) dus ze verwachtte niet dat er eentje erin was geweest maar er misschien tegenaan had staan duwen.. Naja afwachten maar.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dus ze verwachtte niet dat er eentje erin was geweest maar er misschien tegenaan had staan duwen.. Naja afwachten maar..
Zoals ze nou loopt zie je niet dat ze een knie heeft die in puin ligt, en dan moet het goede seizoen nog beginnen!
Heb nog een London getest maar daar kon ik niet in 'aarden'. Heb toch geen grote dressuurambities dus gewoon weer lekker een Cheyenne. Wat ook een heel ander zadel is dan wat ik nu heb, met de VPS etc.
Vind bruin niet mooi op Flynn. Mallow schreef:Ja dat gebeurd hier wel vaker, maar had t bij clover niet zo verwacht omdat ze errrrrug dominant kan zijn. DA zei ook dat het bij haar nog aardig 'strak' is, de plooien nog dicht op elkaar ( lekker verhaal) dus ze verwachtte niet dat er eentje erin was geweest maar er misschien tegenaan had staan duwen.. Naja afwachten maar..
Heb met fietsen ook al snel last van m'n zitbeenknobbels (da's erfelijk, m'n paps heeft het ook) en in een engels zadel weet ik na een uur, twee uur niet meer hoe ik moet zitten. Met een BF heb ik dat gelukkig niet

Zo'n zin in! Citaat:marjootje:
Die merrie van mij was de dominanste van de groep, maar als ze hengstig was ging ze er gewoon voor staan, niets meer over van het dominante gedrag.
Wie weet hebben ze Clover wel geprobeerd te ontmaagden..............
arme clovertje... tiss zonde..
Alleen de meeste mannen weten niet zo goed hoe t moet en stilstaan is niet clovers grootste hobby
fayem89 schreef:Citaat:marjootje:
Die merrie van mij was de dominanste van de groep, maar als ze hengstig was ging ze er gewoon voor staan, niets meer over van het dominante gedrag.
Wie weet hebben ze Clover wel geprobeerd te ontmaagden..............
whaha lig hier dubbel...arme clovertje... tiss zonde..
Hier vandaag hoogstwaarschijnlijk 1 mooi merrie aan de haak geslagen voor mn Denzeltje, binnenkort even bespreken hoe of wat en dan zullen we zien of het een match wordt.