Ik had het juist niet gemeld omdat ik de eer aan hemzelf wilde laten
Baas van Niamh geloof ik (ben naam ff kwijt) : www.foalcam.nl zit een handige teller (bij informatie) om dat spul uit te rekenen, gewoon laatste dekdatum.
Ik ga idd ook uit van 340 dagen als officieel uitgerekend, maar Dewi lijkt nu gemiddeld rond de 330 dagen te gaan.
Ja, Maya, ik zat ook te twijfelen Maar goed, ik ben dan ook een flapuit en zelf veel te nieuwsgierig om het ook voor anderen verborgen te houden
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-09 13:13
Ik had nog netjes terug gesmst of ik het ff zou vermelden op bokt of hij al iemand anders had "ingeschakeld"
Hij heeft wel een grote (sms)bundel
Sita_
Geplaatst: 27-04-09 13:18
*Kijkt om hoekje..
Sorry mensen, maar ik ben echt een tijdje te druk om jullie bij te kunnen houden.. Lees nog wel geregeld mee, dus ben wel up to date!
Berdien die de paardjes gaat verhuizen eind deze week, spannend! Ik snap je 'angsten', kan je nagaan wat ik ook heb aangezien de mijne ook nog verhuisd moeten worden. Ze gaan wel met een grote transporvrachtwagen, maar toch. Gister ook een ongelukje met Shan in de trailer gehad en zulke dingen werken voor je gemoedsrust ook niet echt mee..
Grid twijfels wbt een hengst.. Ik zou voor de eerste keuze gaan, Rocky Mountain dus. Shamrock is nog jong en moet zich ergens nog bewijzen denk ik? Dus dan kan je daar altijd nog voor kiezen moest je nog eens willen fokken..
De SMS tamtam wbt Santa's beeb heeft goed zijn best gedaan zie ik! Ik had ook de SMS gehad..
Hoop niet dat als ik de smsjes straks, bij Amy's beeb, verstuur het zomaar op Bokt geknald word, ik persoonlijk zou dat echt niet leuk vinden.. Tenzij ik iemand de toestemming zou geven om het door te geven..
Michel die geopereerd moet worden, sterkte Bianca! En ik zag ook dat Noa bij Red staat, ben benieuwd wat die er saampjes van gaan bakken!
Annique weer terug uit Polen.. Die trektocht klinkt super! Ik heb af en toe je blog gevolgt, erg leuk om te lezen!
Nou.. Verder voor iedereen die ik vergeten ben een of
Heb een super super super weekend achter de rug.. Ben nu al de hele dag aan het bijkomen..
hey sita gaat het klussen een beetje volgenss schema? Super weekend gehad dus! Lekker hoor.!!
Sita_
Geplaatst: 27-04-09 13:35
Ja hoor, loopt prima op schema.. Het ligt er nog zo bij als dat ik geëindigd ben vorige week.. Hotze heeft het te druk met alles om verder te gaan, en als hij een moment heeft word ie wel weer gestoord. Het is erg hectisch op het moment in het bedrijf en omdat ik gewoon in Zeeland zit kan ik dus ook niet verder.. We hebben zelfs nog geen meubels besteld.. We weten wel wat we willen, dus het is een kwestie van langs gaan en bestellen maar.. Pinksterweekend gaan mijn ouders mee en dan denk ik dat we een heel eind op gaan schieten.. Er moet niet gek veel gebeuren, eigenlijk alleen de woonkamer verven en behangen..
Van t weekend ben ik met Maya, _karin_ en Beccy van bokt een lekker weekend naar het strand geweest..
Wat een smiecht is die Leon, hahaha! Toen we vollop aan het namenraden waren een tijdje geleden heb ik wel degelijk SIERRA genoemd....en hij zei dat het niet goed was......boefje!!
Hm zeker aan de hand van bovenstaande foto's zou ik zeker voor RM gaan Vind bovenstaande een leuk ding hoor, maar voor een driejarige nog wel weinig sok en echt nog puppy. Ik wist het wel
Heerlijk relaxed met Jes gereden, stalhond ging ook gezellig mee. Gewoon lekker een rondje gedraafd, lang teugeltje en genieten Kast is ook leeggehaald, straks nog even een trailer regelen en dan kunnen we vrijdag gaan!
Hallo! Sierra heeft een kleine kol maar loopt iets meer naar het oog toe (als ik het allemaal goed begrepen heb) Verder inderdaad een kopie van paps.... Ben erg benieuwd, ik kan pas vanavond er naar toe
Dat is waar Dagmar, we hebben alles schoongemaakt, dat was het voornaamste. Hotze slaapt er gewoon. Het is allemaal goed leefbaar, dus de rest komt allemaal wel. Het zijn kleine vertrekken dus het is zo gebeurd als we straks even met een aantal mensen aan de slag gaan..
Een kleine bij Santa!!! Gefeliciteerd!! En ja, we willen foto's! Verder wel bijgelezen maar niet veel onthouden.
Wel een klein ego bericht.... Vandaag voor het eerst in 3 weken weer op Bons gezeten! Lekker met een vriendin een klein blokje om geweest in stap! Heb echt op en top genoten!!!!