Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet echt een snuggere actie inderdaad

toen ik het land in kwam, ze was duidelijk beledigt dat ik haar sokken haf afgeschoren en haar daarna een week in de steek had gelaten. Vervolgens stoof ze het pad af naar stal, en op stal kreeg ik steeds een hoofd (te) hard op mijn schouder geklapt. 

maar te houden. Tot we op de dijk kwamen. Svala moest plassen, dus moesten wij even stil staan. Althans... dat was het plán. Jessie ging opzij, naar over, naar achteren, opzij, omhoog
en weer ZOEF vooruit. Stuk gestapt, in het kader van "als we harder gaan, zijn we haar kwijt."
en weer naar huis gestapt. 
Nichtje van A. mocht op Snowy rijden, dus wij liepen mee. Hij ging zo stoer
lekker aan een lange lijn, stoer voor me uit of juist achter me. Hij schrok een keer flink, maar herstelde zich direct. Gááf paard!

maar verder..

Sjee Marleen, aanklagen en een vergoedig vragen..
Succes!

grrr schreef:HALLO ZEG!!!!![]()
![]()
![]()
Worden wij daar net wakker staat iemand met een grote graafmachine een ENORM GAT in onze wei te graven....!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wij erheen, van dit is ons land, wie heeft die opdracht gegeven????????????
Van het bedrijf (kalvermesterij naast ons)! Ja, maar dit is ons land..>! Was dus een (bewust??) foutje maar nu hebben wij een gat van minstens 10 bij 10 in onze wei, waar ze dus oude modder en mest in wilden gooien. Nou, het is nu geregeld, alles wordt weer dichtgegooid en ingezaaid, maar da's toch niet normaal!!! En wie nu precies die opdracht gegeven heeft is ons ook volkomen onduidelijk...........