer bekapt omdat ik aangeboden had de smid te bellen voor sil dan kon zij ook wel weer een keertje (helaas kun je dr voetjes niet echt mooi zien op dr foto al kun je wel zien dat haar stand niet echt mooi is)
niet helemaal een mooie foto van zij (ze wou niet echt super haar modelletje laten zien (mischien schaamde ze zich er toch een beetje voor ) maar je kan toch hopelijk wel zien dat ze al stukken is afgevallen als ze zometeen voor het karretje komt dan komt de rest ook wel weer
edit je kan op de foto's ook wel de grijze plekken (is een wond poeder) op dr beentje zien haar linker acherbeen daar zitten dus de wondjes (tja ze zijn klein maar voor een shet voor mij groot zat die beentjes zijn al niks en dan al zulke plekken erop)
Ochtendritueel : Afhankelijk van hoe bijtijds ik m'n nest uitkon Of ik sta op, doe lenzen in, ga naar toilet, kleed me aan. Drink halve bak koffie, eet 2 boterhammen en ben weg. Ben dus meestal met een kwartier klaar. Mijn vader doet normaal gezien de paarden, alleen vanochtend niet, hij moest maaien nl. Maar ik woon maar op 4 km van werk, en heerlijk is eerlijk, met dit pokkeweer pak ik steeds de auto Morgen ga ik het trouwens ook zwaar krijgen vrees ik... Dr zijn werklui, dus mss dat ik om 5 u á half 6 al aanwezig moet zijn...
Vanochtend wel lekker gewerkt, was helemaal alleen Had zelfs nog een klant om half 8... Vervelende was dat ik geen geld had... en klant betaalde met een tientje. Dus ik heb gezegd, die koffie krijgt u van mij, ik heb geen wisselgeld op het moment. Komt na 2 uur later die man terug met speciaal voor mij wat kleingeld Maargoed, heb het wel aangekaart, en voortaan ligt er ook een portemonnee klaar.
Mijn broer werkt bij zijn schoonvader zeg maar. Die heeft een heel groot akkerbouwbedrijf etc. En die willen een stuk beton gieten op het erf, dus alle machines moesten verplaatst worden etc. Weet het ook niet precies, maar iig, Ivo moest een bietenrooier ophalen bij de buurman, en onderweg vliegt dat ding ineens in de fik Cabine is helemaal uitgebrand blijkbaar. En ze hebben iets van 3 keer geblust, maar hij vloog steeds terug in brand vanwege de olie in de leidingen. Pfff... Hij was blijkbaar nogal geschrokken (logisch). En dat wilde ik effe opzoeken op internet enzo, maar kan niks vinden... Brandweer was er wel bij trouwens.
Grrr klinkt toch als een goeie beslissing
Aman en Dewi zijn echt hele dikke vriendinnen. Nu Dewi wei-arrest heeft, komt ze ook Amanda altijd 'halen' als die in de wei gezet wordt Even snuffelen en blazen, en dan samen verder rennen. En als de een uit werken moet (met mij dus) kan de ander dat wel verdragen, maar leuk is t niet... Ben er allang blij om dat het zo goed klikt, in het begin was dat wel anders
Spullen ongevraagd lenen... toen ik op pension stond, was dat met name eens de longeerzweep. Maar daar kan ik echt niet van wakker liggen zolang het ding maar gewoon terug komt Had er wel een blauw tape-dingetje omgedaan zodat ik de mijne kon herkennen tussen alle anderen En mijn voetbal ook wel, maar dan was het, lenen mag, maar mollen is betalen. Maar van de rest moeten mensen gewoon afblijven vind ik.. t is niet jouw spul, en je t is je eigen verantwoording dat je zelf de spullen hebt die je nodig hebt vind ik dan toch... Voor een noodsituatie doe ik niet moeilijk, of een halster / touw ofzo ook niet, zolang het maar gewoon heel terugkomt. Van die simpele dingen he.
die NB-bekapper Petra heb ik nog jaren mee samengewerkt in het hotel/restaurant waar ik nu werk Wereld is klein Hanneke84 heeft haar ook als bekapper