Nou.. Verslagje..
Even Copy-Paste.. 
Vrijdag
Aangekomen om 3 uur in het park.. Naar het huisje..
Superdeluxe! Stoomcabine, zonnebank, sauna, 2 2-perskamers, vaatwasser, luxe cinemaset, open haard..
Heerlijk! Er stond ook een doos boodschappen klaar, badschuimpjes enzo. Heel luxe!
Daarna een beetje het park verkent, boodschapjes gedaan en 's avonds daar wat gegeten en gedronken. Er was ook een bandje, supergezellig.
Daarna zonnebanken, en stomen en dan naar bed.
Zaterdag
Vroeg opgestaan, ontbijt stond klaar in het halletje.. heerlijk verse broodjes en lekkere dingen erbij.
Daarna naar de receptie, daar nog wat dingetjes bekijken. En reserveren voor de huifkartocht! Jaja, heb mijn angsten al deels overwonnen, later meer.

Daarna naar de manege, buitenrit besproken.. Later meer.. 
Toen naar de Jungle Dome, daar heerlijk tropische vogels kunnen fotograferen. En een beetje survivelen. Toen weer naar huis, wat eten en naar Aqua Dome.. Lekker gezwommen, wildwaterbaan gedaan en gesnorkeld. Daarna weer naar het huisje waar de gourmetspullen bezorgt waren. 's avonds lekker gegourmet en een filmpje gekeken.
Zondag
Weer een lekker ontbijtje gehad. Daarna naar het Sportcafé op de huifkar wachten.
Ik was doodzenuwachtig weer op een kar te stappen. Maar het was een heerlijke rit. 2 leuke Hafjes ervoor, leuke koetsier. Gewoon gezellig, leuke medepassagiers ook. Alleen..
Toen had ik mijn verhaal gedaan over de sloot enzo en dat ik was bang was.. Toen moest ik maar even op de bok komen zitten en kreeg ik de teugels in mijn handen geduwd.. Nice..
Maar goed, heb het wel gedaan.
Was stiekem wel trots op mezelf.
Daarna toen we terug kwamen nog wat geholpen met uitspannen enzo, nog een rondleiding door de stallen gehad en een lekkere paardenmelklikeur gedronken.
Daarna weer naar het Zwembad en wat winkelen daar en de dag afgesloten met een etentje in de snackbar.. Toen thuis nog wat gezellig op de bank Tv gekeken.. En toen was het zo weer 12 uur..
Maandag
Vanochtend stond er dan weer een ontbijtje te wachten. Daarna alles ingepakt en de sleutel ingeleverd.
Nog even wat gedronken in de Market Dome. En op naar de manege (was weer strontzenuwachtig
) Op Bosrit!
We hadden een leuk klein groepje van 5 incl leiding. Ik zat op XL
Toepasselijk, een grote merrie, Belg x Fries. Schat van een beest, 1.75 hoog..
Superlekker gereden, door het bos en een stukje Maasvallei, echt een aanrader voor de globetrotters hier onder ons om eens op vakantie te gaan met eigen paard.
Fijne stukken galop gedaan (het was eigenlijk een half gevorderden rit omdat de gevorderenrit nier doorging) en gewoon heerlijk gereden met zonnetje erbij.
Daarna naar Friesland getuft.. Bij Boer Jan op de koffie, hij is heel verlegen in het echt!
Wel een leuke man. En dernet weeral mijn taken op de boerderij gedaan en nu zit ik hier dan lekker te bokken.
Morgen bij Drum kijken en dan morgenavond weer naar Zeeland.
Was een superweekend, van de week zullen de foto's wel volgen..