Bart is nog steeds knap hoor! Ook met korte manen.
Wat een knap stel Caily!
chimello Wat een mooi kleurtje zeg! Ben benieuwd naar meer foto's.. Waarom verkoop je haar?
Gisteren Wings z'n staart weer gewassen. Wit zal hij zijn! Nou zaterdag nog een keertje en dan de rest ook weer wassen en dan moet het goedkomen zondag!
Cas is een hengst anders had ik hem niet verkocht We hebben z'n cremello halfbroer en nog 2 halfzusjes en z'n moeder hier. En nog twee andere hengsten, dus een 4e hengst zou echt te veel zijn. Voor z'n karakter gaat hij echt niet weg want hij is echt super lief
Wat een heerlijk dikke staart
hetlarixbos
Geplaatst: 18-06-14 12:58
Wat een ontzettend leuk topic met al die mooie foto's.
Die strawberry hengst springt er voor mij echt uit, wat een leukerd! Mooie paarden. Is dat echt een buckskin dat eerste veulen? Die lijkt haast wel bruin. Ik heb al vaker zo'n kleur buckskin gezien maar ik sta altijd versteld van de vele tinten buckskin die er zijn
Caily wat betreft de aftekeningen lijken ze wel wat op elkaar idd.
Chimello wij twijfelden in het begin ook even maar nu ze haar veulenvachtje verliest is het duidelijk te zien dat ze valk/buckskin bont is. En we hebben haar DNA getest zodat ook haar andere kleuren bekend zijn
Super trots op m'n knappe pony! Vandaag 1e wedstrijd gehad voor de 1e keer om vreemd terrein bijna nooit met de trailer en meteen wedstrijd.. Onderling op de koudbloedenwedstrijd in Heeze en 2x 3e geworden met 203 en 194 pt.