Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snackie schreef:Wat goed San, moet je de laatste berichten eens verglijken met eerdere, net zoals heidi!
Succes met galoperen trouwens!
Gisteren toch de castratie bijgewoond? die ging vlekkeloos.
Tot ik gister avond smste hoe meneer er bij stond.
Bleek hij te liggen en niet overeind te komen, paniek, dus ik ben als een gek naar stal gereden om mijn nieuwe stalgenoot bij te staan.
Gelukkig is hij rechtop gekomen, maar toen ik aankwam dacht ik echt dat hij dood ging!
Pff wat een schrik, die lummel deed alleen een slaapje, want hij was zo moe van de pijn "in zijn ballen".
Kon er gewoon niet van slapen. malle dier.
Zo naar stal. bijrijder komt!
.... Wel stoer dat je man mee gaat! Wat fijn dat het rijden zo goed ging, whoehoe!
Daarna eigenwijze haflinger gewassen en zelf kleddernat geworden, wassen zonder zelf nat te worden lukt me gewoon niet. 's Avonds met dezelfde eigenwijze haflinger op wedstrijd geweest. Kan d'r maar 1 ding over zeggen: Iwan was Iwan.... Haflingers, tja....
Vandaan denk ik geen Keira. Ik moet vanmiddag voor het eerst sinds 2,5 week weer eens gaan werken. De afgelopen tijd lekker vakantie gevierd, maar moet er nu weer tegen aan... Zo meteen nog even klussen
en dan is het zo maar weer tijd om te gaan.

Mooi getekend koppie.
)en dan is er paniek natuurlijk
) en stuur werken nagenoeg perfect. Ook met opstappen, even draaien, maar uiteindelijk staat ze braaf stil. (Ik ben dan dus alleen en spring er los, zonder zadel op) Ben echt superblij, als het zo makkelijk en ontspannen als vandaag goed gaat is ze gewoon perfect voor mij. (Onee, nog 5 cm groeien) 

Als je in het vervolg goed op je houding let als er nog zo iets gebeurd zal je hem waarschijnlijk ook wel sneller kunnen stoppen?