[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:16

Leonoor schreef:
Mag ik je advies geven? Haal hem van zand af aub!

Leonardo (volle broer van Myrthe) heeft van de week in de kliniek operatie gehad ivm verstoppingskoliek (waarschijnlijk door zand) en heeft daarna nog een aanval gehad die hij niet heeft overleefd. Bentley had vanochtend koliek en Myrthe vrijdag (hoewel we bij die 2 niet weten of het aan het zand lag).

Ik app meteen diegene die hem buiten zet of ie op het zandloze beton pad mag staan.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:23

Snackie schreef:
.
Wel naar hoor, de mooie dame (heb je nog een foto bij de hand van de dames toevallig? )

/Leuk filmpje jess!

Van Myrthe en zusjes etc? Dan moet ik even gaan zoeken ;)

Leuk filmpje inderdaad!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:27

Hallo iedereen,

Wat staat Gracey mooi met haar nieuwe outfit <3
Had het filmpje van Luna al gezien, leuk gemaakt. Ik vind de foto's van toen ze nog puppy was ook wel schattig :)

Zo onze paardjes zijn ook weer verzorgd voor vandaag.
Ik heb de indruk dat Shiva zich hier ook steeds meer op haar gemak voelt, ik ondervind ook steeds meer van haar trucjes.
Vandaag deed ze voor het eerst een "pas" voor mij *\o/*
Casanova en Flicka hadden ook weer eens dikke pret in de paddock, de modder spetterde weer alle kanten op :')
Ik vind het zo leuk dat broer en zus nog even met elkaar kunnen spelen, ik denk dat ik toch wel een traantje ga moeten wegpinken als Flicka verhuist.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:38

Leuk filmpje Jess!! :D

Poosje81

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:41

Zo laatste ronde beignets gebakken nu, nu even benen hoog met boek(je).

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:50

lekkerrr, stuur maar door hoor :j

Ja myrthe en zusjes :+:

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:58

Magica schreef:
@Kaat: Gekke Tinky toch, misschien was er toch iets engs in die plas water dat ze besloot dat ze daar niet door heen kon gaan? Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Idd, men vriendin vroeg me dat ook al. Echter ben ik er daarna zélf doorgestapt en heb niets gemerkt. (Ondanks dat het water in men jodphurs liep := ) We'll never know.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:03

Ik ben zoekende, maar kom onderweg nog wel eea tegen;

Afbeelding

Afbeelding

Myrthe en Ymke:

Afbeelding

Lotte:

Afbeelding

Axel:

Afbeelding

Baggio en kleine Eowyn (en Josephine voorop):

Afbeelding

Zo, genoeg gespamd ;)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:10

de mevrouw die vandaag hier is komen staan met haar pony,stond hier een paar jaar geleden ook al.ik kende haar nog niet,de pony had ik elders in het dorp al ooit zien staan,tijdens de vele wandelingen.
destijds is ze vertrokken om bepaalde redenen(ga ik hier niet neerzetten),maar ze had het niet naar haar zin waar ze nu stond.daarom heeft ze gevraagd of er plek was.
het lijkt me wel een aardige vrouw.zij is dus ook meteen uitgenodigd om mee te gaan eten met de club.zo leren we elkaar beter kennen.
de reden van mijn dipje was omdat ik toch weer terug dacht aan degene die hier pas is vertrokken.ik had zoveel met dat meisje op,dat dat weer even bovenkwam.maar ik ben er van overtuigd dat ik het net deze ook wel goed ga vinden.er zijn maar weinig mensen in het algemeen,waar ik niet mee door 1 deur kan.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:10

Leuk!! die foto met ymke, het ging om t leren wijken toch hihi.

Heerlijke foto's.
Dunne benen heeft baggio zeg! tenminste, dat lijkt zo?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:18

Baggio heeft ook niet zulk zwaar beenwerk, het is een grai, dus mag.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:41

:j knap koppie heeft ie

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:23

Leuke foto's. Baggio is mooi!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 00:51

diaz stuurt net pb terug dat ze er volgende week voor gaat zitten.
niet te veel beppen dus

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 04:21

Zandhappen... Kan ook gewoon een gedragsprobleem zijn hoor. Verveling? Frustratie? Wat je kan doen is een muilkorf om of hem een andere gewoonte aanleren bij het buiten zetten. Doet hij het verder ook wel eens, of echt alleen met buiten zetten?

Hier Caily pas twee keer kort op elkaar aan de dunne, uit voorzorg ook psylliumkuurtje erdoor gegooid, hopelijk zijn we er nu voorlopig vanaf. Wil het eigenlijk steeds gaan herhalen, maar ben zo'n muts die dat weer vergeet. Bedenk me net dat het wel kan door het altijd in de week dat de hoefsmid komt te doen, hmmm, nu dit idee niet vergeten en dan komt het goed :+

Wat fijn dat de kennismaking zo goed ging Ellie, en gezelligheid op stal dus :)

Hier bij de paarden weinig overlast van vuurwerk, vanmiddag ging het hier in de stad wel even los, oei. Ben benieuwd naar morgen! Verwacht niet veel overlast eigenlijk :)

Magica schreef:
Ow ja en donderdag hebben we (Lotte en Johan en ik) met ons drieën een buitenrit gemaakt! Ondanks dat ik het wel spannend vind, ging het hartstikke goed en de paarden hebben zich goed gedragen! Ben wel blij hoor met het bos zo dichtbij, dichterbij stal kan gewoon niet hihi.

:= Ik denk dat Caily er binnenkort maar een keer per ongeluk-express vandoor gaat :P

Toch wel fijn dat Lotte op die manier een goede dag kan slijten Leonoor!
Mooie foto van oa kleine King en Eowyn, en Joos! Haha, Myrthe leert Ymke wijken, heb toen je die liet zien hier wel even gelachen. Waar staat die eigenlijk, wordt ze ook uitgebracht? Spam maar door hoor :D

Ehm, sorry, misschien ben ik nu te eerlijk en heb ik geen recht van spreken omdat ik ook maar met vlagen actief ben, maar Karlijn laat wekenlang niks van zich horen, toont zelf geen enkel initiatief meer en na vragen moeten we nu een week gaan wachten totdat zij -als er niks tussen komt- een opening gaat maken? Als je het mij vraagt vind ik het leuker dan twee actief kletsende meiden als Kaat en Lor te laten doen, vind Karlijns beurt wel een beetje voorbij :o

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:46

Weet je wat er aan de hand is met Diaz oftewel Karlijn?
Misschien is er wel wat waardoor ze minder actief is ?
Vind het een beetje harde opmerking hierboven ( maar nu ben ik ook eerlijk naar jou toe..... ), zou je niet eerst aan haar zelf kunnen vragen waarom ze er weken niet is geweest ?

( nu reageer ik even hetzelfde als dat jij een paar week terug bij mij hebt gedaan ).

Ellie , fijn dat het zo goed ging

Zandhappers heb ik hier ook gehad en ben toen weer overgestapt naar nonstop ruwvoer , toen was het snel over
Wij hebben hier even topdrukte , dus zal er vandaag wel even niet meer zijn hier ..... vuuwerk he ?

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:10

Dames, ik lees altijd braaf mee maar niet altijd de tijd om te reageren.
Druk met werk, m'n 2 pony's en m'n autootje is dood eng.

Leuke foto's en filmpjes voorbij zien komen!

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:11

HijadelaLuna schreef:
:= Ik denk dat Caily er binnenkort maar een keer per ongeluk-express vandoor gaat :P

}> :Y) :D

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:18

Volgens mij heeft Karlijn een hele goede reden dat ze nu niet zo actief is. Dat kan toch? Zijzou het doen, dus lijkt me dat als dat lukt ze dat ook gewoon kan doen. Als het niet lukt wordt het een ander verhaal, maar ik neem aan dat ze dat dan zelf wel even aan geeft.

Hier een dagje Ikea met moeders. Eens kijken of het daar druk is :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:55

veel plezier!

mij.maakt het niet uit. tenslotte kijk je niet elke dag naar de eerste pagina vh topuc

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:06

Ben het wel met Andrea eens. Het is wel leuk natuurlijk, maar ja voor hetzelfde geldt is er iets.
Hier flink knallen. Net bij Grace wezen kijken, maar zij had het te druk met etrn ha ha. De hondjes zijn banger. Binnen nirt alleen met uitlaten.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:15

Ga wel akkoord misschien is er een goede reden waarom ze een tijdje niet meer actief meekletst. Nu zolang de OP gemaakt is en ons nieuw topic van start kan :D .

Verder vandaag nog eens controleren of de nurtural juist zit en eventueel eens gaan rijden met m'n nieuwe singel (nog met bit wil eerst het een en ander vanaf de grond proberen met de nurtural).

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:26

@hijadeluna hij doet het alleen als ie naar buiten gaat. Verder doet ie het niet. Maar heb even opgelet ik denk dat ie het gedrag gekopieerd heeft van andere paarden die likken aan het zand namelijk. Denk dat ie maar ene muilkorf om krijgt of een speelbal voor buiten. Iets tegen de verveling. Hij staat nu ook alleen vanwege zijn benen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:32

Als ik in haar berichten kijk is ze met andere dingen bezig. En misschien voelt ze zich wel ziek oid, dat maakt niet uit, feit is dat als we terug gaan kijken wanneer ze hier voor het laatst meekletste we terug moeten naar oktober, dat is al twee maanden geleden. Begin oktober is al besloten dat zij de opening zou maken en vanaf toen zijn er al mailtjes naar haar gestuurd. Begin november is er nog een keer op terug gekomen en hadden mensen van jullie haar ook weer gemaild. 4 december zegt ze dat ze er naar Sinterklaas aan gaat beginnen en weer mee komt kletsen. En sindsdien geen Karlijn... En ook nog geen kaartjes dus. Nu zegt ze volgende week, ben heel benieuwd wat ze volgende week zegt. We hebben heel veel leden, zoveel kaartjes maken in een week wordt eerder een last dan een lust. Ik vraag me af hoe Karlijn hier zelf over denkt, aangezien ze nu veel tijd moet gaan steken in iets waar ze volgens mij eigenlijk al niet meer mee bezig is. Denk dat het puur uit fatsoen is. Als ze door haar ziekte niet meer mee kletst kan natuurlijk ook, maar lijkt me niet dat je dan wel zeker 20 kaartjes kan gaan maken...

En ik vind het heel jammer dat Karlijn niet meer mee kletst, om haar als persoon die ik graag mag :) en omdat ik Diaz al van veulen af aan ken, zou haar graag blijven volgen. Maar wat er niet in zit krijg je er ook niet uit, als zij die behoefte niet meer heeft hier te komen, dan houdt het op. Wie zijn wij dan om haar te dwingen of achter de kont aan te zitten? Als ze met plezier die opening zou maken had ze dat toch allang uit zichzelf gedaan? Als ze mee zou lezen zou ze ook weten hoe hard we gaan.

Lepel schreef:
( nu reageer ik even hetzelfde als dat jij een paar week terug bij mij hebt gedaan ).

Oh, maken we daar een sport van? Ik ben altijd gewoon eerlijk en recht voor de raap, en heb er geen problemen mee als mensen dat net zo bij mij doen. Er staat nog net geen lekker puh achter je zin :=

Veel plezier Caroline! Reken maar op DRUK. Kom je daarna bij ons eten? KFC, zit ernaast. Wel vragen naar Lotte he, waarschijnlijk ben ik bij de drive te vinden.

Maak je een foto Lor? En veel plezier!

Hier ff wakker worden en eten, dan richting Caily, als het rustig is even een rondje bos door en daarna paar uurtjes werken. Amateursluit deel II, hihih. Wat ik zo hoor wel een stuk meer mensen dan met kerst, gelukkig, toen gingen we 21 dicht en was ik rond 2345 thuis, hoop nu toch eerder thuis te zijn.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:36

Ik had niet verwacht dat we binnen een jaar 500 blz. Vol zouden krijgen. Zijn we goed bezig.
Jack staat in een buitengebied dus die zal niet veel last hebben van het vuurwerk. Er zijn daar ook regelmatig schietoefeningen, want hij staat vlakbij de kazerne. Hij is dus al heel wat gewend. Crossmotoren, helikopters, vliegtuigen, schieten, etc.