[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:16

wat zijn dat 2 leukerds zeg. Lief, een kusje!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:42

Jellie: wat een scheetjes zo samen ♥

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:46

Schattige foto Haha! Mooie paarden ook Ja
Dat verhaal van die hond met zijn oren vol nietjes ken ik ook... En eigen ervaring: toen wij de boerderij nog hadden hadden we een Border Collie, hartstikke leuk beest. Heeft 2 keer een kindje gebeten die 'm onverwachts wilde aaien, maar we hebben hem nooit af laten maken. Terwijl wij allemaal heel erg van het bijten = afmaken zijn. We hebben mijn neefjes ooit eens betrapt toen ze met stokken achter dat beest aan zaten en stenen aan het gooien waren... Hamer

Weitje voor Ellie is zo goed als geregeld, ik ga zo direct de eigenaar bellen om 'm eens te ontmoeten... Ik heb een hekel aan onbekenden bellen Nagelbijten / Gniffelen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:58

Sylvia schreef:
Rottweilers en kinderen... Die discussie ga ik maar even niet aan Bloos

Daar is ook helemaal geen aanleiding toe.. Dus deze opmerking is dan ook niet nodig. Knipoog

De enige keren dat de honden bij de kinderen in de buurt komen is dat als de ouders met de kinderen de honden even de benen laten strekken in het weiland. Onder toezicht dus. Verder zitten de honden dag en nacht in een kennel..

Jellie lekkage.. Balen! En leuke foto's van Flanna! Haha!

Verder niet echt veel onthouden.
Vandaag gewerkt.. Druk druk..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:29

Thanx voor leuke foto reacties Haha!

Sylvia, met zulk gepest is t idd niet vreem als een hond eens uitvalt. Wij hadden eerst een mongolide buurjochie die zijn eigen krachten niet kent.. en die heeft onze hond ook eens zodanig zeer gedaan dat onze hond er altijd ver uit de buurt blijft.. gelukkig dat ipv bijten maar toch... t blijft altijd tricky..
Succes met t bellen met de onbekende.. komt vast goed Knipoog

Sita, druk dagje gehad vandaag..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:46

Verhaal van de nietjes was toch een broodje aap?
Anyway, ik ben ook niet voor honden en kinderen. Sowieso huisdieren en kinderen.. Kinderen kunnen vuile gemene ettertjes zijn Hamer

Helaas, stalgenootje ging haar vzpony doen, dus geen foto's van Flynn. Maar wat ging hij tekeer ROFL Bokken, vliegen.. Lekker ventje. We hebben hem ook al aan het halstertje mee kunnen nemen uit het land (wel met mams natuurlijk Knipoog ) en voetjes geven doet hij ook al. Hij is ZO stoer en koel Haha! Liep nog een andere pony in de bak, en die was interessant, meer niet. Echter, toen de Fjord in de bak kwam.. liefde op het eerste gezicht *LOL* Flynn scheurde er naar toe, snuffelde, kriebelde, en was er vervolgens niet meer weg bij te slaan Nagelbijten / Gniffelen Tot grote vreugde van Jes, de Fjord is haar minstbestvriendje Knipoog
Daarna nog met de Bels gefietst, wel hoofdstel en ketting. Ging heel goed, ze vond het erg leuk en bleef netjes bij me.
Zometeen film&drank avond houden met een paar meiden van stal, heb er zin in!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:06

Gezellig Berdien!
En Flynn zo lief ♥
Zometeen naar mijn grote vriend van gister die me hopelijk geen zand laat happen Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:15

Vast niet *LOL*
Oh ja, en over aan het werk zetten.. jong geleerd is oud gedaan. Morgen krijgt hij een hoofdstelletje in, maandag een zadeltje, en dan volgende week kan hij mee onder het zadel Ja Haha!

GRAPJUH!
Voor ik heel TI over me heen krijg ROFL
Hoop hem wel morgen mee te kunnen nemen aan het zadel. vindtie vast gezellig, mee met mams. En dan komt Jes ook weer eens buiten Ja

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:21

Jammer dat je geen foto's hebt Berdien...

Weitje is zo goed als geregeld. Denk wel dat we eruit gaan komen... De 21e komt hij terug van de camping en dan gaan we meeten Vork

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:26

Fijn dat het weitje geregeld is! Krijgt Ellie er ook een vriendje bij? Lachen

Ja vind het ook jammer dat ik geen foto's heb, komt volgende keer wel weer Ja Wie weet morgen als hij mee gaat aan het zadel Vork Dat is tenslotte ook werk Huilen van het lachen Aan touwtje meelopen vind hij NIET leuk though, steigeren, rennen, het hele rataplan.

Ik kijk nou een stukje The Lion King 3, echt hilarisch is die ROFL Volgens een vriendin deed hij het niet vanaf scene vijf, maar hij doet het gewoon bij mij Verward Echt een aanrader! *tekenfilmfanaat Bloos *

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:30

Ellie krijgt er een vriendinnetje bij, een Friese merrie. Indien nodig kan ik nog uitwijken naar het weiland van Huub, daar staat vanalles door elkaar in Lachen

Tekenfilms zijn leuk Ja

Ben benieuwd hoe het ritje morgen gaat Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 19:33

Hmmz, we zitten hier nu met 3 mod's en 1 submod... scary Tong uitsteken

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:33

Dat was echt genieten met Flynn dus Lachen Haha, grapjas..die Flynn al op willen zadelen Clown

Sylivia dat is mooi!
Tk, hopelijk niet zandhappen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:34

Ik bijt niet hoor Vork Hier valt 't nog wel mee, ik zit ook in een topic waar we met 8 of 9 man zitten waarvan 4 mods (en 1 Wikimod) ROFL

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:42

Berdien: Jammer dat je geen foto's hebt. Tekenfilms vind ik ook altijd leuk.
TK: gaat vast goed komen, en geen zand happen he.
sylvia: wat fijn dat het weitje geregeld is!

Ik laat ook niet zomaar een hond af maken die een kind gebeten heeft. vaak zit er wat achter.
Als er kinderen bij ons thuis zijn (mijn hond is niet opgegroeid met kleine kinderen) krijgen ze eerst een hele preek van mij te horen. Ze mogen absoluut niet in haar mand komen, niet prikken, slaan, knijpen (anders knijp ik hun) geen speeltjes van de hond pakken, en niet aan het voer komen.
Als ik van te voren weet dat er kinderen komen. stop ik zoveel mogelijk speeltjes enzo weg.
En ze mogen absoluut niet alleen met haar. Het is echt een schat, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik heb een vreselijk dominate teef, dus je weet het nooit.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 20:20

snowdon schreef:
Hmmz, we zitten hier nu met 3 mod's en 1 submod... scary Tong uitsteken

Van mij moet je niet bang wezen hoor.. Tong uitsteken

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:11

Hier hebben wij een hond waar écht geen kinderen bij in de buurt mogen komen, ze bijt namelijk echt Bloos Ze waarschuwd echt eerst een paar keer, duikt in elkaar en stoot met haar neus handen weg, maar na 2x hapt ze. Ook bij volwassenen, maar dan is het eigen schuld.
De andere 2 honden die we hebben zijn juist gek op kinderen.

Timokyana, paard ziet er inderdaad niet al te meewerkend uit, meer van 'zout op' Haha!
Grondwerk heb ik met Jordy ook geprobeerd, maar dat is ook geen succes. Die kan ook staatsgevaarlijk worden dan, niet uit dominantie, maar van angst. Gek eigenlijk, want in de kudde is hij juist altijd de leider geweest, tegenover andere paarden is hij vrij dominant. Maar als mensen grondwerk met hem willen doen gaat hij helemaal over de flos.....

Mijn vriend kwam trouwens afgelopen week met een leuke verassing, zijn vader koopt een huis voor ons Haha! Hij is al in onderhandeling over een huis, en ik hoop zó dat dat doorgaat.
Vrijstaand huis lekker net buiten het dorp, met 6,5 hectare land erbij...... En bovendien 3 grote schuren waar in een daarvan héél goed stallen gebouwd kunnen worden met directe uitloop naar het land. Ik zit al een week lang te stuiteren Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:15

Jeetje wat hebben jullie een geluk met zo'n (schoon)vader Pling

Trusten Dromen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:16

Djiez, dat klinkt echt geweldig supertje! Wow!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:36

Wauw Supertje dat klinkt echt geweldig zeg! Ik zou ook niet kunnen ophouden met stuiteren! Wow!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:55

Lovers ah jell wat leuk zo samen Ja

TK ga zo topic bekijken Knipoog

Berdien weer lekker gereden en flynn vriendjes gemaakt in de bak en ook al stoer met voetjes geven enzo OK dan!

Nagelbijten / Gniffelen leon we hoeven niks te vrezen als we braaf zijn Schijnheilig

Sylvia wei zo goed als geregeld en anders bij Huub OK dan!

Wow! Jeetje SUPERTJE jij hebt het goed uitgezocht Clown kan geloven dat je hyper bent Hyper! maar liefst 6,5 HA erbij Bloos! Leef je uit zeg Tong uitsteken --> hoop trouwens dat ie je veRrast heeft ipv verAst Nagelbijten / Gniffelen

Gaat alweer beter hier Ja --> geloof dat de Redbull niet zo goed gevallen was of overschot gehad gister Bloos
Ben dus ook niet meer gaan rijden morgen weer een dag Say vermaakt zicht toch wel met vriendjes op de wei enzo Haha! dus beetje thuis gehangen en foto's van tinkertoernooi Wehl ingeplakt Cool

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:34

Supertje: Gefeliciteerd, wat gaaf zeg! Hou ons op de hoogte Lachen
Grid: gelukkig weer wat opgeknapt Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:39

Hmm ben even op Ti en TI kalender enzo aan het speuren, want wilde eigenlijk in september een Tinkerrit organiseren vanaf onze stal, maar 2 sept dus al tinkerdag in Drunen waar ik aan mee wil doen en nu lees ik dat de GCDHA-dag (voorheen ICV dag te Made) 16 september iets organiseert en Made was erg leuk dus als het weer in de buurt is zou ik daar ook wel heen willen *LOL*.
22 september is dan schoonzusje jarig dus dan zitten de weekenden september al zowat vol Nagelbijten / Gniffelen

8 oktober koudbloeddag te Velden en 14 oktober Tinkerdag te Leusden en wil ook nog minimaal 1x in de maand een officiële wedstrijd strarten met Say, dus blijft niet veel over en wordt dus eerder een herfst/ winterrit Clown --> wie weet dan maar rond Kerst of zo ??!! Knipoog
hmmm ....*denk denk*

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 00:17

Die koudbloedendag... Daar had ik vorig jaar ook al heen willen gaan, dit jaar misschien Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 01:01

Komt even binnenvallen Doei!
Prada dr vlekken zijn aan het vervagen.. Allemaal witte haren erdoor heen.. Iemand een idee wat het kan zijn? De staleigenaar zei dat het misschien schimmeltje kon worden, dus ben benieuwt!
Deze week 50 uur gewerkt. Mag ik eigenlijk niet eens.. ben 16 & vakantie werkje. Maargoed.. Eidn van de maand kijken we lachend op de bankrekening Nagelbijten / Gniffelen
Met jullie gaat alles goed hoop ik Lachen?