Berdien, wauw 25 mooie leeftijd! KerryTinker, zag er een leuk, ontspannen buitenritje uit! Calanddra, wauw ik ben jaloers, zo zalig om zo te kunnen zwemmen met je tinks, heb spijtig genoeg hier geen zwemwater in de buurt... Lepel, tof weer een tinkerveulentje bij, ze ziet er leuk uit! Lotte, prachtige foto's van Caily!
En gisteren was ik wat foto's van mijn zus en haar paarden gaan maken en ik ging daarna mijn paarden verzorgen maar ze staan op de wei naast die van mijn zus dus ze waren heel verontwaardigd dat ik eerst daar stond en dan pas naar hen ging. Ze stonden dan ook zo naar mij te kijken:
Iowa en Twister
Knappe Iowa
Iemand zin om sokken uit te pluizen en te wassen?
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 10-05-13 22:23
Prachtige foto's weer gezien.
Vandaag met inrijden begonnen. Eerste pasjes zijn gezet
heerlijk al dat jonge grut!! hopelijk hebben we volgende jaar ook een mooie nakomeling van deze kanjer lopen..
Denzeltje..
sophiatinker
Geplaatst: 11-05-13 15:44
gister mijn trouwerij gehad we hadden een fotograaf, maar op die foto´s mogen we nog even wachten, maar mijn zwager heeft al wat foto´s gegeven. (niet proffesioneel)
Muds
Geplaatst: 11-05-13 16:01
Gaaf zeg, met je Tink op de trouwfoto's! Knappe Denzel Kleine meisjes worden groot, SIEMxFUNNY Mooie Iowa Op die moonboots zou ik me best wel eens uit willen leven, hoor Gave foto's, Lotte! Wat een scheetje is Kristy Stoere Tinkermannen aan het zwemmen Knappe Jessie Wat een bonkje is Zinedine 't Is wel duidelijk waar hij dat vandaan heeft Sara ziet er uit alsof ze lekkerder in haar vel zit Wat een knapperds, _Clocloken_ Grote Felix! Hij doet me aan iemand denken.. O'Malley?
Janey is blij dat het weideseizoen weer is begonnen
Zo, en nu tijd voor een hapje eten
fraske
Geplaatst: 11-05-13 16:34
haha mafketel hierboven en dan bij de onderste foto lekker stoïcijns kijken "dat ben ik niet hoor das me zus "
renate85
Geplaatst: 11-05-13 16:37
Ben had het zo warm met deze temperatuur dat we gisteren zijn halsje hebben geschoren.
haha mafketel hierboven en dan bij de onderste foto lekker stoïcijns kijken "dat ben ik niet hoor das me zus "
Hahahha jaa ik dacht precies hetzelfde!!! Geweldig!!
Akecheta
Geplaatst: 11-05-13 23:17
Hahah Janey is best lenig DianneM, wat een lieve foto die laatste Mooie Remco Ben in zijn meest charmante rollende pose Mooie foto's sophiatinker Voor de rest: allemaal leuke foto's van prachtige tinkers.
Goofy opent al racend het weideseizoen :
SiSi1984
Geplaatst: 11-05-13 23:20
Gave foto's van alle tinkers en hun baasjes!!
Al een tijdje niks meer laten zien van Ferris. Vandaag is hij 4 jaar geworden Hij is nog niet ingereden, wel al zadelmak en heb hem al een keertje of 10 gelongeerd, maar hij is echt zo ontzettend lui
Sophie_Elsje
Geplaatst: 11-05-13 23:22
vandaag onze twee les gehad, en wat ben ik trots!
Sophie_Elsje
Geplaatst: 11-05-13 23:23
xxsaffieraxx: wat een knapperd! alleen hoe past hij ooit peeskappen bij melvin krijg ik ze niet om, is de lengte goed bij maat full, passen zn sokken er niet in
SiSi1984
Geplaatst: 11-05-13 23:30
@ Sophie_Elsje ; ligt denk ik ook aan de dikte van de benen maar wie weet passen ze hem volgend jaar ook niet meer, hij is tenslotte pas net 4 geworden en zal nog wel het nodige veranderen
Resi_lover
Geplaatst: 12-05-13 11:31
Bo, 1e premie ruin die aankomend jaar hopelijk zijn STER behaald
Nemon staat alweer een weekje op de wei Hij is normaal nooit smerig, maar vandaag had ie er voor zijn doen werk van gemaakt haha Hopelijk eind juli een fotoshoot, moet hem zonder te wassen wit krijgen, wie tips heeft?! Is namelijk verassing, dus ik kan niet onopgemerkt een paard wassen op stal aangezien het weiland niet dichtbij is haha.