Nee hoor: Knuffel voor Leonoor! Hoe is 't met je mooiste meid?
Dierenambulance is hiervoor Pel, alhoewel ik je aarzeling kan begrijpen! Maar we kunnen tenslotte niet al het dierenleed persoonlijk oplossen/ aanpakken huh. Je hebt zo prima gehandeld!
FjordenTinker, welkom! Ik kan me je helaas niet meer herinneren alhoewel ik hier al een poosje meedraai. Maar ouderdom komt met de gebreken - daar ligt het aan bij mij
Baileys, hoe gaat het nu met je?
FK... Wat een hork die halfbroer van je!
Roosje, veel plezier vanaaf en doe voorzichtig met jezelf!
Jellie, spannend! Heb je al de kriebels ivm huisje en upcoming verhuizing?
Leuke foto van Flanna!
Verhuizing vanmiddag ging goed. Heb huis keurig netjes achtergelaten, al zeg ik het zelf. Moest me ff mentaal voorbereiden op het inlichten van "huisbazin", maar heb gewoon een peuk opgestoken in de bak terwijl Chub liep te dollen met een paardenmaatje en heb gebeld. Ze vond het "mijn keuze"
. Heb gelijk op de terugweg de sleutel bij haar langsgebracht. Wel ingestemd met het feit dat het lag aan het niet mee mogen nemen van de hond. Andere zaken maar niet genoemd, heeft toch geen zin... Ben lekker overal vanaf nu meteen (naja, alle zooi staat nog in tassen en dozen op mijn slaapkamertje, dus mag morgen nog even ruimen hier)...En nu ga ik een tukje doen
Slaap lekker allemaal
Alleen van de inhoud, foto van onderbebloede wcpapier,

hahaha