Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), en was praktisch vertrokken naar dromeland. 11 uur aan een stuk door geslapen, vanmiddag geslapen, zonet geslapen, oeps. 
Jij schrijft trouwes 2 kg brok, dat is heel mooi, Caily doet het op een schep pavo care4life. Nu viel ze laatst wat in, maar nu ze terug op onbeperkt hooi staat en daarna een weide om wat te knabbelen trekt ze mooi terug bij, inmiddels alweer een aardig buikje, gelukkig! Ik bedoel te zeggen dat ruwvoer (veel gras of anders hooi) veel belangrijker is dan krachtvoer.
. Hoe ging het vandaag? Ik heb hem helaas weer niet gezien, had geen tijd om te kijken en daarna te rijden 
Bijzonder van die vergroeiing, maar als ze er geen last van heeft ook wel speciaal! Gek om Quint weer te zien? Hij wordt leuk, of niet?
Wel probeer ik altijd slecht gedrag te negeren, door te gaan tot het goed is en dan te belonen. Maar soms ontkom je er niet aan, ik ben ook aan het oefenen met voetjes geven bij de kleine. Doet ze van heel jongs af aan al heel netjes, zeker met een kroel op dr ruggetje tegelijkertijd is ze maar al te graag braaf. Maar met oog op het uitkrabben en de hoefsmid in de toekomst oefen ik nu ook met even vasthouden en dan pas loslaten als ze ze geeft. Eigenlijk probeer ik altijd voor het punt te blijven dat ze gaat trekken en die grens steeds uit te bouwen, maar soms kom ik de grens tegen en als ze dan dus weg trekt en daarbij soms steigert of bokt dan corrigeer ik wel door pest op dr billen of passen achteruit; op dat moment zit ik weliswaar fout door te lang vast te houden, maar zij brengt mij in gevaar, en dat mag nooit, echt nooit. 

)

. Morgen of overmorgen terug met de lange lijnen naar de glasbak (maak mijn zadeltas dan aan mijn longeersingel vast en gaan maar) .
. Jack vind het hooi ook geslaagd trouwens was direct een aanval op die baal hooi
. Nog gekeken voor eventueel voordroog maar na enkele mensen gevraagd te hebben geen gevonden die echt hooi in plastic had, als het nat is dan werken zijn darmen niet mee tja...
. Dan maar safe en lekker hooi nu 90 balen gekocht hopelijk wat geluk met het weer dat we niet zo veel moeten geven deze zomer en dan komt er nog een lading zodra deze op is natuurlijk.
. 

. Zou dat op te lossen zijn of is dat gewoon dat type paard (is bij andere paarden de onderdanige van de kudde altijd). Wil gewoon in het midden kunnen rijden met hem..

En ook nog bij knappe Luna geweest, leuk!
(beetje zelfde ogen denk ik)
En mooie voorraad hooi 
De andere witte die we hebben had dus ook zo'n kap op maar dat was ook maar van korte duur. Enige die haar netje om liet was Charity!