ik heb een super tijd gehad en heel erg veel geleerd.
Gister meteen na de open dag van kanters geweest en daar ook weer heerlijk genoten.
Ik zal zo even kijken voor ingrid of ik nog leuke shamrock fotos heb

Ik ga jullie weer bij proberen te houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ach je hebt in ieder geval een leuke tijd gehad en je kan nu misschien wel bij de bevalling aanwezig zijn van Tara en je ziet je Pall weer terug, helemaal super ook toch!
Mutsie zat aan de overkant in de bosjes te gluren tot ze het portiek in kon vluchten. Zat ze bij de buren (portiek verder) maar wel op dezelfde hoogte voor de deur 
Vandaag naar de vaatchirurg geweest en het blijkt dat de ader die ter grote van een erwt hoort te zijn, zo groot is als een walnoot. Er stroomt bloed beide kanten op wat niet mag. Hij krijgt morgen een laseroperatie, het is hetzelfde been als zijn knie-operaties en ze denkt dat het heel goed kan samenhangen met zijn knie. Het zit al vanaf zijn lies en ook in zijn knieholte, ze gaan morgen kijken welke ze eerst gaan opereren. Waarschijnlijk moet hij dan voor de andere ook nog een keer. Zijn andere been is nu nog goed, maar daar moet hij dan over een half jaar voor terugkomen om te zien hoe hij dan is aangezien hij er nu wel pijn aan heeft. Dat zou ook kunnen omdat hij nu dat been meer belast uiteraard omdat die andere zo'n pijn doet (hij ligt gewoon 's avonds en 's nachts soms te huilen van de pijn). Hij is nu op zijn werk aan het bespreken wat ze dan verder gaan doen, want hij moet dan even 3 dagen rustig aan doen. Hij zou op zich na 1 dag wel weer mogen werken maar wel rustig. Hij is officieel dinsdag en donderdag vrij, dus hij hoopt dat hij woensdag ook niet hoeft te komen... nou ik wacht wel weer af, als ik de spataderen op mijn been zie en de pijn die ik in mijn benen heb, word het denk ik toch wel tijd om ook eens langs te gaan
Leon's SMS schreef:Geboren na 11 maanden en 9 dagen:
Santa's Sierra from Snowville!
Bruin merrieveulen met klein kol, het is een kopie van papa Sorento!
Alles gaat ok!
Gelukkig maar dat ze de weg weer gevonden heeft 

Wat gaat de tijd snel!

Ben nou wel benieuwd naar foto's hoor, wie gaat daarvoor zorgen, sms ff terug dat we met zijn allen langskomen om foto's maken