1.45 denk ik.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1.45 denk ik.. 
.
. Kan het echter niet met zekerheid zeggen, Ruub stond namelijk net niet stil genoeg en het langs mijn hand zwemmen was net niet duidelijk genoeg.
, wel een hele lijst maar nog niet het YESS gevoel. 

Dapper.
Die van jou zwarte, wat maakt het uit

Ik hoop dat ze dat wel worden, anders moet ik dadelijk toch iets anders gaan zoeken...
)
; moeilijke beslissing genomen, maar ik kan me er alles bij voorstellen, zeker omdat je haar nu nog niet zo lang hebt en misschien zijn jouw omstandigheden (in de box 's nachts) voor Sorraya niet het meest ideaal. Ik hoor trouwens wel vaker dat jonge paarden hier last van hebben. Mijn meisje heeft het ook wel eens gehad, maar dat was een groeistuipje en ze heeft er nu helemaal geen last van, ze kunnen er dus ook overheen groeien. De smid kan vaak de stand wel iets corrigeren zodat ze er minder last van hebben. Maar nogmaals, kan me goed voorstellen dat je haar terug doet. Sterkte in ieder geval!
"
)
; lijkt me erg vervelend om zo gehinderd te worden door pijn.
Heb je zijn staart geknipt trouwens?
, leuke foto zo met dat grut!
; wat heb jij trouwens een schattige avatar, doet me een beetje denken aan de veulenfoto's van Laidja, zo lekker scheuren door de bocht.