Ik ben ondertussen aan het rijden op Corgo, gister onze eerste pasjes galop gemaakt Ik heb nog maar even het vzh zadel gebruikt voor het geval hij gekke sprongen zou gaan maken en ik een knop in mijn buik zou krijgen . Volgende keer helemaal in westernoutfit want hij doet het zo netjes
Wat staat dat stoer zeg!! Mooie combi Ik ben 1.65 en Blizz 1.38 dus dat is precies even veel verschil als jullie .. eh ongeveer hahah. Mooie pad heb je er ook bij!
Dankjewel dapperdier! Ik was bang dat ik wat te groot zou zijn voor hem maar gelukkig valt dat mee Charmante foto van Gizmo hoor! haha! Ben je net begonnen met westernrijden met hem? Leuk Dianne!
jessx ja...gewoon recreatie hoor misschien een keer trail rijden ofzo lijkt mij wel leuk... maar voor buiten rijden vind ik western rijden echt zalig gewoon confortabel.
heb wel een aantal lessen western gehad bij starnmeer was echt ontzettend leuk
Ik ben ook benieuwd! Wilde nog komen kijken in Oosterwolde maar ben toch maar naar Zuidwolde geweest, wat iets dichterbij was. Lijkt me wel leuk om een keer één van jullie te zien rijden hoor! Het gaat bij mij ook wel een beetje kriebelen, misschien ga ik ooit nog wedstrijden doen met Cor.
Ik heb zaterdag weer een mooie rodeo achter de rug. Cor vindt de galop nog wel erg spannend en deze keer gingen we dus stuurloos en in paniek de wei rond. Gelukkig zit hij als een huis en ik heb rustig gewacht tot hij kalmeerde en we weer stuur hadden en heb het toen netjes afgerond Verder zit er al een heerlijke jog op