Voor mij best in de buurt inderdaad Jonore, maar durf dat nu nog niet aan. Onze rijkunsten zijn nog lang niet om over naar huis te schrijven en daarbij heeft paardlief heeft nu echt de piek van de puberteit te pakken. Er komt vast wel een nieuwe locatie voor de tinkerdagen! Tzt ga ik zeker meedoen!
Vandaag weer even gelangelijnd met Feike. Braaf paard ook. Morgen ga ik waarschijnlijk weer rijden alleen niet op Feike Maar op de vosmerrie van een stalgenoot. Kreeg een appje van dr dat ik haar tm zondag wel kan rijden en longeren omdat zij dan weg is. En of ik de stal wil doen. Natuurlijk wil ik dat
Nimby
Geplaatst: 02-02-16 23:22
Lekker! Ik heb vandaag maar een stukje staart erafgehaald. Ze stond erop
Dankjewel Ik heb ook ander soort foto's... Dat ik me ernstig afvraag, groeien die voorbenen nog verder
J_E
Geplaatst: 03-02-16 08:21
Ze is drie toch? Als ik zie hoe Gi nog gegroeid en veranderd is zal er vast nog wel wat gebeuren, maar ze is wel errug overbouwd he trouwens, ze is al een stuk steviger geworden. Mooie dame hoor!
Leuk eens op een ander paard rijden. En fijn dat feike beter is.
Wij zijn met Noeka bij een hele goede smid geweest op de kliniek. Na alle verschillende adviezen en zienswijzes erop wisten we niet meer wat te doen. Hij was totaal niet onder de indruk van het bokhoefje en vertelde dat het best goed kan komen. Ik moet zelf aan het vijlen. Maar wat een opluchting!!!
@Nimby, ik zoek een beleerde tinker, braaf op buitenrit, minimaal 1.55 het liefst Merrie of ruin maakt me niet ze veel uit Maximaal 12 jaar oud.
Mijn eigen paard is onder voorbehoud van de keuring verkocht Vrijdag wordt hij gekeurd en als hij goed is gaat hij gelijk mee naar zijn nieuwe baasjes! Dan kan ook mijn zoektocht gaan beginnen
Wat een leuke tinker! Idd nog wat overbouwd maar als je het nog wat tijd gunt komt dat vast goed!
@Joanne, een bokhoefje kan vaak zat mooi gecorrigeerd worden hoor Heeft wat tijd nodig. Ik heb ook een paard gehad met zo'n hoef en die is nooit 1 pas kreupel geweest.
Wat een goed nieuws voor Noeka! Fijn! Haha die Tess.. Komt goed joh, die heeft nog mindstens 2 jaar om bij te trekken! (Al is Gijs is nooit zo overbouwd geweest, die ging altijd redelijk gelijk op. Die zag je echt opsparen en dan ging die kont op de voet gevolgd door de schoft).
Gister heerlijk met m gewerkt, hindernisje in de longe gezet, wát kan ie springen en een lol dat ie dan heeft. Helaas was het al donker, anders had ik een filmpje gemaakt.
Nimby
Geplaatst: 03-02-16 12:02
Wat een goed nieuws allemaal!
Fijn dat je goed vooruitzicht hebt met Noeka's voetje Joanne! En dat je zo'n smid hebt gevonden met zoveel ervaring erin. Toch goed dan dat je hebt doorgezet.
Iris vrijdag dus waarschijnlijk afscheid van je paard. Dat is nog best snel gegaan! Reed je dressuur of springen met hem? Wil je dat met de tink ook gaan doen? (naast de buitenritten, natuurlijk) Omdat je onder de Tinkers ook soms van die specifieke dressuurtypes ziet of springkanonnen (Andrea en Gijs nu dus ook??)
Bedankt voor de staartcomplimentjes en overbouwdheidssteun. Ze is inderdaad drie (en een half). En op deze foto is het ook wel erg hoor is minst flatteus van allemaal
Iris, vlotte verkoop! En daarna mag je de zoektocht echt beginnen. Brutale vraag, waar ligt je budget ongeveer? Weet uit ervaring dat de grotere tinkers doorgaans niet heel goedkoop zijn.
Joanne, fijn van dat hoefje! En dat het dus meevalt!
Whisper is 3 weken kreupel, maandag zijn ze geweest voor foto's en echo. Ze heeft dus een kapotte meniscus. Nu wachten totdat het veulen geboren wordt, staat op de pijnstillers. Ze kunnen er niets aan doen.
Jeetje wat balen... Arm paard... Dat wordt dus niet meer beter?
Dank allemaal. Ja tweede kijkers hebben hem meteen gekocht, binnen een week eigenlijk! Nu duimen voor vrijdag, maar ik verwacht geen problemen. Ik reed eigenlijk niet superveel met hem, maar vooral dressuur Ben niet zo'n held met springen haha. Ben helemaal gene held eigenlijk, daarom gaat deze ook weg . Met de tinker wil ik vooral veel buiten rijden en in de bak gewoon een beetje "dom" dressuur rijden. Ik wil geen wedstrijden meer starten. Puur plezier maken! Budget ligt rond de 3500-4000