Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig goed afgelopen ook!
Enne, Caily is niet de enige met een centenbakkie in de familie hoor 

brandweer, internet, krant
zie het voor me! Net als die Flynn (heet hij zo?) die van kegelen met hindernissen houdt... Zou het lukken een actiefoto te maken?
Ze staat 24/7 buiten en geen van de dekens is ooit doorgelekt (ik was ze wel bewust niet om ze goed waterdicht te houden). Wel is het een rustig paard wat hoog in rang staat dus sloopbestendig heb ik geen idee van.
Ben zo blij met haar 
Alleen om te poepen steken ze even hun billen naar buiten. Geen gezicht
Dekens van Epplejeck overigens. Ze worden ook gewoon gewassen, maar wel bij de EJ en dan ook direct weer waterdicht gemaakt. Dekens gaan al een paar jaar mee en zelfs in het meest gore weer staat ze er droog onder.
Ik hoop eigenlijk dat hij vandaag vooral springt, maar mocht hij besluiten dat kegelen echt toffer is dan hoop ik dat Lotte het vast kan leggen. Kan hij dat mooi boven z'n bed hangen 'zo moet het níet'
)
en ik hoop dat ik daar niet teveel last van ga krijgen met rijden/springen. Aangezien álles verder wel zeer doet, maar ik vertik het om niet te rijden
Caily schreef:Doe je ook mennen met hem eigenlijk? Of plannen daarvoor?

ben zeikenat van de paarden binnen halen en verzorgen. Leuke zomer! Uitmesten en regen
Streven is om om de dag Jes haar poedertje te geven, maar soms lukt/wil dat net niet. Nou ja, dan niet. Ik weet dat ze goed staan. In september ga ik 18 dagen naar Amerika, dát wordt wel een uitdaging
Ze krijgen de beste verzorging en ik laat ze met 100% vertrouwen achter maaaaaarrrrrrrr 18 dagen zonder bonte knuffels is wel lang hoor
Maar een rondreis door Amerika is op zich ook best wel tof
Past er geen Welsh A hoofdstel op Pip?
beterschap voor dan.