Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)

van ziggy 

Maar echt, volgende keer beter!

Oké, af en toe een bui, maar lang niet zulk gek weer als in de rest van het land. Gewoon echt super warm, loop in een korte rok en topje rond op stal
Wel veel gerommel van onweer en langsdrijvende, zware buien, maar die drijven lángs, niet over ons
Ik ga er nou met mijn semi-vriendje heen

). Daarna altijd goede vrienden geweest, we klikken erg goed. Nou gaan we dus vaak samen uit, al dan niet met anderen. Zaterdag was hij ook bij mij wezen film kijken. Heel knus op mijn bed
maar meer niet. En aan de ene kant mag het van mij wel wat worden, gaat denk ik best goed. Aan de andere kant is het nou heerlijk ongecompliceerd, we zien wel wat er gebeurd en we hoeven/moeten niks, we doen maar wat. En aangezien ik ook over anderhalve maand *bibbers* al naar Ierland vertrek.. Daar vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen, en ik krijg er niet nog een huilbui bij (Jes gedag zeggen, ouders gedag zeggen en dan ook nog vriendje gedag zeggen.. dat trek ik niet
). Vandaar. Het is ook verder helemaal niet gecompliceerd hoor, dat lijkt maar zo
Wie komen mijn paarden redden van mishandeling?Citaat:Volgens mij heb jij geen verstand van paarden. Er is voldoende aan te doen. Jij mishandeld je paarden door er niets aan te doen.

Leon, toch, jij valse dierenbeul, laat je je paarden daarmee lopen?
Zou er zelf het geduld niet voor hebben
Maar leuk 
is te lang terug
E weet ik nog wel, maar dan incl. de lessen en alles eromheen.
Jij werkt toch in de supermarkt? Word je daar onderhand niet te oud voor?
Ik dacht eigenlijk altijd begrepen te hebben dat supermarkten alleen jonge mensen van 14-16 jaar ofzo willen hebben en ouderen eruit werken?
Voor jou 
Vanochtend dus echt flink onweer, maar na de middag klaarde het eigenlijk helemaal op
Dus was rond half 2 ofzo op stal. Aman gezadeld, even notitie op het bord gekladderd en weggereden. Aman was fel! Pfff
Geen idee wat ze daar voeren, maar ze werd er helemaal
van
Wel apart, ineens zo'n drukke pony ipv een bezadigde muts
Anyway, ook nog even met Des wezen zoenen. Stonden ze heel lief te blazen neus aan neus, en daarna pakt Des Aman dr neus zo beet zeg maar, met zijn lippen, heel zachtjes. En Aman liet het gewoon toe
Gekke paarden ook. Gister alsmaar wieieieie snauw! reageren op Des als die een toenaderingspoging deed

Heb ook maar op 1 punt dazen gehad, voor de rest eigenlijk bijna niet. Dus dat was wel heel fijn. Aman heeft ook nergens lopen meuten maar liep gewoon braaf door, soms beetje kijken maar ging wel. En zodra we de bekende polder in kwamen zag je dr veranderen. We gaan naar huis!
zooo grappig
Was na 2 uur ongeveer weer thuis. Dus gem. 9 km/u gereden. Het wordt nog wel eens wat met ons gemiddelde tempo 
Geweldig om te zien
Daarna samen gaan grazen enzo. Ik zelf nog even m'n zadel schoongemaakt en ingevet. Daarnet buiten gegeten op het terras, t is echt heerlijk weer, van mij mag het zo wel blijven hoor, dit is nou zomer !

Ben dr blij om!