hey Grid, ook nog wakker. We waren eerst bang dat het een controle was op papieren. Carlo had terug gereden en zijn rijbewijs niet bij. En vlak voor de fuik uit de auto springen en omwisselen is ook niet slim. Gelukkig was het alleen even blazen.
Heb ook al eens moeten blazen. Had ik net een loei van een bus bij me van 6 1/2 meter lang, maar moest wel bij de personenauto's. En daarna moesten we via een of ander smal rotweggetje weer terug de weg op. En bedankt he!
Stennisje; ik las dat Ilse ook wel wat yoga kan gebruiken, misschien kun je het combineren??
Grit
Geplaatst: 08-02-09 02:17
grid schreef:
maaruh jullie weten het hè ben er pas weer rond 15 u morgen of anders ff sms-en misschien kan ik dan iets vlugger doen
Nee joh, lekker rustig aan doen bij Say. Dan motte we gewoon ff wachten
grid
Geplaatst: 08-02-09 02:19
mazzel dus dat alleen blazen was en pff balen toen met bus
Bij ons waren er dus veel auto's voor ons en dachten al moeten we nu in de rij maar toen mochten we naar rechts en daar waren maar 3 plekjes en degene voor ons was de laatste die er kon staan en dus mochten we door...
Ik heb 1x moeten blazen, was op zelfde weg alleen dichter bij Nijmegen was na 4daagse
Geplaatst: 08-02-09 09:52
goedemorgen, begint vol goede moed aan 20 pagina's bijlezen
heerlijke poezebeesten joyce!
cp: puss terug
lordJ gave week gehad!
grid ook de pk voor say
sharianne een 8, super!
cp bij puppie kijken, succes alvast!
siet een blauw oor
santa beeb gaat goed
balen eevj van die stal
arjan weer lekker op t peerd staat je goed!
knappe mambo
leon mooie foto's met snow!
bianca
hier ook afwisselend vlecht en los
siet wat een rot nieuws zeg!
muds heerlijke les gehad
balen sosy van de kinderboerderij en nu te koop. hebben hier 2 shethengsten dus lijkt me hier niet zo'n succes. Sterkte met vinden van een nieuwe thuis.
him kan lekker sjouwen
eefje beterschap
gister hele dag op stal bezig geweest, stallen en wei uitgemest, daarna kwamen ze hooi en stro brengen. Lekker op kyaan gereden en nog even op Timo gestapt. Hij heeft alleen last van zijn rug als ik erover heen ga. balen, zou dit gewoon spierpijn zijn? het zit naast de ruggegraat. ik ga maandag even degene van zijn zadel bellen en zit te twijfelen tussen een bezoekje osteo of fysio.
Amy staat op 2x 1 kilo Liga, van Pavo. En daarover wil ik die mineralen gaan voeren, in geval van nood wil ik de Liga evt. nog op gaan voeren tot 2 kilo per voerbeurt. Maar liever niet. Het word met het jaar erger dat ze gauw ergens last van krijgt, zo krijgt ze ook geen slobber meer van me. Heel af en toe een handje Natures Best, maar dat is eigenlijk ook al uit den boze.
Ga zo naar stal, even kijken of ik de trailer meekrijg..
Grit
Geplaatst: 08-02-09 10:25
Goedemorgen.
Ik voel me of ik een flink nachtje heb doorgezakt. Waar dat vandaan komt???? Tijd voor wat actie, dan trekt het hopelijk weg.
Hier net ook hagelbui. Ga zo naar stal, heb buitenzet dienst. Neem lekker een jerrycan met warmwater mee en ga ik me eens druk bezig houden met sokkies van bollie
timokyana
hier zon, maar komt een grijze mega wolk aan.. Ga zometeen met camera naar de peerden.. en een hopelijk erg schone boyan opd e foto zetten is een unicum, ik was mijn paarden maar 1 keer per jaar en dat is voor een keuring
dat ga ik hopen Volgende week gaat het namelijk een stuk kouder worden.. en een dag voor de keuring was ik hem niet meer, want dan gaat zijn behang slap hangen