Spannend zeg. Hopelijk blijven de beebs nog lang zitten.
Vandaag weer een heerlijk buitenritje gemaakt. Tempo heel iets verhoogd. Veel gedraafd en heerlijke galopjes op de zandvlakte. Wederom helemaal alleen op pad
Vandaag kreeg ik mijn punten en ben er voor al mijn vakken door Daarna de dag leuk afgesloten met een les met Dusty. Allebei moe maar voldaan terug thuis gekomen. Wist niet eens dat ze zo goed kon verruimen en ook aanspringen in galop gebeurde zonder bokje. Deze keer kwam er ook eens geen protest dus was enorm fijn
chantal,spannend.Hopenlijk nemen de weeen toch af en mogen de baby's nog even blijven zitten.iedere dag is er weer 1.heel veel sterkte!
Nientsje
Geplaatst: 28-01-16 21:55
Ooh Nessa maak me nou niet zo jaloers
Oohh geweldig! Gefeliciteerd Claudia!
Ik hou Feike het liefst zoveel mogelijk de deken op. Maar met dekenwisselen gisteren zag ik ook dat hij wel aardig verhaard.
Net weer bij Feike geweest. Op aanraden van mijn baas met hem gestapt en wat gedraafd om te kijken. In de stap heeft hij een paar x gekucht maar dat wijt ik deels aan het feit dat hij nog zijn mond vol had en druk aan het kauwen was Meerdere stukken en zelfs hele rondjes gedraafd met een Feike die steeds sneller wilde maar na en tijdens de draf geen 1x gehoest! Ook daarna niet en ook niet na of tijdens de bietenpulp, brokjes en kuil Mijn staleigenaresse vind hem ook al erg opgeknapt. Hij is een stuk frisser en heeft vandaag gerend en gespeeld om het leven en hem dan ook niet meer horen hoesten.
Nientsje, wat fijn! hoop dat het nu eindelijk klaar is met ziek zijn met feik.
Nessa, heerlijk zo'n ritje op het pad . En netjes van de deken!
Ik heb al ff niet meer veel gepost hier. Drukte, vandaag laatste dag op stage gehad. Volgende week weer een nieuwe start op een nieuwe plek. Dinsdag heb ik voor het eerst weer buiten gereden, sinds wel dik jaar en wel langer niet meer buiten gegaloppeerd. Nou ging heerlijk. Alleen met aanspringen in galop langs het kanaal paar bokken gehad en verder ging het helemaal goed. Volgensmij kon hij er ook echt van genieten. Even uit die sleur van trainen . Gisteren een truucje geleerd van een stalgenoot. Zij rijden western. En voila hij kwam zo nagevelijk in galop. Iets wat me echt niet lukte en van alles had geprobeerd. Blij mee!
Wat voor trucje is het Shelly? Heerlijk buiten en zo samen genieten!
Feike eindelijk aan het opknappen, wat fijn!
CP, hoe is het nu?
Shelly21
Geplaatst: 30-01-16 11:54
Mandyy schreef:
Wat voor trucje is het Shelly? Heerlijk buiten en zo samen genieten!
Feike eindelijk aan het opknappen, wat fijn!
CP, hoe is het nu?
Kan het niet goed uitleggen, maar het is zeg maar met de galop beweging mee kleine ophoudingen en elke pas ook weer los laten. Dus je kunt nooit vast blijven houden. Soort kleine draai bewegingen in je polsen.
Feike gaat nu echt de goede kant op Dus we zijn eindelijk weer eens naar het bos geweest, aan de hand uiteraard Hij (en wij) hebben er echt van genoten! Hij had het tempo er aardig in En ook een paar x gedraafd. Wel meerdere keren gebriesd maar niet gehoest Hij vond het zo prachtig dat als wij een pas versnelden hij meteen mee ging draven haha. Heerlijk vond hij het. Zo fijn dat hij zo heeft genoten Kijk hem eens trots zijn Met eten ook niet gehoest. Dus hopelijk gaat het zo door, dat we eindelijk weer langzaam op kunnen gaan bouwen
Nu toch al wel 6 weken. Hopelijk over 2 weken dat we al wel weer kunnen longeren enzoo
Mandyy
Geplaatst: 30-01-16 19:22
Ah leuk!
Hoorde Max vandaag ook paar keer vies hoesten. Meer paarden op stal want stalgenoot appte ook al of ik die van haar iets kon geven.. Heb nadat de regen weg was een uur met hem gewandeld en Macgic uitgebreid geborsteld. Was echt totaal bruin!
Laatst bijgewerkt door Mandyy op 30-01-16 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt