[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:15

Klinkt erg leuk, Claudia! aangenaam!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:18

Claudia wat gezellig dat je er bij bent!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:19

Vind ik ook :D!

Gister heeft jorinda (die ook de foto's van dat topic heeft gemaakt) rijfoto's gemaakt, dus ik ben benieuwd! Dan zal er wel weer een topic aankomen!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:19

marjootje: gelukkig ben ik hier dus niet de enige
zoe is maar 1.42 ongeveer maar zeker niet groter.

siemxfunny: harrejakkes die foto"s !!! wat is het ook een lekker ding
maar ja wat wil je ook met zon knappe mams !!
het enigste wat ze niet hebben meegekregen is het bont.
bijde zijn ze bruin ;) maar maakt ze er niet minder mooi op :D
Afbeelding
Afbeelding

nou ga slapen

morgen 5.40 weer wekkertje ;)
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 29-02-12 23:26, in het totaal 5 keer bewerkt

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:20

Hoi Claudia, we willen natuurlijk wel foto's zien van je tinkertje!!

ik wil een rhythmbead kopen voor king (en mij) maar ik weet niet waar je een beetje een goedkope kan kopen..
wou hem zelf maken, maar dat kost ook best wel wat geld..

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:30

haha komt goed met de foto's :D

edit: foto toegevoegd!

Afbeelding

Hier kun je toch ook niet boos op worden? <3 <3
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 29-02-12 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:32

Jackytje schreef:
Hallo iedereen!

Karlijn, veel succes met Diaz!

Wie gaat er naar Flanders horse expo? Er zit een dikke kans in dat ik mee kom met vrienden van Tinky's oude stal :)

Yep, ik ben er op zaterdag!

Mies, wat een knapperd! Welkom hier.

Karlijn, fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan.
Laatst bijgewerkt door SulJinty op 29-02-12 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:33

Dunla <3

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:49

weer een beetje bijgelezen.4 pagina's in een halve dag!

Ik zag in ieder geval een hele mooie paddock voorbij komen.die ziet er piekfijn uit.Wij hebben er tijdelijk geen meer,maar die worden als het beter weer wordt weer in orde gemaakt,met het leggen van de stoep moest het oude zand afgevoerd worden en dat ligt nu dus ,samen met vanallerlei andere dingen in de paddock.Hij wordt iets groter,das dan weer gemakkelijk.
voor aan straat wordt een kale weide(daar staan bomen en kan het gras niet groeien)omgetoverd tot 2 paddocks.dat is op iets langere termijn te realiseren.maar met 1 rijbak kun je toch nog wat.

Een veulentje voor het paard van Oona.Gefeliciteerd!wat een lekker ding!als ik geld genoeg zou hebben dan wist ik t wel(maar dan kocht ik kyona misschien ook wel terug :D ).veel plezier ermee.
De papa is denk ik ook wel een volle tinker.ga je m houden??

Volgensmij kan een tinker best wel wat gewicht dragen hoor.
ruana is ongeveer 1.50,ik een kleine 100 kg en mw gaat door als een stoomwals.Helaas nu even wachten,maar ik longeer haar nu 2 of 3 keer per week.

vandaag dus maar weer gelongeerd.ging best lekker.af en toe dan verstapte ze zich,maar dan was ze aan het sukkelen en niet op aan het letten.Gong ze in galop dan ging t super.oren omhoog,chinese oogjes en gaan met die banaan +:)+
verder lekker gepoetst,en rustig aan gedaan.Na het longeren was ze wel flink warm en een beetje bezweet,dus maar meteen binnengezet en de deur dichtgehouden.

lange dag geweest.vanmorgen 6 uur opgestaan,dieren kooien schoongemaakt(4 stuks)en alles goed afgewassen,boodschappen gedaan,aquarium volledig schoongemaakt,oude douche opgeruimd en 2 tassen omgeladen naar een nieuwe tas(waren versleten en heb er nog genoeg liggen thuis).net nog even lucifers gesorteerd(mijn moeder verzameld de merkjes,en ze kreeg t leuke idee om de lucifers op kleur te sorteren
:O %) ).Ik ga dus zometeen ook mijn nesje opzoeken.6 uur is het weer dag!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:49

dribbelkont, wat voor zadel heb je?

knappe poowns :+:

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:14

Zit nog is door oude foto's heen te kijken, grappig om te zien hoe erg hij al veranderd is!

Afbeelding

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:28

Welkom Claudia!Is idd moeilijk boos worden...

Diaz verhuisd,een fris begin Karlijn.Lief dat haar sokken gewassen waren.

Heidi,jammer dat het vandaag ff niet lekker ging,kan gebeuren meid,gewoon lekker doorgaan! :j

Sandra,mij lijkt zo'n rythmbead ook wel wat,was er niet een bokker die ze maakte?

Dribbelkont,vroeg op!

Hoor teveel aan kilo's voorbij komen,onze tinks kunnen heel wat hebben hoor!Je beste gewicht is het gewicht waar je je prettig bij voelt roep ik altijd

Hier vanmiddag opschudding,was de paarden wat vroeger dan normaal gesproken aan het voeren en daar kwam de dierenpolitie!
Niet bij ons,maar bij de buren.
Dit zijn al oudere mensen die het gewoon niet meer aankunnen,stallen uitmesten gaat eigenlijk al niet meer.
Ze hebben nu een week de tijd gekregen om de situatie te verbeteren en ze proberen ze afstand van de paarden te laten doen.
Ze mogen er waarschijnlijk 1 houden onder voorwaarde dat wij ze dan willen helpen,natuurlijk doen we dat,ben blij dat er nu eindelijk wat aan deze situatie gedaan wordt en deze mensen hebben hun leven lang paarden gehad,zijn inmiddels over de 80(de man),de vrouw is iets jonger.
Ze komen dit weekend weer controleren,ben benieuwd.....

Lotte,heb je gezien@work!Ben maar niet gaan staan schreeuwen in de KFC,je was zo serieus aan t werk :D

Fijne avond allemaal en slaap lekker :z

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:56

Zo, net terug uit het werk. Nu ff gezellig tinkies kijken en nog wat kletsen voor het slapen gaan...

@ Oona: Arwen <3 Gefeliciteerd met zo'n mooi veulentje!

@ Lot: Heerlijk rondje gedaan op Luna, super!

@ Snackie: Wat een lange paddock, dat had ik nog helemaal niet door joh.

@ Juliekeuh: Dubbel spannend, én B-E én een veulentje op komst. Succes morgen met afrijden en succes met wachten op kobykindje.

@ Heidy: Geschrokken, maar wel dapper dat je gewoon doorgaat.

@ Marian: Weer rustig aan de gang met Zoë, ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Zoals je beschrijft is lekker rustig opbouwen, komt vast helemaal goed. Ook met jouw gewicht! Je bent immers zo serieus bezig met sporten enzo +:)+ Wat een mooi zadel heeft moeders trouwens op die foto.

@ Fayem89: Nieuwe avatar? Nou ja, dan zaterdag maar toch? Soms heb je dat nu een maal...

@ Draaakje: Klinkt als een goede dagbesteding! Leuk nieuw bos ontdekken.

@ Karlijn: BRAVE diaz lekker op haar nieuwe plekje. Ziet er goed uit.

@ Sandra: Klinkt als een uitdaging :j

@ Miesemuisje: Hoi! Wat een knapje heb je!

@ Simone: Leuke dingen dus vandaag, wat fijn. Ben benieuwd naar je schetsen. Ga je denk ik binnenkort een PB'en, want ik heb zulke leuke dingen van je gezien! Leuke foto's trouwens ook met dat tegenlicht.

@ Becs: Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar de vraagprijs van dat BF zadel waar we het een paar bladzijdes terug over hebben gehad :o Super bijleespost trouwens!

@ Hetlevenwint: Wat leuk dat je even bij Jack kon gaan liggen. Bijzondere momentjes zijn dat. Keira staat altijd op als ze mij ziet, zo jammer...

Nog maar 15 bladzijdes vol kletsen & we krijgen de nieuwe paspoortjes te zien, ik ben zooooo benieuwd! Hier een Keira-loze dag gehad. Ik heb vanmorgen geklust en moest een late dienst draaien. Nu ff omtudderen en dan zo m'n mandje maar lekker in. Weltrusten allemaal!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 08:17

wat een lieverd miesemuisje, en welkom :)

Ik heb liever een ruiter met wat meer gewicht op mijn tinker die goed met de bewegingen mee kan gaan en een goede zit heeft, dan een spriet die scheef zit te hobbelen ;)

Productief dagje geweest voor jou dus gister ellie :)

Erg sneu voor die mensen, maar wel goed dat er gecontroleerd wordt tinkerplein.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 08:54

Karlijn, leuk plekje heb je gevonden!

Oona, wat een schatje zeg! Veel foto's blijven posten!!!

Dribbelkont, wat heb jij een mooi zadel!

Miesemuisje, daar kan je idd niet boos op worden, veel veranderd ook!

Ik ga zaterdag naar Soes toe, weer lekker rijden. Toch jammer dat we geen bak hebben.... Nu doen we het in het weiland, alleen die is veelste groot en niet vierkant... Zondag ga ik naar Putten en met een aantal bokkers paardjes huren en het bos in, nu al zin in!
De laatste 2 daagjes doorknokken....

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:15

@ ongeveer iedereen :Y)
Diaz is echt een lief braaf meissie! Als ik er maar ben is het goed idd ;)
Ze ging in 1x de trailer op :j En in 1x netjes achteruit eraf.. trots op haar!

In de stal was ze erg zenuwachtig (stond alleen, iedereen was buiten) maar na 10 min had ik mijn spulletjes een plekje gegeven en kon ze lekker naar buiten! (toen ging de rest naar binnen.. even paddock voor haarzelf!) Na een uurtje lekker naar de stal voor de nacht, kennismaken met de buren, hooinetje erbij.
Ze stond prima!! Naast een haflinger en een groot paard. De Haf was gelijk een vriendje van haar! :j

Vandaag gaat ze in de groep! Ben benieuwd! Ik ben vroeg op, Zoontje nog een dagje naar de opvang, dus ik kan vandaag rustig met haar tutten!! <3

Ik merk met zoiets als verhuizen hoe ontzettend ze aan me gehecht is! Ze zocht me gelijk op als ik uit zicht was, bleef het lieft even dicht bij me :+:

@ de-nieuwe-met-tinker-met-2-maanogen (sorry.. := zoek zo even terug)
Welkom!! Als je straks ook in het nieuwe topic mee blijft kletsen, is een paspoortje wel leuk! Ik zoek um zo even op!

@ De kilo-kletsers:

Ik was 85 kilo toen ik de eerste keer naar Diaz ging.. was al wat afgevallen, kun je nagaan.. :o
Nu zit ik op 66 kilo *\o/* Lijkt me een net gewicht voor mijn pony toch? +:)+

toen:
Afbeelding

Laatst:
Afbeelding

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:41

@Liekec, kan je niet met prikpaaltjes en wat draad (desnoods zo de touwtjes rond het hooi) een klein stukje afspannen in de weide om als piste te gebruiken? Als ik wil rijden in de zomer in de weide maar die is te groot doe ik dat ook zo, en je kan die prikpaaltjes snel weer weghalen ook :p

@Miesemuisje wat een schatje seg :D daar kan je inderdaad moeilijk boos op worden haha

@Tinkerplein wat sneu voor die oudere mensen seg! Maar vind dat die dierenpolitie toch ook niet hard nadenkt... ze mogen 1 paard houden... paarden zijn kuddedieren die toch minstens met 2 moeten staan en al zeker vind ik als de eigenaars zelf niet veel tijd meer met het paard in kwestie kan doorbrengen door te borstelen, wandelen, ... kunnen die mensen bv niet een verzorgstertje zoeken die met de paardjes dan wil komen spelen ed? Wat knap ook dat jullie die mensen willen helpen ook!

@Snackie, ja enkel het examen kost 36euro. Lessen zullen ook wel een pak meer zijn! Geloof voor het gewoon B examen dat een vriend van me 1500 euro heeft mogen neertellen (wel de volledige opleiding waardoor hij nadien ook alleen mocht rondrijden zonder begeleider met zijn voorlopig rijbewijs)

@Becs, fototoestel ligt klaar, 1vd 2 batterijen is opgeladen en al goed dat je me daar aan doet herinneren want ik wilde nr 2 ook nog opladen :D

@Diaz, ik wil foto's van als ze in groep gaat :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:46

Ik heb 2000euro voor het rijbewijs toen neergeteld. 4jr geleden.
Kun je bij jullie het examen doen zonder lessen vooraf dan/

Diaz, ben ook benieuwd naar foto's in de groep.
en 66kg, dat wil ik ook, vertel me je geheim ;)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:52

66 kilo wil ook haha :d toen ik foto's terugkeek van Spock gister, was hij dunner geworden ik dikker |o

@Diaz volgens mij heb ik wel eens een topic van je gezien, je foto komt me bekend voor! Leuke tinker heb je :)

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:54

Ik reageer maar even kort, want ik heb mijn telefoon gisteren weggebracht, hij deed het weer eens niet, en heb nu dus een ieniemieniescherm.
Ik heb vorig jaar mijn E rijbewijs gehaald voor €850,-. Ik had daarvoor twee lessen en examen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:57

Ik gok dat vooral mijn stofwisseling (samen met de rest.. grr) veranderd is sinds de bevalling..
Ik probeer wel zo min mogelijk koolhydraten te eten! (aardappel, rijst, brood e.d.) Dat scheelt best wel! :j

Ik heb nog nooit zo weinig gewogen! Vind het wel gek af en toe hihi :')
Ik ben 1.65.. dus zit voor het eerst niet op overgewicht! *\o/*
Maar er mag nog wel iniedergeval 6 kilo af hoor! :j

@ becs.. hopelijk snel weer een groot scherm!!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:23

Jeetje, super knap Karlijn !!! :D

Zelf ben ik niet te zwaar, maar wil er wel 4 kilo af hebben eigenlijk. Het lukt mij alleen niet. Het bewegen lukt wel, maar het snaaien savonds en als ik thuis kom verziekt het weer. Kan echt in een avond een mega zak chips opeten.
Iemand daar nog tips voor.

*legt gelijk de zak paaseitjes weg :')

Oona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:26

Wow, dan is het E rijbewijs toch duurder in Nederland. Ik had voor die 750 euro 8 uur les + examen.

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 14:25

SIEMxFUNNY schreef:
Jeetje, super knap Karlijn !!! :D

Zelf ben ik niet te zwaar, maar wil er wel 4 kilo af hebben eigenlijk. Het lukt mij alleen niet. Het bewegen lukt wel, maar het snaaien savonds en als ik thuis kom verziekt het weer. Kan echt in een avond een mega zak chips opeten.
Iemand daar nog tips voor.

*legt gelijk de zak paaseitjes weg :')

_O- _O- _O-

Heb 2 jaar geleden m'n E achter B gedaan. Was voor 2 lessen (2 x 1 uur) + examen 525 euro kwijt ;)

Karlijn, knap dat je zo afgevallen bent!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 14:30

miss geen slechte dingen kopen :P dat scheelt al veel.. kan je ook niet snaaien hahahahaha