[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:24

Dat het hoesten maar weg blijft :D. Hier Cup ook vorige week eens horen hoesten maar hem verder niet meer gehoord, vermoed dat er even iets irritatie veroorzaakte.

Hier vandaag Finn even meegenomen naar buiten, zusje gaan afzetten bij de papa. Merkte al dat hij actief stond maar die bleef heel braaf zo lang zusje naast mij liep. Eenmaal afgezet maar besloten om eens goed te lopen dat hij zijn ei kwijt kon, deed 'm duidelijk deugd.

Hij is trouwens tandjes aan het wisselen, had al moeite met hooi eten bleef een hoop liggen nog. Geef hem maar nu wat extra pulp en slobber, kwestie dat die zeker genoeg binnen heeft. :)

Ligt hier echt vreselijk nat :( .

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:14

Bewegen is alleen maar goed voor Feik. Beetje de longen weer aan het werk Is goed voor herstel.

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:25

Hoe gaat het met jou CP? (durfde het tussendoor niet goed te vragen)...

Feike is dan echt nu aan het opknappen, pak van je hart zeker Hannah?

Lor misschien vind je een tandje terug?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:26

Alles nog rustig. Dus we wachten weer af. Weeenremmers etc zijn er allemaal af dus kunnen niet anders dan wachten

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:40

Fijn dat Feike beter gaat! Zal hij wel lekker vinden dat ie weer wat mag doen :)

Denk dat Khaleesi ook aan het wisselen, gaat (normaal rond 2,5, maar ik heb nog geen tanden gevonden, ze wordt in maart 3)

Spannend hoor Chantal, hopelijk wel nog goed vol te houden voor jou zo, zijn denk ik lange dagen? Of kun je tussendoor ook veel slapen?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:06

Slapen is een ramp... Doe snachts amper een oog dicht.
Lig sinds gisteren samen met nog iemand oo de kamer dat is wek wat gezellig. Beetje aanspraak zo :) ook zwanger van een tweeling alleen ik ban 1.5 week verder. Zij slaapt ook zo slecht dus we vermaken ons samen wel :P

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:39

Oh gelukkig, alleen zijn het helemaal lange dagen. Fijn dat het ook wel klikt met je kamer-genote :D Je hebt iniedergeval iets om over te kletsen :D

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:54

Ah fijn dat ze nog lekker warm en gezellig binnen zitten!
En aanspraak van een medetweelingmoeder :)
Nu afwachten wie eerst komen...
Sterkte met slapen. In een ziekenhuis zeker op zo'n babyafdeling is er toch ook de hele nacht herrie en mensen op de been.

Tandje van Khaleesi zal wel heel klein zijn?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 09:26

Ja, ienimienie, zeker vergeleken met de tanden van een tinker. Ze heeft zowiezo een enorm klein bekkie.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 10:34

Van Max heb ik een tand gevonden toen hij aan het wisselen was. Heb hem nog bewaard. :)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:23

Spannend Chantal!
Hopelijk blijven ze nog even lekker binnen!

Zeker een pak van mijn hart dat het beter gaat met Feike. En inderdaad even lekker met hem naar buiten zodat hij ook goed in en uitademt. Alhoewel hij nooit iets aan zijn longen had hoor. Echt alleen de voorste luchtwegen. Maar om ze aan het werk te zetten is wel des te beter inderdaad.

Haha kleine tandjes. Ik heb een dop van een van Feike zijn kiezen. Heeft de tandarts er toen afgewipt dus vandaar dat ik hem heb :D

Hopelijk vanmiddag weer met Feiie naar het bos :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 14:53

Ooit van onze quarter eens een tand gevonden, moeder heeft hem nog ergens liggen. Wat een verschil met die van ons :')

Lekker, ik kan niet rijden alles is overal een moeras :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:11

Tandje van Finn niet teruggevonden tot nu toe. Zijn er nu 2 nieuwe vooraan die doorkomen verder kan ik niet makkelijk kijken. Hij is 4jaar in mei trouwens, misschien een late wisselaar ik weet het niet. Zou het wel leuk vinden om een tandje te vinden :). Cup gaat volgend jaar ergens ook beginnen wisselen pfft ze worden te snel "groot" :') .

Hopelijk in het bos geraakt met Feike Neintsje :).

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:10

Wat hebben we vandaag weer genoten :D
Afbeelding
Heerlijk in het bos gewandeld. Een flink stuk ook nog! Mijn voeten doen nog zeer :=
Maar als Feike dat kon, had hij een glimlach van oor tot oor gehad, want wat was hij blij!
Mijn broer heeft ook weer een aantal stukken met hem gedraafd. Maar toen hij iets harder ging rennen, sprong Feike aan in galop := arme broer :') Maar hij kreeg hem heel snel en netjes weer terug, want galoperen was niet echt de bedoeling :))
En geen hoestje niks :D Zo blij! Hij voelt zich echt goed :)
Afbeelding
ik ben weer een gelukkig mens :+:

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:50

Ben blij voor jullie!!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:11

gelukkig dat het met feike weer de goede kant op gaat.en nu je weer kan stappen aan de hand,gaat t vast nog veel sneller.je voelt je in ieder geval niet zo doelloos.

chantal,de baby's zitten gelukkig nog warm binnen.wellicht kun je t nog een paar weken rekken.alleen maar beter voor die 2 ukkies in je buik.en fijn dat je gezelschap hebt gekregen

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:17

Thnx Shelly :+:

Nou precies wat je zegt Ellie. Voelde me echt doelloos. Feike was chagerijnig en alles wat ik op stam deed was bietenpulp maken met zijn poeders en uitmesten. Deken niet teveel af dus van poetsen kwam al niks. Paard weer in zn box en kijken/wachten terwijl hij at ivm hoesten. En weer flink @$%# als er weer hoestsalvo's waren...

Nee dit is vele malen beter!

Helaas kan ik komende week wel alleen 's avonds dus wordt wandelen wel weer beperkt door de bak. Maar dan ga ik gewoon lange lijnen om het stuurwerk en wat oefeningen in stap op te kunnen pakken weer :)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 06:23

Mag ik hier weer mee komen praten? :D Tijdje wat minder lekker in m'n vel gezeten, maar 't gaat nu allemaal weer beter.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 08:17

Wow ik moest even bijlezen! Haha.

Cp, wat leuk een tweeling :) Kan me voorstellen dat het fijn is om met iemand te kunnen praten zo!

Wat een regen he dit weekend... pff. Dan prijs ik me heel gelukkig met de binnenbak. Gister kijkers gehad voor mijn paard, helaas was dat niet zo goede klik. Vanavond nieuwe mensen, heb ik een goed gevoel over! Wil eerst deze verkopen voordat ik naar een tinker ga kijken :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 08:20

Succes vanavond! Hopelijk met deze mensen wel een goede klik. Moet er wel een goed gevoel bij hebben als je je beestje weg doet. :(:)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 09:20

Ja inderdaad. Lijkt me dat je een goed gevoel erbij moet hebben :) dus succes vanavond.

Wat een onwijs baggerweer zeg. Vrijdag lag de bak er oke bij, maar had ik geen rijkleding aan. Heb daar de rest van het weekend spijt van gehad.

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 09:48

Succes vanavond. Een goed gevoel is erg belangrijk.

Hier is alles ook zo nat. Verschrikkelijk. Gister zei nog iemand dat ik de sokken van Woody wel eens kon wassen. Nou dat heeft geen enkele zin. Ze staan 24/7 buiten en die gekke tinkers gaan alleen naar binnen voor hooi te eten en als de zon schijnt. Maar echt niet als het regent!!!! whaaaa. En Woody heeft nu gewoon dreadlock modder sokken. Ziet er niet uit.

Cp, hoe gaat het nu? Houd je het nog een beetje vol in het ziekenhuis. Is voor een goed doel moet je maar bedenken. Het is zo spannend als je weet dat ze bijna geboren kunnen worden. Succes

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:00

Dank jullie wel :)

Wassen heeft nu idd helemaal geen zin. Wel lekker dat ze 24 uur per dag buiten lopen! Die van mij loopt nu 4 uurtjes per dag in de paddock...

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:38

Is inderdaad erg fijn. Het 24/7 buiten. Ik vond het in het begin maar zielig. De kwpners hebben altijd 's nachts op stal gestaan. En als het te slecht weer was deed ons mam ze ook eerder binnen. Nu vind ik het ook nog wel zielig hoor. Als het een hele dag regent en ze nu voort echt in de blup staan. Maar ja, dan maar bedenken dat ze het goed hebben en ze de keus hebben om droog te gaan staan. Maar ik zou zo graag eens met een schone tinker willen rijden whahaa. We blijven dromen hahaa

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:38

Ik heb 26 maart mijn officiële dressuur debuut gepland!