Dat is het ellendige van dit weer. Ik heb vanmiddag weer grondwerk/lange teugelen les met Storm. Maar die is zo erg nat en vies en ik moet weer door de regen naar de binnenbak. En ik moet heb eigenlijk buiten in de regen poetsen whahaaa. Dat lukt nu echt niet. Voordeel van grondwerk, er hoeft geen zadel op. Vandaag alleen een longeersingeltje en als hij te vies is dan laat ik ook die thuis hahaa.
cp112
Geplaatst: 01-02-16 11:31
Even ego spammetje hoor. Morgen weer echo en als alles dan nog rustig is mag ik waarschijnlijk naar huis!
Hihi Jane, jij kan tenminste nog naar een binnenbak! Maar vies weer is het zeker, heb ook de grootste moeite om de motivatie te vinden om daar in buiten te gaan staan :/
Dott
Geplaatst: 01-02-16 11:52
cp112 schreef:
Even ego spammetje hoor. Morgen weer echo en als alles dan nog rustig is mag ik waarschijnlijk naar huis!
Ik duim voor je.
Ja hier ook, ik heb ook gewoon geen motivatie om te rijden, ook omdat de bak eigenlijk te nat is. Maar vind het wel sneu..
Heeft 1 van jullie trouwens ervaring met Myler bitten? Zo ja, welk model en wat voor ervaring?
Ik heb gelukkig de mogelijkheid om in een binnenbak te trainen hahaa. Maar buiten opzadelen en poetsen enz en er naar toe lopen is ook erg nattig hahaaa. En de motivatie gaat langzaam aan wat minder worden. En niet zo zeer omdat ikzelf nat word, maar Storm en Woody zijn zo vies en alles word zo nat. Het tuig is zelfs vochtig van het hangen.
Over mogelijke kopers daar moet je inderdaad een goed gevoel over hebben. Meestal voel je het wel aan of het is de eerste keer nog neutraal. Succes sowieso maar wil even zeggen laat het niet om al eens rond te kijken het zou zonde zijn als je je droom paard laat schieten zomaar... je kan altijd mailen en de situatie uitleggen. Ik zou daar zeker begrip voor hebben als verkopende partij...
Oe Chantal dat zou fijn zijn! Dat ze nog even keurig op hun plek blijven en dat dat thuis kan.
Paardlief staat 's nachts binnen maar wordt daar het viest, potstal vlas en ze ligt het liefst met haar hoofd op een poepkussentje lijkt het Ze bewaart daardoor wel het rollen voor in de stal dus ik mag niet klagen.
Spannend Iris nieuwe kijkers voor je paard, ben benieuwd! Lijkt me ook wel een dubbel gevoel. En dan een nieuwe tink, heb je al een idee naar welk type tinker je wilt gaan kijken?
Kim welkom terug.
Shelly spannend! Lekker om naar toe te oefenen.
In februari zijn er ook weer koudbloedwedstrijden, gaat iemand nog? Alleen voor Jorine in de buurt denk ik (Houten)? Ik kan helaas niet, op zaterdag zijn we scholen kijken voor m'n dochtertje en zondag heeft ze een valentijnswedstrijd op de manege en rijdt ze een Fproefje Jammer want ik wou wel graag weer een keertje schrijven bij de koudbloeden. Zo leuk en leerzaam.
Geen vervoer en moet werken Hoop dat ik iets vind om naar de synchronisatiedag te komen. Heb me wel opgegeven. En de hengstenshow moet ik ook heen maar mijn moeder vindt het allemaal te lang duren. Dus zij zal niet mee willen. Ik moet mn rijbewijs gewoon halen maar heb gewoon geen geld over iedere maand
Net eventjes 10 minuten met Feike wezen langelijnen in de bak. Hij liep alsof hij nooit ermee gestopt was haha. Wel even een wollen deken onder de longeersingel want de wind was fris en hij was een beetje bezweet onder de deken. Helaas voor ik weg ging wel 2 kleine kuchjes. Maar die waren niet heel ernstig dus ga me er niet zoveel zorgen om lopen maken.
Misschien dat ik een paar lootjes voor een keuring koop als die er weer zijn. Wil stiekem wel met Sansa op keuring maar dan is ze een (waarschijnlijk) overbouwde jaarling
Ja, staat er ook zeker op. Maar het heeft wel een beetje met de nieuwe locatie te maken. Als ik er 3 uur voor zou moeten rijden, dan zal ik het nog wel her overwegen.