Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RiannaB schreef:Steekt voorzichtig haar hand op en voelt zich een beetje een indringer
Ik kwam zaterdag even kijken en heb wat proeven gezien. Wat een prachtige dieren hebben jullie allemaal! Nu ben ik nog verliefder op het ras! Iemand nog een leuke Tinker te koop?![]()
Het lijkt me ook heerlijk om zo een weekend met je paard en met elkaar door te brengen. Ik snap helemaal dat jullie zo dol zijn op de Tinkerdagen
KarinLF schreef:RiannaB schreef:Steekt voorzichtig haar hand op en voelt zich een beetje een indringer
Ik kwam zaterdag even kijken en heb wat proeven gezien. Wat een prachtige dieren hebben jullie allemaal! Nu ben ik nog verliefder op het ras! Iemand nog een leuke Tinker te koop?![]()
Het lijkt me ook heerlijk om zo een weekend met je paard en met elkaar door te brengen. Ik snap helemaal dat jullie zo dol zijn op de Tinkerdagen
Nog geen tinker voor jezejf gevonden Rianne? Geduld is een schone zaak![]()
Er komt vast een leuke op jou pad!
tinkerkyara schreef:Hier ook heel tevreden met ons debuut! Had zelfs een winstpunt in het l1 onofficieel, hoe cool xD en de cross heelhuids rondgekomen, jeej!
Vond het heel gaaf om mee te doen en paardlief volgens mij ook. Heb helaas nog geen foto's kunnen ontdekken, dus als iemand wat heeft? Mooi Zwartbont paard met heel lange manen in halve vlechtjes de rest los. Ik reed met een westernhoofdstel en op hackamore. Ben benieuwd!
carolina1278 schreef:![]()
Toch even mijn twee kanjers spammen hoor
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Net vier weken een team en slechts 6x samen gereden en dan al stoer in Leusden voor publiek een F1 proefje rijden met 213 punten en Pocahontas winnen en hier dus tijdens de hindernisbaan.. Toppers
Suusenmalvin schreef:Ik ben druk bezig foto's uit te zoeken, maar moet nu echt weg..
Deze kon alleen echt niet wachtenJullie waren zo blij!!!
![]()
[ Afbeelding ]
Suusenmalvin schreef:tinkerkyara schreef:Hier ook heel tevreden met ons debuut! Had zelfs een winstpunt in het l1 onofficieel, hoe cool xD en de cross heelhuids rondgekomen, jeej!
Vond het heel gaaf om mee te doen en paardlief volgens mij ook. Heb helaas nog geen foto's kunnen ontdekken, dus als iemand wat heeft? Mooi Zwartbont paard met heel lange manen in halve vlechtjes de rest los. Ik reed met een westernhoofdstel en op hackamore. Ben benieuwd!
Dan neem ik aan dat jullie dit waren?![]()
[ Afbeelding ]
freakish1977 schreef:Suusenmalvin schreef:Ik ben druk bezig foto's uit te zoeken, maar moet nu echt weg..
Deze kon alleen echt niet wachtenJullie waren zo blij!!!
![]()
[ Afbeelding ]
Superleuke foto's en ja we waren ook HEEL blij!![]()
Bedankt!