Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miesemuisje schreef:Hoihoi!
Volgens mij was ik hier ooit al eens langsgekomen, maar heb lang weinig op bokt gedaan, dus hier maar even opnieuw;D vanaf nu kom ik ook gezellig meekletsen!
Ik ben nu sinds ruim een jaar de trotse verzorger van Tinker spock(ruin, rond de 1,65)
voor foto's van mijn knapperd: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1534365&hilit=spock
Snackie schreef:Miesemuisje schreef:Hoihoi!
Volgens mij was ik hier ooit al eens langsgekomen, maar heb lang weinig op bokt gedaan, dus hier maar even opnieuw;D vanaf nu kom ik ook gezellig meekletsen!
Ik ben nu sinds ruim een jaar de trotse verzorger van Tinker spock(ruin, rond de 1,65)
voor foto's van mijn knapperd: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1534365&hilit=spock
Hij is knap zeg!! 2 maanogen zelfs!!
Welkom!
Daar kan ik me helemaal in vindenCitaat:Dan had ie van mij toch een flinke tik op zn neus te pakken, stil zetten, achteruit, en daarna weer verder lopen alsof er niks aan hand is. Doet ie het weer, zelfde riedeltje. Zielig? Nee hoor, gewoon duidelijk. Ik heb zelf ook een 2,5 jarige en verzorg er ook nog een, juist nu ze jong zijn kan je ze vormen en leren wat normen en waarden zijn. De ene (mn eigen) heb ik nu een jaar en die voer ik dus wel uit de hand, maar lelijk doen om wat te krijgen? Nee, dat niet. Ze wil wel eens zeuren (meer bij anderen dan bij mij trouwens), maar dat is haar karakter, blijven proberen. Ben zelf ook zo, dus een uitdaging voor mij, de aanhouder wint, en dat maakt haar juist zo leuk.
Juliekeuh schreef:@Snackie, heb het net even nagekeken het kost 36 euro voor het examen af te leggen.
Ik ga wel zelf geld meenemen maar vorige keer had de papsie een regeltje, als ik er door was van de 1e keer betaalde hij voor mijn B rijbewijs dus wie weetNuja ik wil er écht wel door zijn.... anders vervalt mijn voorlopig rijbewijs de 23ste ofzo van deze maand en is het 3j wachten want wil niet met een rijschool gaan
@Diaz, ze heeft het daar precies wel naar haar zien zo :p