Zo ik ben ook even met vakantie en kan gelijk mega veel bijlezen… Nog precies 7 dagen dan gaan we trouwen.. stressjes nemen toe
Heb erg leuk nieuws vind ik… haha Roos is gebleven op het vakantie adres aka haar oude huisje bij haar mama en tante op de wei en nog heel veel anderen… Ze gaat beleerd worden voor de kar. Over ongeveer 1,5 maand komt ze weer terug. Ben heeeeel benieuwd!
Maar ik kon natuurlijk nie tmet een lege trailer naa rhuis dus heb de 5 jarige arabier meegenomen Jallad. Deze is 1,5 jaar terug beleerd en daarna heeft hij vakantie gehad. Ik ga beginnen met longeren en zo rustig aan even oppakken en kijken wat hij er nog van kan
Chimello, wat een cool beest! Lotte, klinkt heerlijk zeg!!
Wat een gave foto! vind t mooi om naar zulke dieren te kijken, maar ik hoef er echt geen te hebben
Nienke, niet gaan stressen, is nergens voor nodig! Je gaat iets doen wat jij graag wil. Wat er verder gebeurt maakt toch helemaal niets uit? Als jij en je partner (en dochter) maar gelukkig zijn!
Nimby
Geplaatst: 16-07-14 11:28
Chimello, wat was het nu ook weer. Baard-.... ? Nienke leuk de laatste loodjes het wordt vast een topdag voor je! Niet met een koe maar nu Arabier dan
Ze kijkt alleen zo zuur op foto's meestal! Eergister heeft ze op m'n hand gepoept En niet zo'n klein beetje. Het is een baardagaam ja, ze zijn echt super lief en rustig hoor, ze eet wormpjes uit je hand. Ik heb haar ook twee keer in een handdoek gewikkeld tegen de kou in de avond en dan bleef ze er braaf de hele nacht in liggen. Ze bijten ook niet trouwens, zijn niet bang voor katten enzo en zien ons ook niet als bedreiging. Mijne heeft geen stekels op haar rug, ze is een leatherback. Dus veel fijner nog in de hand Ze is zo schattig! Ze zit gewoon aan het raam te bedelen als ze honger heeft. Het is net een hondje haha
Vandaag is het zeven jaar geleden dat Flynn is geboren:
Groot hoofd, lang mager lijf, een hengst en slim was hij ook al niet. Godsamme Toen zou hij nog van m'n tante worden. Zeven jaar later is het het fijnste paard wat ik me kan wensen, altijd blij en altijd voor alles in. En loopt hij nog steeds met z'n mamsie in de wei. Ik ben een gelukkig mens
Haha nee 2 kan ik niet betalen aan stalling en zo... Roos haal ik over maand a 1.5 weer op en dan breng ik jallad terug...
Nu roos voor de kar wordt beleerd vond ik het zo kaal zonder paard en aangezien ik wel stalling door moet betalen kan ik net zo goed ander paardje er neer zetten
Ja hoor, maandagavond Ging best heel lekker. Ook voltes met balken galopperen kunnen we verrassend goed. Tof peerd
Vanmiddag nog even gereden. Was wárm maar nog wel goed te doen. Wat rustiger aan doen, niet al te lang en dan wil het best. Voor Flynn dan, ik zweet me een ongeluk