Zandhappen... Kan ook gewoon een gedragsprobleem zijn hoor. Verveling? Frustratie? Wat je kan doen is een muilkorf om of hem een andere gewoonte aanleren bij het buiten zetten. Doet hij het verder ook wel eens, of echt alleen met buiten zetten?
Hier Caily pas twee keer kort op elkaar aan de dunne, uit voorzorg ook psylliumkuurtje erdoor gegooid, hopelijk zijn we er nu voorlopig vanaf. Wil het eigenlijk steeds gaan herhalen, maar ben zo'n muts die dat weer vergeet. Bedenk me net dat het wel kan door het altijd in de week dat de hoefsmid komt te doen, hmmm, nu dit idee niet vergeten en dan komt het goed 
Wat fijn dat de kennismaking zo goed ging Ellie, en gezelligheid op stal dus 
Hier bij de paarden weinig overlast van vuurwerk, vanmiddag ging het hier in de stad wel even los, oei. Ben benieuwd naar morgen! Verwacht niet veel overlast eigenlijk 
Magica schreef:Ow ja en donderdag hebben we (Lotte en Johan en ik) met ons drieën een buitenrit gemaakt! Ondanks dat ik het wel spannend vind, ging het hartstikke goed en de paarden hebben zich goed gedragen! Ben wel blij hoor met het bos zo dichtbij, dichterbij stal kan gewoon niet hihi.
Ik denk dat Caily er binnenkort maar een keer per ongeluk-express vandoor gaat 
Toch wel fijn dat Lotte op die manier een goede dag kan slijten Leonoor!
Mooie foto van oa kleine King en Eowyn, en Joos! Haha, Myrthe leert Ymke wijken, heb toen je die liet zien hier wel even gelachen. Waar staat die eigenlijk, wordt ze ook uitgebracht? Spam maar door hoor 
Ehm, sorry, misschien ben ik nu te eerlijk en heb ik geen recht van spreken omdat ik ook maar met vlagen actief ben, maar Karlijn laat wekenlang niks van zich horen, toont zelf geen enkel initiatief meer en na vragen moeten we nu een week gaan wachten totdat zij -als er niks tussen komt- een opening gaat maken? Als je het mij vraagt vind ik het leuker dan twee actief kletsende meiden als Kaat en Lor te laten doen, vind Karlijns beurt wel een beetje voorbij