Angelique help eens, je jij hebt een tijdje terug zo'n halster voor Silas gekocht toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Baggio gaat goed dus!
Al zenuwachtig voor volgende week?
Is het nog wel nodig dat ik kom helpen volgende week, zo te lezen is er genoeg hulp?
Cheveyo schreef:wel veilig inderdaad dat je maar 1 persoon hebt om te helpen, maar hoe zit dat dan als je met meerdere hengsten komt? Gaat het per paard of per eigenaar?
Worden die badges met donkere achtergrond Bonte? of wit?
Dat kan dan nu niet. Badges moeten bewaard worden en op elke meeting opgedaan worden.
fjordkootje schreef:Met mijn camera om mijn nek ga ik echt niet helpen hoor.... ik weet niet hoe wild die wilde hengsten zijn? Ik wil gewoon lekker beppen en foto's maken en ongemerkt Drumshambo en Chakotay in mijn binnenzak stoppen.
Nou ja, Indezz wilde in ieder geval wel helpen! Komen jullie nog de dag ervoor.fjordkootje schreef:[Snowdon, je hebt zeker nog geen geld overgemaakt naar de Manege zonder Drempels (als smeergeld zodat ik je niet op de plaat zet)?
[/quote]
de manege zal er blij mee zijn. Ook lege cartridges he
Cheveyo schreef:Hey Pssstt Bonte, Monique_2 komt ook![]()
jaja ik weet dat je meeleest hihi![]()
Citaat:Ro even kijken hoe die op een bitje reageert, want die gaat ws in april mee naar de jonge hengstenkeuring van het NST.

Citaat:Invalhulpjes zijn ook erg makkelijk bij de trailer waar de hengsten nog even een laatste check/poetsbeurt krijgen....
Cheveyo schreef:ja daar wilde ik nog op reageren, helemaal ontschoten.
FK, wat balen allemaal zeg....hij kon dus gewoon ook bij de nieuwe rekening komen??
snowdon schreef:evenementenboxen?
desillies schreef:Citaat:Ro even kijken hoe die op een bitje reageert, want die gaat ws in april mee naar de jonge hengstenkeuring van het NST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent behoorlijk van je geloof af gevallen geloof ik hahahahahahahaCitaat:Invalhulpjes zijn ook erg makkelijk bij de trailer waar de hengsten nog even een laatste check/poetsbeurt krijgen....
er staan evenementenboxen op het terrein waar de meeste hengsten zullen verblijven....
Tommie word gewoon weer in de trailer gepropt
snowdon schreef:evenementenboxen?
desillies schreef:snowdon schreef:evenementenboxen?
ja je weet wel,van die boxen die je bijvoorbeeld ook op paard en koets hebt staan.
Maar zal het wel zien volgende week dan! snowdon schreef:evenementenboxen?
Citaat:nee hoor, maar ik wil hem zo veel mogelijk kansen geven, en als dat kan bij 2 stamboeken, waarom dan niet?
Cheveyo schreef:snowdon schreef:evenementenboxen?
Yep je kunt kiezen uit de volgende thema's:
- Koninginnedag (rood wit blauw)
- Voetbal (oranje)
- Kerst (rood groen met lampjes EN piek!)
- Pasen (zacht geel)