Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk valt het mee en kan de smid het oplossen 
Blij dat het smaakte.
Hopelijk valt t mee en kan de hoefsmid het wegsnijden
--> wie weet zijn er nog koopjes
heb nog wel wat nodig
en weet zowiezo dat de Ross meestal wel erg leuke "beursaanbiedingen" heeft 
Muds schreef:De plek zit aan het eind van de straal, in de middengroef tegen de hoefballen aan. De straal zelf is zacht en gelobt. Het past wel bij de beschrijvingen van rotstraal, dat de ontsteking aan die kant eruit gaat.
Nee, de dierenarts is er niet bijgweest, die vond dat dat geen nut had. En de hoefsmid had niet eerder tijd dan vanavond. (Terwijl ik wel heb uitgelegd hoe heftig ik het er uit vind zien). Aan de ene kant wel fijn dat ze er geen last van heeft, maar aan de andere kant had ik het dan waarschijnlijk wel eerder opgemerkt.
Goeiemorgen overigens
timokyana schreef:Leon: je gaat toch wel heel veel mooie plaatjes schieten he de 15e? wat is zijn roepnaam eigenlijk?

--> weet niet wat het betekend maar klinkt een beetje als Beer = groot en sterk

(een mooie avond dienst draaien die worden beter betaald
)
Heb dr zin in! 
Maar hij is wel heel mooi..
Maar ik vind het een naam die ik eerder bij een Arabier zou plaatsen als een Cob.

snowdon schreef:Owzo, tsja... dat iers/engels/keltisch is ook weer zo standaard
Wanagi, Hindu, Baggio zijn ook niet direct Cob-namen

Rom
verder kwamen er wel tal van leuke mannelijke namen in mijn hoofd
dus toen maar gegaan voor de ijslandse

Zooo heerlijk..
De hoefsmid is geweest... En hij zegt dat het helemaal niets is. Heb ik me voor niets zo sappel lopen maken (+ fam.) en verontrustende berichten zitten plaatsen
. Oeps. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het dan wel is: iets met nat weer en gevoeligheid bij 'dit soort' rassen. Als het rotstraal zou zijn zou het niet bij allevier de hoeven tegelijk voor moeten komen en ze is er niet gevoelig op. Volgens de h.s. zou dat wel moeten als je het forceert. Dus... En straalkanker is het ook niet, want het is dus inderdaad weggevreten en niet aan het uitstulpen of woekeren.
, aan de andere kant
. Maar goed, ik houd het gewoon verder goed in de gaten, als het erger wordt vraag ik een second opinion
, wij hebben zo stoofpeertjes uit eigen tuin

Heb er absoluut geen ervaring mee, ben benieuwd wat de hoefsmid er van zegt.