[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:23

grrr dat was vast geen makkelijke beslissing
maar hij gaat het goed krijgen zo te horen

banbay gaat hem vast niet veel missen hij heeft er zo een ander maatje voor weer

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:28

Vond het niet echt leuk om te doen nee, maar ik denk wel dat het beter is. Het kost mij gewoon teveel tijd, en als ik er dan een weg doe is het toch Max. Hij krijgt het nu heel goed, dus dat scheelt weer.

Ik hoop echt idd, dat Banbay hem niet al te erg gaat missen, 't zijn nu wel echt maatjes hoor!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:35

als jezelf overtuigd bent dat je de goedde keus hebt genomen word het vanzelf makkelijker
co was ook niet makkelijk maar ondanks dat ik daar altijd spijt van heb ghad dat ik hem weg heb gedaan
weet ik toch heel diep dat het een juiste keus was

toen ik sil bij zijn maatje weg haalde dacht ik ook dat ie um zou gaan missen
maar dat viel ook 100% mee
er stonde toen nog een grote ruin en 2 shetlandertjes en dat scheelde wel denk ik

maar goed ik ga naar paardjes toe vriend heeft nog niets van zich laten horen dus ik ga wel wat anders doen
gatver met dat ik dit typ barst het los Verdrietig (k$@#$#% regen)
maar ik ga toch Tong uitsteken bye bye

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:53

Grr max krijgt zo te horen een fijn nieuw baasje Dromen en dat missen valt wel mee als ze er een ander maatje voor terugkrijgen Ja

Sayla was 2 handen op 1 buik met Jill Lovers
vb (nee ik heb niks op de grond gegooid zo graasden ze de hele wei door Nagelbijten / Gniffelen) http://www.mijnalbum.nl/Foto-GPQBKWSL.jpg

Maar toen Jill verkocht was heb ik er eigenlijk niet veel van gemerkt bij Say Knipoog . Wel deed ze meteen veel liever naar Solana Ja.
Jill zocht altijd ruzie met Solana vooral tijdens het voeren en Say trok dus altijd op met Jill, maar toen Jill weg was stonden Say en Solana vrij snel te kroelen enzo Ja en ook met nieuwe weidegenootjes staat Say altijd vrij snel te kroelen Ja en pas betrapte ik haar erop dat ze samen met Nono (zij aan zij dus) aan het grazen was, terwijl ze Nono eerst altijd te nors vond en uit de buurt bleef Knipoog
Dus komt vast goed *LOL*

Ah Rom werkt op de veiling wist ik helemaal niet Bloos Geen reactie van vriend en regen Nors opkijken balen ... Hopen dat het zo weer droog is Knipoog

Ik heb ook maar een half uurtje nodig 's ochtends, eten doe ik dan haast nooit Bloos krijg het echt niet weg Misselijk
Alleen als de hond van mijn oma weer bij ons komt logeren dan ben ik toch zeker wel een uur voor ik weg moet op om hem rustig uit te laten en ff samen te zitten enzo Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:22

Zj, je zusje gaat wel voor een goed doel op pad!

Rom, vroeg op zeg!

S’morgens was ik me eerst, met lem lopen, als ik terug ben gaat Jan weg. Dan heb ik nog een half uurtje om wat te eten en ondertussen kijk ik even suddely susan en dan ga ik werken.

Grr, maxje verkocht aan lieve bokker. Fijn dat hij wel kan blijven tot Muis komt OK dan!

Uit t werk snel omgekleed en naar stal gegaan. Flan gepoetst en opgezadeld. Lekker gestapt en nog even een stukje draf gedaan. Liep prima Lachen Daarna nog even lekker buiten een poos aan de hand gewandeld.
Aanvaring met stalbaas gehad, dat gebeurd natuurlijk altijd als Jan er niet is.. Rolleyes

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:25

Haha! Dus jij bent al goed wakker voor je naar je werk gaat!

Nors opkijken Wat had stalbaas ...

OK dan! Yah Flan liep goed Hyper!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:28

stuur je wel een pb

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:42

Goedenavond!

Ben weer klaar met werken.. Zeer drukke dag gehad, maar hij was gelukkig zo om!

ziggy_janet schreef:
sita: hoop snel weer op foto's. Vind je het niet vervelend dat zo maar iemdand bij je in de bak komt, met zon druk vrevelend paard? Het lijkt mij namelijk niet fijn al je leker aan het trainen bent.

Nee, dat rijd inderdaad niet fijn.. Vooral niet al je paard er opgefokt door word en gezellig een partijtje mee gaat bokken. En lopen snuiven.
Ze was op een paar seconden ook drijfnat van het zweet. Niet bepaald fijn.
Maar ja, hoop dat het de eerste en de laatste keer is..

Vroeg opstaan en dingen doen voor je gaat werken. Ik heb nooit zoveel tijd nodig.
Sta om half 8 op, dan doe ik op mijn gemakje de beestenboel, douchen, bammetje maken, bokken en dan om kwart voor 9 ga ik weg. Maar soms sta ik ook wel eens om half 9 op.. Clown Dan is het snel wassen, aankleden, boterham in mijn mik en wegwezen.. Tong uitsteken

Maxje verkocht.. Jammer, maar ik denk naar een supergoed tehuis als ik het zo hoor! Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:43

Vaak gaat de tijd lekker snel als je t druk op je werk hebt.
Bij ons is t redelijk rustig qua werk en dan zit je maar eens te internetten, extra koffie halen enz.. na de bouwvak trekt t gelukkig weer aan dus daar kijk ik wel naar uit...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:48

grr: moeilijke beslissing maar de beste, als ik jou zo hoor. Gelukkig heeft hij een goed baasje gevonden.
Jellie: Ruzie met de stalbaas, vervelend zeg. En dan ook nog als je ventje er niet bij is. Gelukkig heb ik de paarden aan huis, en geen last van vervelende stalbazen.
Het is inderdaad voor een goed doel, en goed georganiseerd.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:53

Aanvaring met stalbaas.. Dat is niet zo fijn!
Hier staat het ook op een laag pitje.. Ben het niet helemaal eens met een toekomstige klant. Want dan moet ik al mijn spullen achter slot en grendel hebben, want die hebben nogal losse handjes als je begrijpt wat ik bedoel, en dat gaat moeilijk als je een centrale zadelkamer hebt..
En eigenlijk ben ik zeer verwend hoor daar, dat ik gewoon alles weet wat reilt en zeilt enzo, maar toch, vind het toch belangrijk dat de sfeer zo blijft.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:53

Lijkt me ook heerlijk hoor paard aan huis maar helaas hier in de buurt onbetaalbaar voor ons....

Sita, is niet fijn dat je weet dat er dan waarschijnlijk iemand met losse handjes bij komt. Bij ons hebben we dan gelukkig weer allemaal losse kastjes.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:57

dat lijkt me niet fijn sita, iemand met losse handjes op stal. Zelf een zadel kast kopen is geen optie? Die zijn best duur.

Jellie: ik woon nog steeds bij mijn ouders, dus zo is het voor mij wel mogelijk. Ik hoop zo dat mijn vriend met zijn vader in maatschap gaat, dan zitten wij in de toekomst op onze eigen boerderij.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:00

Die zijn inderdaad duur en dan moet ik er 3 zadels in kwijt kunnen..
Plus plek er voor hebben, kortom niet haalbaar.. Dus ik ga het een tijdje aankijken, sloten op mijn poetskisten hangen en mijn tuig merken.. Want ik heb zulk duur spul, dat is natuurlijk onweerstaanbaar voor losse handjes..
Al zou het gauw uitkomen hoor als er wat weg is.. Want nu word er niks ongevraagt gebruikt en niet teruggehangen, als het dan zo is is het gauw duidelijk natuurlijk!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:07

Wij hebben in ons kastje zo'n afsluitbare zadelsteun gehangen toen wij ons nieuwe zadel gekocht hebben.
Maar t idee alleen al dat je met zoiets rekening moet houden is jammer..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:09

Ik heb 3 zadels, waaronder een westernzadel, dan moet de kast al extra breed en diep zijn..
Plus dat er 2 dressuurzaddels en uit mijn hooft geteld een stuk of 8 hoofdstellen in moeten.. Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:10

dat wordt inderdaad een hele dure zadelkast die je dan zou moeten aanschaffen.
Ik vind het altijd een beetje jammer dat dit soort dingen moeten. Waarom niet gewoon van elkaars spullen afblijven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:11

Tsja.. Dat is iets wat wel nooit zal kunnen vrees ik.
Er zijn nu eenmaal mensen met een kleptomanische afwijking.. Clown

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:11

ben ik weer,
grr: moeilijke beslissing,maar voor je gevoel zit het goed zo te lezen.Fijn dat hij een goed thuis krijgt.

Net heerlijk les gehad.Trail geoefend, ging lekker.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:14

je hebt altijd van die vervelende mensen er tussen die het voor andere verpesten. Zal wel een soort jalozie zijn

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:16

Tsja.. Dat denk ik ook.. Mja.. Deze mensen zijn mijn buren van 4 huizen verder..
Dus ik zie en hoor genoeg van ze.. Tong uitsteken En om ze dan nog elke dag op stal te hebben heb ik ook niet echt zin in..
Maar goed, ik ziet t wel.. Ze zullen er toch niet lang staan, want ik snap echt niet dat bijstand/schuldsanering mensen die alleen een folderwijk doen een duur sportpaard kunnen onderhouden. Mja, ik kan natuurlijk niet in hun portemonnee kijken.. Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:19

Ik kan het soms ook niet begrijpen hoor.

Hier in de buurt had een boer een dikke belasting schuld. Uto en alles zou verkocht worden door de belastingdienst op geld te krijgen. Maar toch konde ze een groet boerderij in Duitsland kopen, met 200 koeien enal.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:22

Ja, dat snap ik echt niet..
Ik bedoel, ga van mezelf uit, moet verdorie elke cent omdraaien om Amy te kunnen onderhouden. Maar ik wil er ook niks voor laten, dus ik wil bij wijze van ook een lap vlees op mijn bord ipv 5 dagen pizza en 2 oud brood..
En dan gaan zulke mensen even een sportpaard kopen.. Dat gaat dr dan echt niet in.. Klinkt cru, maar sorry als dat beest nou wat krijgt.. Niet verzekerd, tis toch geen pak suiker..
De aanschaf is niet duur maar de rest..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:24

owja tk, heb site bekeken! Ik ken ze niet, maar ziet er wel goed uit!

Ik zou ook wel naar zo'n theorieavond willen, altijd interessant! Maarja, is wel lastig te bereiken voor mij qua vervoer.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:25

Ik wil alles zo goed moegelijk voor mijn beestjes. Al zou ik zelf droog brood moeten eten. Ik heb nog geluk dat ze aan huis staan, dus stal geld ed die kosten heb ik niet. Maar er zijn genoeg kosten en dingetjes die je niet kan voorspellen.
Ik snap het echt niet, sommige mensen doen maar. En waar het vandaan komt geen idee