Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ben het meisje (iets jonger) erg dankbaar dat ik deze kans ook heb gekregen van haar.
.
.
.
.
Ik had laatst bij een order die maar niet geleverd werd als extra een zak beloningsbrok, maar daar had ik niets aan, want Gijs mag geen lekkers in de opfok, dus heb t maar weggegeven.
Het ging erg goed vandaag, buiten één dingetje..
Ik dacht, oké, ik zet haar stil en draai haar. Forget it. Mevrouw luisterde niet naar de hulpen en bleef doorgaan. Ze zat te ploeteren in de modder, op haar knieën, .. Ik was zo bang dat we gingen vallen! Terugkeren kon niet, stoppen ook niet en als ik iets probeerde ging ze gewoon door. Na een hoop heen en weer geslungeld geweest te zijn door het ploeteren ging ze plots draven en dan galopperen. Door de modder gooide ze hevig op, ik had inmiddels besloten te stoppen met hulpen geven - had toch geen zin - heb me recht in het zadel gezet, haar laten gaan, tot ik besefte dat we haast aan de straatkant waren en ik wist dat ze daar naartoe wou, en ik wist ook dat daar een berm was, die ze niet kon zien.. Ik ben dus gewoon uit het zadel gesprongen, haar vastgepakt en ze stopte. Hevig pompend van de inspanning. Ik dacht echt dat ze iets ging krijgen, zo erg was het
Ik was ook bezorgd om het feit dat ze misschien kreupel kon zijn.. Goed, terug door die modder, ik naast haar.. Ben nog eens naar die plas gegaan, en ze deed nét hetzelfde. Er was iets, maar ik weet niet wat. Uiteindelijk is ze opzij gesprongen en er zo naast gegaan. Ik heb nog een tijd stapvoets naast haar gestapt. Ze was nog erg gespannen en het stelde haar gerust als ik naast haar liep. Na een tijdje terug opgestapt en géén problemen meer gehad. Raar paard.
Ooh leuk zeg! Wel foto's plaatsen van je gepimpte sulky, ben benieuwd!
maar zei moet nog even wachten voor ze ook mee mag op buitenrit