[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jess_vH

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:11

Ja waar blijven de kaartjes? Het gaat nu erg hard.
Karlijn zal ons toch niet vergeten zijn?

Hier waait het ook erg hard. Wel even een anderhalf uur rondje gereden vanmiddag.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:15

HijadelaLuna schreef:
Ben jij zelf ook in Pesse Leonoor? Starten met Silas misschien?

Nee sorry :n Heb jouw pb doorgestuurd he! Heb je reactie gehad?

Pesse is gewoon echt andere kant van Nederland voor mij en dat tikt behoorlijk aan in kilometers.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:16

Dit was vanmiddag...

Gracey is al een lekkere teddy en dat vind ik zoooo leuk <3
Eerste rondje buiten op de nieuwe western, en ja onder de blanket zit een grandeurpad met inlages.
Ik vind dat echt een nadeel aan boomloos...die saaaaaie pads, dus op deze manier heb ik er toch nog een draai aan gegeven.

Maar ik heb niet zo veel zin....
Afbeelding

Op weg dan maar
Afbeelding

Ondanks het zonnetje toch wel last van koude tengels..
Afbeelding

Weer thuis!
Afbeelding

Ondanks dat er vuurwerk werd afgestoken was ze erg braaf! Ze keek alleen maar even op waar het vandaan kwam en kachelde rustig verder. Alleen af en toe wil ze hard, maar ik kan haar 9 vd 10 keer remmen door goed diep te zitten.
Dus dit is Gracey in dr nieuwe bruine outfit haha. Ik had het nooit zo op bruin op zwart, maar ineens vond ik het toch wel errug leuk!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:19

Leonoor schreef:
HijadelaLuna schreef:
Ben jij zelf ook in Pesse Leonoor? Starten met Silas misschien?

Nee sorry :n Heb jouw pb doorgestuurd he! Heb je reactie gehad?

Pesse is gewoon echt andere kant van Nederland voor mij en dat tikt behoorlijk aan in kilometers.

Ja, zeg he, en ik wel naar de sokkenwasrit zeker? :Y)
Nee, grapje, jammer, maar begrijpelijk. Sokkenwasrit twijfel ik ook heel erg over hoor ;)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:20

Enne, ja, heb Pb gehad :)

Brave Grace, beetje pit is wel leuk toch? :P Staat r goed zo! Al moet ik zeggen dat ik dat vlechtje in de voorpluk echt verschrikkelijk vind :=

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:21

Ik had een verzopen paard. Heb hem nog nooit zo zielig zien kijken of ie naar binnen mocht. Staat nu heerlijk in een schone stal. En hij is nu compleet van de sportbrok af want het is net iets teveel voor meneer. Leonoor mocht je ooit met Silas in Pesse starten zeg het dan even wil Silas wel eens in het echt zien :D

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:23

Silas is er met zijn eigenaresse wel gewoon in Pesse hoor ;)

Ik ga volgende maand een weekend Silas pesten (2 dagen les en 1 dag wedstrijd). En dan in februari weer in Heeze (alleen de zondag).
Heb het de komende wedstrijden erg rustig, Myrthe is voorlopig uit de running.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:25

:(:) En Lotte was ook niet meer te "gebruiken" toch, of haal ik nu dingen door elkaar? Jammer hoor.. Mag je Juul niet lenen? :Y)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:26

gaat t nog niet beter met dr?

En wanneer komt je nieuwe projectje?

Wbt sokkenwasrit wil ik ook wel heel graag, tis alleen de vraag of t tegen die tijd financieel kan

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:27

Ik wil ook eens in pesse gaan kijken, maar ja moet eerst mijn rooster maar eens zien te bemachtigen.

Ja stom he zo'n vlechtje. Was eff voor de foto, dat ze wat zag. Of beter gezegd, dat ik haar zag haha
Ja ik hou wel van pit. Ze doet al minder bokken, maar ze kan gewoon nog slecht doseren, alles moet er aan het begin uit haha. Maar ikleer haar een beetje doseren nu. Gaat de goede kant op haha. Maar ik vind het niet eng, maar wel leuk hoor.
Laatst bijgewerkt door Jess_vH op 30-12-12 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:28

hahaha, lol, ik hou ook niet van vlechtjes in de voorpluk :p

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:30

Kyra staat 10 autominten van Pesse, dus als je gaat Jess, zullen we dan meeten? O:)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:31

Leonoor schreef:
Silas is er met zijn eigenaresse wel gewoon in Pesse hoor ;)

Ik ga volgende maand een weekend Silas pesten (2 dagen les en 1 dag wedstrijd). En dan in februari weer in Heeze (alleen de zondag).
Heb het de komende wedstrijden erg rustig, Myrthe is voorlopig uit de running.

Zal eens kijken of ik dan kan. Ben heel benieuwd naar hem namelijk.

Trouwens ik zit even met ene vraag. Als Miggs naar buiten gaat is het eerste wat ie doet een paar flinke happen zand nemen. Nu kan ie ergens te korten aan hebben wat mij stug lijkt hij heeft een mineralen liksteen. Krijgt genoeg voer en kuil. Dus ik vraag me nu af waar ie een tekort aan kan hebben. Ik bel morgen sowieso even de veearts kijken of die iets weet.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:32

ik vroeg me al af,zie karlijn niet meer reageren op dit forum.ben benieuwd of de kaartjes nog komen.mocht iemand anders t gaan doen,dan laat t maar weten,dan stuur ik foto;s door als ze nodig zijn.

nou ,eros heeft vandaag kennis gemaakt met de veel oudere buurman.die liet even merken dat hij de baas was(2 keer even wat geschreeuw)en toen was t al goed en gingen ze hun eigen weg.dus nu hoeft ie al niet meer alleen te staan.lekker hoor.
vandaag ook een nieuwe merrie op stal aangekomen.mooie dame hoor!sinds ik gister hoorde dat er weer een ouwe nieuwe zou komen(deze eigenaar heeft hier al eerder gestaan),had ik weer een dipbui te pakken.maar nu gaat t weer iets beter.
nog 2 en een halve week en we gaan met de hele stal weer uit eten.lekker!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:34

was het geen leuke ouwe stalgenoot? Gelukkig gaat het beter met je dipje. Jullie doen wle leuke dingen met stal haha die anderhalve kip wat hier komt. Ben blij hoor dat ik rustig sta...al die ellende ook niet.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:43

HijadelaLuna schreef:
:(:) En Lotte was ook niet meer te "gebruiken" toch, of haal ik nu dingen door elkaar? Jammer hoor.. Mag je Juul niet lenen? :Y)

Lotte ligt er ook uit, die is er ook niet meer. Komt wel weer nieuw paard aan en Myrthe hoop ik over een maand of 2 weer te kunnen oppakken.

Pas alsjeblieft op met dat zand! Ooh krijg de kriebels als ik het lees...

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:44

Balen Ellie! Was het geen leuke stalgenoot dan? Eros heeft het wel naar zijn zin zo te horen!

Mooie vlecht heeft Gracey! Dat lukt mij nooit. Mijn KWPN merrie heeft nu ook heel lange manen, maar zelfs dan lukt het me niet. De voorpluk laat ik hier ook met rust, maar mijn vader wil daar nog wel eens wat van maken. Die is bang dat ze niets zien anders :P

Hier is het ook flink druk, ondanks dat ik vakantie heb. En met een 1,5 harige en een 2,5 jarige in de wei is het nog best een hoop werk. Ze zijn beiden flink aan het puberen ofzo, en gruwelijk ondeugend. Gelukkig zijn de shet en de oude merrie wel braaf :D

Hebben jullie ook al last van vuurwerk? Hier zijn ze al 2 dagen aan het schieten (carbit) Paarden lijken er nog mooi rustig onder, alleen mijn shet staat nu snachts binnen, als het donker is vindt die het wel spannend en ik wil niet dat ze de rest aansteekt.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:46

@Leonoor het is gewoon echt ook niet normaal hij neemt gigantische happen zand. Zand weg kuur krijgt ie en hij heeft een rode liksteen KZN? Anders moet ie maar op een zandvrij kampje komen te staan

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:52

Mag ik je advies geven? Haal hem van zand af aub!

Leonardo (volle broer van Myrthe) heeft van de week in de kliniek operatie gehad ivm verstoppingskoliek (waarschijnlijk door zand) en heeft daarna nog een aanval gehad die hij niet heeft overleefd. Bentley had vanochtend koliek en Myrthe vrijdag (hoewel we bij die 2 niet weten of het aan het zand lag).

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:06

Is lotte intussen al overleden ook leo? :(

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:09

@Kaat: Gekke Tinky toch, misschien was er toch iets engs in die plas water dat ze besloot dat ze daar niet door heen kon gaan? Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

@Faye: Ben benieuwd hoe je Sulky project gaat worden!

@Claudia: Jollige Dusty dus, gelukkig werd ze uiteindelijk weer rustig maar het is wel even schrikken als ze zo te keer gaan en de volgende dag dat drijfzand. Best verraderlijk dus.

@Jess: Gracey ziet er zo stoer uit met haar western uitrusting! Ik ga je topic zodadelijk bekijken, maar ik had al wel wat foto’s voorbij zien komen op FB en ze zijn schitterend! En ondanks het vuurwerk was ze dus wel heel erg braaf gelukkig!

Vandaag waren mijn ouders even mee naar Luna. Want ze hadden immers zelf aangegeven dat ze wel weer eens mee wilden, nou ja mijn vader dan haha. Nou ik heb het geweten. Ik doe het dus niet weer haha. Mijn pa vind het wel leuk maar mijn mams niet, die kan echt zo zeuren. En doet ze ineens haar paraplu uit tjah dat vond Luna toch wel een beetje eng haha, maar tegelijk ook weer schrik training. Heb mijn nieuwe hoofdstel gepast en hij past! Hij staat echt heel erg stoer. Heb er geen foto’s van want mijn ma zat dus te klagen van; moet je dat thuis maar verder aanpassen. Ik dacht echt van pfff dat wil toch niet? Maar ach laat maar. Dus na een half uur zijn we weer weg gegaan.
Ow ja en donderdag hebben we (Lotte en Johan en ik) met ons drieën een buitenrit gemaakt! Ondanks dat ik het wel spannend vind, ging het hartstikke goed en de paarden hebben zich goed gedragen! Ben wel blij hoor met het bos zo dichtbij, dichterbij stal kan gewoon niet hihi.

En ik heb mijn best gedaan om een jaar overzicht te maken, in een filmpje
Laatst bijgewerkt door Magica op 30-12-12 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:09

Snackie schreef:

Nee hoor maar die is wel verhuisd, die staat nu als tuttelpaardje ergens, maar met de afspraak dat als het niet goed gaat, het wel daar eindigt.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:11

Mijn droom zadel daar op de foto Jess :D.

Geen idee van Karlijn maar ik had eerder al het idee gehad met Kaat om een filmpje te monteren. In dat geval (moest Karlijn niet reageren) dan wil ik wel een filmpje monteren met foto's per bokker hier.

Nu eerst afwachten! Kaat als jij het dan wil doen mag je ook hoor, maar als je zo iets hebt van ben blij dat je het vraagt geen probleem met alle plezier! Ik zeg wel ik heb enkel movie maker :')

*Net nurtural ingesteld, nog even nakijken of het juist zit maar vermoed van wel :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:15

Leonoor schreef:
Snackie schreef:

Nee hoor maar die is wel verhuisd, die staat nu als tuttelpaardje ergens, maar met de afspraak dat als het niet goed gaat, het wel daar eindigt.

Ah zo, hopelijk kan ze dan nog een poosje mee.
Wel naar hoor, de mooie dame (heb je nog een foto bij de hand van de dames toevallig? )

/Leuk filmpje jess!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:15

Dan krijg je het nog druk lor! hoeveel foto's wil je hebben :D :D