gezellig leon norg is een mooi plekkie,daar zit norger hout ook (richting assen) net buiten de bebouwde com in een bocht maar als je niet al te verschriikkelijk duur wilt eten maar wel luxe kun je daar eens kijken wij hebben daar wel eens gegeten met 3 man (waren geen volle maaltijden maar we waren incl drankjes iets van een kleine 40 euro kwijt) je zit zo in assen, groningen, (leek is ook divoza), smilde is weinig te zien afgezien van de vaart (die mischien wel leuk voor je is voor mij dood saai )
wat wil je allemaal gaan doen ???? fietsen ed ??? (korte tochtjes zijn er maar weinig die ik ken ) vries en roden of mischien appelscha (appelscha minder) zijn ook nog wel leuke dorpjes je kan zo op de kaart kijken (naar namen van dorpen ed ) en dus zo via google heel wat evenementen ofzo vinden het licht er eingelijk een beetje aan hoe ver je wilt rijden ik zal mijn oren ook eens openhouden
sita gaat goed komt wel goed joh de eerste keer reed ik zowat de sloot in en halverwege leek me de vaart wel wat komt wel weer goed
nou ik voel me bagger ik word gruwelijk verkouden ik voel de druk al op mijn oren mij neus dicht worden en slikken is pijnlijk ik heb wel eens vaker al ik wat last van mijn keel heb maar vaag gaat dat zo weer over maar nu dus niet helaas
Jeeetje wat gaan jullie hard, ik houd het niet meer bij hoor
hier even snel, ik ga zo even op bed liggen tv kijken/lezen. Jes heeft nog geen veulen, Bels is er nog en ik moet deze week weer 25 uur werken, dat is vijf dagen achter elkaar de ochtenden. Valt te doen, alleen dat vroege opstaan he Morgen naar Harry Potter vijf
rommulus
Hier is het dus echt al twee dagen gewoon mooi weer Oké, af en toe een bui, maar lang niet zulk gek weer als in de rest van het land. Gewoon echt super warm, loop in een korte rok en topje rond op stal Wel veel gerommel van onweer en langsdrijvende, zware buien, maar die drijven lángs, niet over ons
HP gaat morgen/vannacht in de premiere Ik ga er nou met mijn semi-vriendje heen
Uuuuuuuuhhmm... Nou weet je wat het is, het is echt heel ingewikkeld Ik ken hem al zo'n 15 jaar, en vroegâh hebben we ook wel wat gehad, in groep acht enzo (kampverkering ). Daarna altijd goede vrienden geweest, we klikken erg goed. Nou gaan we dus vaak samen uit, al dan niet met anderen. Zaterdag was hij ook bij mij wezen film kijken. Heel knus op mijn bed Maar er komt verder ook niets ofzo, we zijn heel knus, hangen op elkaar, fietsen hand in hand etc, ik werd ook de hele tijd 'lieverd' genoemd maar meer niet. En aan de ene kant mag het van mij wel wat worden, gaat denk ik best goed. Aan de andere kant is het nou heerlijk ongecompliceerd, we zien wel wat er gebeurd en we hoeven/moeten niks, we doen maar wat. En aangezien ik ook over anderhalve maand *bibbers* al naar Ierland vertrek.. Daar vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen, en ik krijg er niet nog een huilbui bij (Jes gedag zeggen, ouders gedag zeggen en dan ook nog vriendje gedag zeggen.. dat trek ik niet ). Vandaar. Het is ook verder helemaal niet gecompliceerd hoor, dat lijkt maar zo
Volgens mij heb jij geen verstand van paarden. Er is voldoende aan te doen. Jij mishandeld je paarden door er niets aan te doen.
*n.a.v. schuren, ik had ergens dit geplaatst: Mijn paarden doen dit ook, mijn ruin al jaaaaaaren. Het gehele jaar door. Het wordt extremer als ze bijgevoerd worden. Dus let op de voeding, verder zal weinig baten!
Leon, toch, jij valse dierenbeul, laat je je paarden daarmee lopen? Haha,nee Banbay doet het ook zodra hij op stal staat, ook al kan hij eruit, gaatie lekker schuren, Max vaak ook. Ben het helemaal met je eens dat het vaak aan het voer ligt.
Leon met slagen voor je theorie, goed joh! Wanneer hoop je voor praktijk op te kunnen?
Rom, leuk zo'n lederbewerk cursus Zou er zelf het geduld niet voor hebben Maar leuk
Kosten B-examen weet ik niet meer... is te lang terug E weet ik nog wel, maar dan incl. de lessen en alles eromheen.
Hoe vroeg moet jij op Berdien? En zolang het maar schuift Jij werkt toch in de supermarkt? Word je daar onderhand niet te oud voor? Ik dacht eigenlijk altijd begrepen te hebben dat supermarkten alleen jonge mensen van 14-16 jaar ofzo willen hebben en ouderen eruit werken?
Ach Leon, stuur die persoon dan gelijk even door naar hier, kan ie gelijk Dewi komen redden Voor jou
Aman is ook weer thuis Vanochtend dus echt flink onweer, maar na de middag klaarde het eigenlijk helemaal op Dus was rond half 2 ofzo op stal. Aman gezadeld, even notitie op het bord gekladderd en weggereden. Aman was fel! Pfff Geen idee wat ze daar voeren, maar ze werd er helemaal van Wel apart, ineens zo'n drukke pony ipv een bezadigde muts Anyway, ook nog even met Des wezen zoenen. Stonden ze heel lief te blazen neus aan neus, en daarna pakt Des Aman dr neus zo beet zeg maar, met zijn lippen, heel zachtjes. En Aman liet het gewoon toe Gekke paarden ook. Gister alsmaar wieieieie snauw! reageren op Des als die een toenaderingspoging deed
En ik heb echt heerlijk gereden, na een tijdje m'n trui uitgetrokken want kreeg het te warm Heb ook maar op 1 punt dazen gehad, voor de rest eigenlijk bijna niet. Dus dat was wel heel fijn. Aman heeft ook nergens lopen meuten maar liep gewoon braaf door, soms beetje kijken maar ging wel. En zodra we de bekende polder in kwamen zag je dr veranderen. We gaan naar huis! zooo grappig Was na 2 uur ongeveer weer thuis. Dus gem. 9 km/u gereden. Het wordt nog wel eens wat met ons gemiddelde tempo
Daarna haar lekker op de wei gegooid. Dewi ook helemaal gelukkig, kwam gelijk op Aman afgestormd, ben je daar weer? Snuffel snuffel. En daarna liepen ze in treintjesformatie achter Aman aan Geweldig om te zien Daarna samen gaan grazen enzo. Ik zelf nog even m'n zadel schoongemaakt en ingevet. Daarnet buiten gegeten op het terras, t is echt heerlijk weer, van mij mag het zo wel blijven hoor, dit is nou zomer !
zo wat veel geklets kan jullie zo wat niet bij houden joh!! pfffffffffff
Vraagje ,..weet iemand een plekje voor mijn tinker zhora week 30 in rockanje? We hebben daar een week vakantie geboekt maar wil haar graag mee nemen! HELP!!!!
Klinkt als een zeer geslaagde terug rit. 9 km per uur is best hoog. Wat schattige reuni van aman en dewi. Lief zeg.
Wilco is vandaag weer voor het eerst zelf met de auto naar het werk gegaan. We hebben hier thuis een weddenschap lopen vn hoe hoog de boete zal worden. Het wordt tussen de 400 en 800 euro.
Leon, het is inderdaad niet echt grappig. Is het per pb gegaan, kon er niets over lezen in het topic namelijk. Je kan er beter maar om lachen dan om zitten treuren.
Leon, t is idd beter om weg te lachen, jij weet wel beter dat je goed voor je paardjes bent.. maar echt leuk is t niet
Maya, Aman weer thuis en paarden dus weer blij herenigd
Vlek, ik kan je helaas niet helpen.
Ben weer in mijn uppie naar stal gegaan. Flan liep gelukkig nog goed nadat ze gisteren zo uit haar panty gegaan was.. Even lekker tijd voor dames onder elkaar, al vond ik t wel jammer voor Jan dat hij niet mee kon..maar even uitzieken is beter voor hem natuurlijk!
arme Jan nog steeds ziek, hij kan inderdaad beter uitzieken. Maar heb je flan weer voor jezelf, haha.
Ik ga naar bed toe. Moet morgen weer vroeg uit bed en als het weer het toe laat ga ik weer actief op de fiets (heb wel zadel pijn, ben het niet meer gewend)
Toen ik nog in emmeloord op school zat ging ik elke da op de fiets. 18 km heen en 18 km terug. Maar na 2 jaar niet veel gefiets te hebben is het echt afzien.
trusten iedreen!
timokyana
Leon: jij dierenbeul Wat vervelend zeg, waarom oordelen mensen toch altijd zo snel.
Maya: weer back en genoten volgens mij.
jes : nog steeds geen beeb. Berdien met semi vriendje naar HP 5, gezellie hoor.Fijn zo'n ongecompliceerde relatie.Je weet wel wat je aan mekaar hebt denk ik.
Hier balou weer gepoetst, is een engel zo braaf.Laat zich lief leiden en snapt dingen heel snel. Toen nienke, wat een kleine ongeduldige draak hihi, buldert dwars over je heen.Doet haar werkelijk helemaal niets, mw denkt nu al de queen op stal te zijn Krijg ik mijn handjes nog vol aan.Misschien dat de hengstigheid mee speelt, maar zit veel pit in dat merrietje. Heb nog reactie gehad van steffie van de laarse, ben benieuwd wat eruit gaat komen.
Ik heb net Amy gereden, heerlijk gereden.. Alleen toen kwam Chico in de bak en die ging helemaal uit zijn naad en toen was alle concentratie weg. Dan kan ik echt niet meer rijden met zo'n tijdbom die alle kanten opvliegt.. Plus dat Amy ook als een gek begon te rennen en te bokken. Dus ben ik maar gestopt nadat ze uitgeraasd was. Leuk he als dat altijd zo moet.. Maar goed, heb dus heerlijk gereden, ze was nog niet los genoeg om direct alles goed te doen, maar heb dr een goede galop uitgekregen en ik was tevreden. Ze is trouwens wel weer aangekomen! Het voer werkt goed! Ben dr blij om!
Shania is weer hengstig, maar niet meer zo heftig. Ze is ook 2 weken 'droog' geweest..
He bah Leon wat een vooroordeel.. En jij bent juist zo goed voor je beesten. Zou er ook echt niet om kunnen lachen nee! Stelletje gekken tegenwoordig op Bokt!
Rom, het is niet mijn eerste autorijles he.. Na 22 lessen moet ik toch al een beetje kunnen schakelen..
timokyana
weltrusten janet. Sita: heerlijk gereden, fijn galopje gemaakt.Geeft vast een voldaan gevoel.Amy die weer goed op gewicht komt, vind het eigenlijk wel weer eens foto time, ook van die knappe shania