sorry van het stamboeknaam, ik onthoudt hem echt nooit (en dat is niet om de spot ermee te drijven hoor, maar ik vergeet hem gewoon altijd)
Ja Siet ITS hengsten zijn ze volgens mij niet altijd blij mee en dat terwijl ze juist supermooie hengsten hebben. Maar ja ook daar is wat gebeurd geloof ik en dat zoeken ze zelf maar uit
Daarom Bianca, ik kreeg heel sterk die indruk dat ze dat niet leuk vonden.. Maar pech hoor, ze krijgen mij als ICS NL lid echt niet aan mijn verstand gepraat dat ik dan perse met een ICS hengst moet dekken. Ik heb nog altijd een eigen mening, en het is mijn merrie dus ik bepaal welke hengst er op komt, en niet het stamboek..
Ik heb ja geen idee wat voor papier Flynn heeft Jessie heeft ICS papier, en is gedekt door Thunder. Flynn is ook wel opgenomen door het ICS dmv een 'thuiskeuring'. Maar hoe dat allemaal precies zit? Er is inderdaad het nodige voorgevallen tussen ITS en het ICS, en ik weet wel wiens 'kant' ik kies
Zat laatst nog eens op de site van ITS te neuzen, en boy wat kriebelt het om nog een Jessie x Thunder te doen. Maar ja, dat kan niet..
Sita_
Geplaatst: 27-04-09 17:40
Wat een lieverdje die Sierra..
Ik heb het even teruggezocht in de mails, en een veulen van Amy x Benson zou opgenomen worden in het HB2. Aangezien Benson wel in hun veulenboek staat. Ze zeiden dat het toen nog geen consequenties zou hebben voor een eventuele toekomstige foktoelating van het veulen..
Ik laat denk ik, indien mogelijk, dus ook een thuiskeuring van het ICS doen, ik ben al verhuisd wanneer de ICS keuring in Zeeland is.. Dus ja..
Wat een lieverdje Leon, had net de foto's in je topic op de SK al zitten kijken!
snowdon
Geplaatst: 27-04-09 17:53
Puchje schreef:
Hoe reageren de anderen erop? Shiloh had gewaakt?
Ja, Shiloh stond voor de open stal haha Die liet ze geen sec uit zijn gezichtsveld! Snowdon en Chayenne heb ik even in de paddock gezet, konden ze over de staldeur heen kijken. Sierra heeft al met ze geneust Santa vind het prima, als het maar niet te lang duurt. Ze staat nu nog wel in de stal, ze kan in twee stallen nu. Tussendeur heb ik open gezet. Shiloh en Chayenne gaan zaterdag weg, dan mag Snowdon kennis maken zonder deur of draad ertussen. Ik denk dat ik morgen al wel de deuren van de stallen openzet, dat Shiloh er weer bij kan.
De paddock ligt ook langs een wandel-, fiets- en ruiterroute en naast de stal een stukje bos waar de kinderen van de kampeerboerderij normaal spelen, maar de boer heeft nu een groot deel eromheen afgezet met roodwit lint, verboden toegang
Ahh over minder dan een uur ben ik er weer, nu samen met Arjan...
Sem heeft net een haas gevangen, half opgegeten buiten. Naar binnen gegaan, een deel weer uitgekotst en dat weer opgegeten. Daar zit je dan met je bordje rijst....
goeiemorguh! Werd vannacht wakker van een sms-je , en kom nu even fotootjes kijken.
Leon en Arjan. gefeliciteerd !!!!! Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar wat een schatje Om te zoenen En wat fijn Leon dat je nog een week vrij bent, geniet er maar van!
Resi_lover
Geplaatst: 27-04-09 18:57
Grit schreef:
goeiemorguh!
Ik wil ook naar 't buitenland
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 27-04-09 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zit nou een programma te kijken wat Dogtown heet, over honden die iets hebben gedaan of onadopteerbaar zijn. Ik ben echt wel voor kansen en niet zomaar alles weg spuiten, maar een hond die uit het niets een peuter (!) grijpt of een kat met een verlamde achterhand.. Moet je dat nou koste wat kost in leven houden? Er zijn zoveel dieren die gezond en veilig zijn en die ook op een nieuw huisje wachten.
Nou een hond die oud, ziek en verward is. Laat ze toch gaan...