Oei dat is minder zeg op zo een plek. Hier hebben we het gewoon veel moeten ophogen maar klei grond urgh.
cp112
Geplaatst: 27-01-16 19:30
TurboTinker schreef:
Moet je daar blijven tot en met vrijdag chan? Hou ze binnen he!
Wel langer.
cp112
Geplaatst: 27-01-16 19:31
Harde buiken zijn nog steeds niet gestopt helaas. Heb wel wat kalmerings spul etc ook naast de weeënremmers dus voel ze minder heftig. Maar nog wel een keer of 4 per uur.
Net de kinderarts hier gehad die uitleg heeft gegeven wat er allemaal gebeurd mochten ze wel komen.
Morgen moet ik nog een prik voor de stimulatie van de longfunctie maar als mijn harde buiken niet verder afnemen krijg ik die voor de zekerheid vanavond. Dan heb ik het maar gehad iig.
De weeenremmers lopen tot vrijdagochtend dan gaan ze uit. Ze verwachten dat als ik vrijdagochtend haal dat dan op het moment dat ze de remmers uitzetten het wel gaat doorzetten. Maar dan hebben iig de longfunctie prikjes goed hun werk kunnen doen.
Overigens zijn de kansen voor de dames heel goed hoor. Ze zijn goed gezond. Wegen ongeveer 1500 en 1800 gram watvoor 30+4 super netjes is. Helemaal voor een tweeling. Het is alleen dus even wachten of ze eventueel aan de beademing moeten. Dekans Is groot van niet maar dat kunnen ze nooit met zekerheid zeggen.
Spannend... Heel veel sterkte gewenst met alles, dat de prikjes goed hun werk kunnen doen voor het geval dat! Gelukkig ben je onder allerlei controle. Succes!
Ohh wat spannend Chantal. Heel heel heel veel succes. Wat een spannende tijd. Fijn dat de baby's al sterk zijn. Ook een mooi gewicht inderdaad voor een tweeling met deze weken. Gaat helemaal goed komen. Hou je taai!! En rustig!! Ik leef met je mee. Zal een extra kaarsje voor jullie laten branden.
Nientsje
Geplaatst: 27-01-16 22:13
Heh jasses wat een spanning en stress... Hopelijk blijven ze lang genoeg zitten om alle prikjes eerst hun werk te laten doen! Nogmaals sterkte.
Ik heb Feike vandaag eindelijk eens niet horen hoesten! Ooohh alsjeblieft laat dat een goede voorbode zijn! (Durft niet teveel te hopen en zeggen)
Nou ik hoop voor je cp dat ze nog even blijven zitten en je binnenkort mag genieten van 2gezonde kleintjes zonder dat je lang aan het ziekenhuis moet vastzitten.
Nientsje@Dat is super! Het is inderdaad hout vasthouden maar met wat geluk is die snel volledig hoestvrij.