Ik heb sinds kort mijn eigen [***] en zij had ook luis gekregen. Nu ik haar 2/3 keer behandeld had met Bye-Mite wilde ik iets wat eigenlijk zorgde dat het nooit (zover het kan) terug zou komen, want wat een hel is dat zeg

Ik sprak met een vriendin van mij en die vertelde dat zij weer iemand kende die haar Fries poeder gaf, wat het bloed onaantrekkelijk maakt voor luizen en mijten.
Nu geef ik het een aardige tijd aan mijn [***] en ze stampt niet meer, merk dat ze alleen nog last heeft van de vliegen, maar andere jeuk is weg

Ik wilde dit toch met jullie delen, wie weet kan ik iemand hiermee helpen.
Het gaat om Finecto+ Oral (poeder).
Zij vertelde mij dat je 4 schepjes (klein schepje zit erbij) per dag kunt geven en dat zou moeten werken. (Voor een groter paard is het 5 schepjes)
Mijn [***] is ongeveer 600/700 kilo en redelijk aan de maat (rond de 1.50)
(Hier een link met uitleg van hun site zelf http://www.finecto.com/nl-nl/hobby/prod ... plus-oral/ Het is eigenlijk voor kippen, maar de stoffen die erin zitten kunnen geen kwaad bij paarden.)
Ik geef [***] elke dag een kwart schepje brok, met lijnzaad olie en dan 4 schepjes Finecto+.
In het begin vond ze het niet zo erg lekker, het ruikt namelijk heel sterk naar citroen, maar haar eetlust overwon en nu heeft ze haar brokjes zo op

Hoop dat ik hier iemand een beetje mee kan helpen