[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 14:48

snackie: ik heb nu een ghost en op dunla (haar moeder had ik een massimo
tinkerplein: ja werk in bakkerij van supermarkt dus ja altijd vroeg ,maar 1 voordeel ben elke middag vrij!
hinke1985: inderdaad massimo is mooi en zal er ook zeker komen voor zoe in 2013. kan niet wachten!!

dit is zoe haar zadel nu de ghost.
Afbeelding

en dit is haar mams met de massimo
(die heb ik verkocht toen zoe 6 maand was en zadel toen ook verkocht )
Afbeelding

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 15:19

Ff snel,ik zie veel vragen over E achter B.Bert heeft een autorijschool en doet dat er ook bij.
Je kunt best alleen een examen kopen hoor,maar dan is het wel handig dat je de nodige ervaringe hebt en je moet het een en ander over de auto,aanhanger weten.Dus meestal wordt er eerst gelest,maar is niet verplicht

Tamadine

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:04

Oh ik vind die bruine zadel wel mooi, alleen dan wel in het zwart :-)

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:07

ja klopt ik neem voor zoe ook een zwarte :D

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:23

Zijn die ook aanpasbaar in de boom eigenlijk?
Welk merk is het en wat zijn de kosten?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:48

Leuk dat Diaz vandaag lekker de groep in is gegaan. Super zeg dat je zelf zoveel afgevallen bent!

Misschien inplaats van chips iets gezonds snaaien en geen chips in huis halen? Maar kan me voorstellen dat je er dan alsnog zin in hebt..

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:04

Massimo's zijn prachtig, maar ik vind ze veel te duur. Ze zijn in boom af te stellen tot 44 dacht ik. Maar niet verwisselbaar volgens mij..
Marian als je die ghost weg doet hoor ik t graag :D

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:10

Als mijn barefoot over een jaar niet lekker ligt, zou ik je ghost ook wel is een keer willen proberen ;)

Over het inhuis halen van lekkere dingen. Helaas -gelukkig eigenlijk- heb ik de luxe dat ik geen boodschappen hoef te doen. Wel wil mijn vader ook wat kilo's kwijt, dus die probeert mee te helpen.
Als het in huis ligt dan moet het idd meteen open, en helemaal op.
Agja, we blijven vrouwen denk ik dan maar.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:13

Heb even gegoogled naar die massimo's. Zitten pracht exemplaren tussen. Vooral die dressuur versie!

Karlijn: hoe is het gegaan met Diaz in de groep ?

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:17

@miesemuisje:welkom in de groep!prachtige verzorgtinker met maanogen :P :9

@simone:die bovenste 2 foto's van het paard ,met die achtergrond,in een woord geweldig!

@carolien:de dierenpolitie bij de buurtjes geweest.Eigenlijk best wel sneu om op je oude dag op je kop te krijgen.aan de ene kant snap ik het wel dat ze de meeste dieren weg moeten doen maar aan de andere kant zou ik gewoon last krijgen van medelij (in de ogen van de dierenpolitie).Al hun hele leven voor die diertjes gezorgd maar door hun eigen leeftijd en hun lichamelijke conditie kunnen ze t gewoon niet zo goed meer aan.Meestal als mensen op die leeftijd een radicale verandering ondergaan(veel dieren die wegmoeten),kunnen dat geestelijk slecht aan en gaan nog harder achteruit(geestelijk en lichamelijk).

@maartje:Mijn dagen zijn over het algemeen vrij druk.Thuis heb ik vanalles te doen,heb mijn hobbies en werk ongeveer 28 uur per week.Ik woon wel thuis,maar heb echt mijn leventje met mijn werkzaamheden.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:19

Net weer gereden met Jack. Ik merkte dat ik het vertrouwen een beetje kwijt ben. Dus weerk langzaamaan opbouwen. Ook als denkt manlief daar anders over.
Ik heb een heel klein stukje galop gedaan. Maar het aanspringen was voor mij al een kleine overwinning, want in eerste instantie wilde ik niet galopperen, maar toen werd manlief boos en toen toch maar een klein stukje gedaan.
Wel balen dat ik dan meteen zo'n terugval heb. Maar het is niet anders.

Karlijn; ging het goed met Diaz.
Ik had voor Jack ook gekeken naar een Massimo, maar ik vond ze te duur. Het zadel wat ik nu heb bevalt me eigenlijk niet zo goed. Krijg een zweetkont van het kunststof en het zweetblad zit me af en toe niet lekker. Dat moet zich nog een beetje vormen.
Ik wil toch wel weer een leren zadel.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:32

Diaz ging gelijk in 'help, jullie zijn groot en ik ben klein ga van me weg' stand :( Zo sneu om te zien!
In de hoek, kont naar de rest, en naar alles trappen dat in de buurt kwam!

Ze was de kleinste in de paddock van de vorige stal, en duidelijk niet de broek-an daar.. en nu was het even wennen voor haar dat ze het niet kwaad bedoelden! :(:)

Maar op het laatst stond ze lekker te maffen, net als de rest :+:
En de haflinger, haar buurvrouw, is haar favoriet, maar die staat aan de andere kant van het draadje :') Ze eet echt heel lief plukjes hooi uit zijn mond! _/-\o_

Wel heeft ze echt wonden gebeten bij zichzelf ;( Ze heeft zo'n jeuk aan de rui! En zweet zich kapot nu met dit weer! Ik hoop vanavond nog iemand te vinden die haar kan scheren!!

Foto's komen zo!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:41

Bij haar nieuwe vriendjes:
Afbeelding

'jamaar.. ik wil helemaal niets doen vandaag...'
Afbeelding

okee! Dan maar weer de paddock in :P
Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:53

tinkerplein schreef:
Ff snel,ik zie veel vragen over E achter B.Bert heeft een autorijschool en doet dat er ook bij.
Je kunt best alleen een examen kopen hoor,maar dan is het wel handig dat je de nodige ervaringe hebt en je moet het een en ander over de auto,aanhanger weten.Dus meestal wordt er eerst gelest,maar is niet verplicht

Thanks voor die info!
Wat kost een gemiddelde les + examen bij hem als je het in 1 dag doet?

Massimo, fijne zadels zijn dat he? hoor er goeie dingen over.

ritje vandaag met mn zus

Knappe diaz in de groep!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:23

Jaron is echt superbraaf!! Wat een wereldpaard

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:34

@Snackie ja hoor je kan perfect gewoon met je ouders ofzo oefenen en dan je examen gaan doen zonder lessen :)
Bij deze, ik ben niet geslaagd vandaag :( maar het was echt gedoemd om te mislukken... Komen we aan gaan we me inschrijven en blijkt dat de groene papieren van de verzekering vervallen zijn... papa al gebeld met de verzekeringsmakelaar voor een kopie ev maar dat mocht niet van het examencentrum... terug naar de auto voor richting huis te gaan...
In de auto wil papa alles weg steken en vind hij ergens onder de juiste papieren!
ik naar binnen gespurt en mocht dan toch nog examen doen... maarja al beetje stressy van dat gedoe met die papieren enzo...
En dan dusja examen op terrein daar: 50m achteruit rijden geen probleem, aan en af koppelen geen probleem en dan moest ik in een S naar achter rijden en parkeren tegen laadkade. Daar ging het dus fout... kan dat écht niet vatten dat dat niet lukte... ik doe thuis zoooooveel moeilijkere zaken soms, ik vind manouvreren zoooooo fijn en hier ging het absoluut niet! Nuja ik had 1,5x de afstand van mijn voertuig + trailer waar ik in moest parkeren (dus in het 2de deel van die S) en denk dat ik van het ene rijvak ineens de trailer moest parkeren 4m (of mss zelfs 4,5m) naar rechts toe... Dusja :(
De 12e ga ik terug en dan wil ik nondedju terugkomen met dat papiertje om mijn rijbewijs te gaan laten veranderen bij het gemeentehuis!!!!!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:01

Andrea: wil jij mij niet zo jalours maken met die mooie omgeving }>
Tss. Het ziet er lekker ontspannen uit !

Diaz: gezellig bij de (nog komende) vrienden.
Altijd zo sneu te zien dat ze in een hoekje gaan staan. Maar je hebt er wel vertrouwen in zo te lezen.
Vacht ziet er idd onrustig uit.

Julie: aah balen.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:09

Julie, wat naar zeg! echt balen!! volgende keer beter.

Simone, het is hier heerlijk, misschien toch wat eerder dan binnen 2 jaar :P

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:18

zo weer even drie blz. bijgelezen.. :D wat gaan we toch hard, zonder dat we het door hebben hihi

ajaa lees net dat de collega's weer goed bezig zijn geweest, tuurlijk sneu voor die mensen maar als je niet meer in staat bent om je beest te voorzien van wat hij nodig heeft houdt het op.. dan moet je de keuze voor het beest maken en niet voor jezelf (zelfde als met inslapen enzo dat doe je ook niet voor jezelf) maarjaa blijft triestig indd.

Mooie Diaz, zoe en jaron weer gezien!! leuk!! :D
vandaag nog even snel met mn pippie langkous gekroelt... Denz heeft twee vlechten op zijn hoofd die ik, omdat hij stond te eten naar de zijkant heb moeten vlechten en nu blijven ze naar buiten staan... whaha :') het is geen zicht :+ maar wel leuk!

Heb zelf ook voor een s. Massimo dressuur gekeken voor Denz. maar denk dat er volgend jaar eerst een boomloos zadeltje erop gaat, anders blijf je bezig.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:19

Mallow schreef:
Massimo's zijn prachtig, maar ik vind ze veel te duur. Ze zijn in boom af te stellen tot 44 dacht ik. Maar niet verwisselbaar volgens mij..
Marian als je die ghost weg doet hoor ik t graag :D

de massimo's zijn 1370 euro en kunnen toto 46 boommaat gemaakt worden
kunnen 2 maten verbreed of versmalt worden

mijn ghost komt volgend jaar april, mei te koop ;) zal er nu nog beperkt jaartje op rijden zodat zoe nog iets verder kan groeien.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:29

hinke_1985 schreef:
@ Fayem89: Nieuwe avatar? Nou ja, dan zaterdag maar toch? Soms heb je dat nu een maal...

Zat. gaan we zien wat het weer gaat doen, ben benieuwd.

jaa dacht weer eens wat anders, maar geloof dat de andere leuker was haha
in het groot vind ik de foto wel leuk.. kiek maar eens...

Afbeelding

@Becs
ze worden 1.50m boven de grond :j met genoeg prik erop hahaha :# hoger hadden ze niet in de winkel..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:27

Mijn stalgenootje heeft ook een massimo, ik mag hem een keer passen, al ben ik bang dat ie om te zitten veel te breed is voor jari, maar het trekt me wel, volgens mij is het een heerlijk zadel

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:32

Toch goed dat je doorgezet hebt Kailonne, en het zal echt de komende tijd met vallen en opstaan gaan denk ik, angst is gewoon enorm vervelend. Maar je bent echt op de goede weg!
En anders gewoon een tijdje niet galoperen, is helemaal niet zo erg, lekker doen waar je jezelf vertrouwd bij voelt. Desnoods longeer je hem een keer extra om zijn energie toch kwijt te kunnen.
(zegt de held op sokken die nog nooit op haar tinker heeft gegalopeerd, maar wel heerlijke rustige bosritjes maakt)

Leuk Diaz met haar (toekomstige) nieuwe vriendjes.

He wat balen zeg Juliekeuh..

gaaf Snackie!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:33

Kailonne schreef:
Net weer gereden met Jack. Ik merkte dat ik het vertrouwen een beetje kwijt ben. Dus weerk langzaamaan opbouwen. Ook als denkt manlief daar anders over.
Ik heb een heel klein stukje galop gedaan. Maar het aanspringen was voor mij al een kleine overwinning, want in eerste instantie wilde ik niet galopperen, maar toen werd manlief boos en toen toch maar een klein stukje gedaan.
Wel balen dat ik dan meteen zo'n terugval heb. Maar het is niet anders.

Karlijn; ging het goed met Diaz.
Ik had voor Jack ook gekeken naar een Massimo, maar ik vond ze te duur. Het zadel wat ik nu heb bevalt me eigenlijk niet zo goed. Krijg een zweetkont van het kunststof en het zweetblad zit me af en toe niet lekker. Dat moet zich nog een beetje vormen.
Ik wil toch wel weer een leren zadel.

Deze heb ik dus gemist! excuses!
wat naar van die terug val, je ging zo goedd!
komt best goed meis, gewoon stapje voor stapje weer!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:34

@ Diaz: nieuwe plek ziet er mooi uit! Fijn dat de verhuizing goed is gegaan :)
Veel ben je afgevallen zeg! Goed bezig!

@ Miesemuisje: welkom terug dan :D Knappe tink ook!!

@ SIEMxFUNNY: gewoon een lekkere dag gehad dus, is ook wel eens fijn!

@ Kailonne: Jammer dat je het vertrouwen weer beetje kwijt bent. Gewoon in het tempo gaan waar jij je lekker bij voelt!

@ Snackie: leuk filmpje :D

Vandaag nog weer bij Bonny geweest, gelijk het nieuwe touwhalster gepast.
Staat der echt mooi! Ook foto gemaakt, maar het was al aan het schemeren, dus een hele mooie foto is het niet.

Afbeelding