Zal me ook maar weer eens melden hier, laatste tijd wel meegelezen maar eigenlijk te druk/moe om te reageren.. Santa een beebje! En nog een merrie ook! *foto's, foto's, foto's*
Gefeliciteerd heren! 
Grid in twijfel met de hengst.. Als je haar nou met RM laat dekken kan ik op haar passen..
Vind Shamrock persoonlijk ook nog wat te baby-achtig, en kleurtje staat me niet zo aan..Verder al weer kwijt wat iedereen heeft meegemaakt, oh jah, lordjj weer back in town!
Zaterdag met 3 hengsten van ITS naar de keuring geweest, alledrie ook GGK voor dekdienst bij ICS nu.. Benson was wel heel frisjes met al die andere hengsten, maar 't blijft een knapperd!
Zondag was er van het GCDHA een puzzelrit georganiseerd vanaf ITS, lekker met Benson meegehobbeld, hij was superbraaf! Onderweg met wat andere groepjes aangesloten, aan het eind had hij een hele kudde merries om zich heen verzameld.. En meneer sjokt er aan een lang teugeltje tussen, topper! Was 1 merrie die zichzelf had bestempeld als eerste merrie, zodra er maar een andere "vrouw" naar Benson keek kwam zij ertussen: "Dit is MIJN hengst.."
Ook met hem door een mini-meertje geweest, hij had nog nooit eerder water gezien maar liep er na wat twijfel zo in.. Op het laatst zelfs door het diepe wat tot zijn buik kwam, alleen probeerde hij erin te gaan liggen dus toen zijn we er maar uit gegaan.. 
Verder regend het hier eindelijk! Was erg nodig voor gras en stof, alleen beetje jammer dat het overdag plenst en niet snachts..

Nou je krijgt haar snel te zien hoor! Wel gelijk foto's maken he!! En uiteraard ook gefeliciteerd!!
Hengstennaam zou zijn geweest: Sirion