[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:26

thanx :) 1.45 denk ik..

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:28

Okee, hij is een jaar ouder als henk en qua bouw zie ik er ook wel iets in terug dus kan mooi bij jou ff spieken hoe Henk gaat worden :P
En voor Kyra kan ik dan bij Henk spieken, haha...
En bij Lady, Kyra is precies mams, ook qua karakter :Y)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:28

Ik ga ook slapen :evaw:

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:29

trusten!!

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:30

Jantje aan het werk!!!
Eerste keer of al vaker gedaan?
Diva heeft nog nooit iets gedaan, die loopt nog heerlijk te relaxen in het land. Halverwege de zomer, als de beeb van schooljuf geboren is en schooljuf weer een beetje op de been is, dan pas gaat Diva naar school. Tot die tijd nog vakantie :+ .
Jantje is blinkend, in vergelijking met Ruby en Diva.
Volgens mij vandaag beeb weer gevoeld :D . Kan het echter niet met zekerheid zeggen, Ruub stond namelijk net niet stil genoeg en het langs mijn hand zwemmen was net niet duidelijk genoeg.
Tot nu toe, wat ik gezien heb, is het een vrij rustig veulen.
Heb trouwens nog steeds geen naam :( , wel een hele lijst maar nog niet het YESS gevoel.

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:32

@Dianne...testen????? Of kan dat nog niet?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:33

Nee, hij heeft al een paar keer aan de lijn gelopen en verder hebben we al heel regelmatig grondwerk aan de leadrope gedaan in de bak, netjes meelopen enzo.. Vandaag was voor het eerst met iets op zijn rug :)

Leuk dat je misschien beebje heb gevoeld!! Briesje ga ik ook rond mei-juni mee beginnen.. Die mag nu nog even lang leve de lol..

Naam weet ik al wel, als ik óóit een veulentje fok... Is namelijk een eerbetoon aan een paar zeer waardevolle personen in mijn leven..

Neee, woensdag pas.. Zit nu op dag 9 na ovulatie.. Ik ben pas vrij laat positief, àls ik positief ben....

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:37

Spannend!!
Wachten duurt dan lang he?
Tijdens de ivf behandelingen kon ik niet wachten tot ik eindelijk mocht testen.(en deed het, tegen alle adviezen in, natuurlijk al vóór de afgesproken dag)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:42

ik ken het.... had gister getest en uiteraard negatief...

Duik mn bed in, morgen zwaar dagje, herhaalcursus BHV, reanimatie, verbinden, AED, blussen, ontruimen....

Kus!

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:48

Lekker daggie!
Ik gooi de honden naar binnen en kruip ook maar eens naast mijn liefie.

Whis_Serada

Ik denk dat je er ook veel teveel mee bezig bent diane.
Gave foto's van je paardjes, boyan heeft wel wat spek teveel zitten whahah, maar hij word eigenlijk een mannetje inplaats een ventje

edith2

Gezellig, laat ik me ook eens voorstellen op een kletstopic!
Eigenaar van Indy (gekocht 1 1/2jr geleden als Erna (vd Hertoghoeve). Wordt 4 jaar in Juni en ik roep altijd dat "zij" de leukste van allemaal is! Maar dat roepen we hopelijk allemaal over onze knollies .......
Ben zelf 41 jaar en geboren met het paardenvirus. Ga kijken of ik dit topic kan volgen en nog een beetje nuttige bijdragen kan gaan leveren!! Gezellig.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door edith2 op 07-02-10 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:49

hoi allemaal,
zo mijn weekend kan na morgen nog een half dagje werken beginnen :D

whis eer voor het poetswerk gehad
fotobom gezien van een mooie maar vieze tinker gezien (die van mij is ook lekker smerig)
claudio moeilijke maar mi een verstandige beslissing gemaakt,
de rest ben ik alweer kwijt
teuntje succes morgen met de cursus

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:51

welkom!
ik roep ind ook dat storm de mooiste leukste liefste enz is, net als moeders over hun kinderen zeg maar hihi
en of het nuttig is, ik denk vooral gezellig

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:53

Welkom Edith!

Leuke foto's komen er voorbij!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 01:42

Hoi Hoi,
Claudia78, zware beslissing genomen! :(:) Dapper.
Mijn vriend is ook zwart en heeft witte sokken ;) Die van jou zwarte, wat maakt het uit :D

Marja weer lekker naar het strand geweest met patrick.

Lotte, jeetje heb je verhaal gelezen.. :(:)

Peet nogmaals gefeliciteerd ;)

Sandra1984 , lastig als je niet goed word begeleid, misschien een puntje om over te praten op school ?

Teuntje111 , een lekker paardendagje gehad vandaag. Wat grappig dat ie ging pitten met zadeldekje op zijn rug.
Hij ziet er aan de longe ook super relaxt uit. Bonita knapt langzaam op, das fijn nieuws zeg. Hartoedeem, dat is die vochtzak onder haar buik he..waar komt dat vandaan, ik bedoel..ik weet wat er is gebeurt, maar (jeetje hoe leg ik nou uit wat ik bedoel als ik zelf niet eens goed weet hoe haha) wat is de oorzaak van zo'n vochtzak..
Ik heb zoiets nl eens eerder gezien zonder te weten wat het was.. bedenk ik me nu. Sorry als ik vaag overkom, hoop dat je me snapt.

Gooya , haar kanarie nog niet op tv geweest, waarom bel je de DA niet even, dan hoef je niet elke week verplicht te kijken haha.
Neee..dat verhaal over die rat, getsie . Wat zal je raar hebben gekeken.

Serada kan dr iegen poepjes wel ruimen :D

Hoi Edith2, leuke tinker heb je.

Ik heb weinig te vertellen, ben vandaag maar dagje gaan opruimen en etalage gaan inrichten in de winkel.
Eerst lekker uitgeslapen. Kortom niks bijzonders meegemaakt. En nu ga ik lekker pitten, tot morgen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 07:56

Goeimorgen deze morgen!

Welkom Edith!

@ Lonan: de vochtzak ontstaat door hartfalen en daardoor stuwing, oorzaak het hart pompt niet effectief genoeg en daardoor wordt het lymfevocht niet helemaal opgenomen in het bloed. Dit zakt uit naar onder haar buik. Bij mensen zakt het uit naar de benen, waardoor je opgezwollen benen krijgt.

KaiKarine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 08:39

Hier ben ik ook nog eens. Heb wel bijgelezen, maar niet alles onthouden, het gaat zo snel hier!
Gisteren een heerlijk buitenritje gemaakt samen met een vriendin, met haar paardjes. Was zo fijn om weer eens te rijden (heb sinds ik Kai heb, niet meer gereden). Vond het wel een beetje spannend, maar haar tinkies zijn zo geweldig braaf. Zal vandaag wel spierpijn hebben:-)
Wat is Boyan gaaf zeg!

Vanmiddag nog even bij Kaitje kijken..

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 08:40

Goeimorgen :D

Nou heb me laptop opgehaald.
Maar kreeg het niet voor mekaar om hem op het draadloos internet te krijgen.

Dus toch alles gemist.
Dat wordt straks even bijlezen. :o

Brrr ik vond het maar een koud weekend.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:19

Goede morgen,

Leonie lekker uitgeslapen gister.

KK lekker een buitenritje gedaan gister.

Nikkielvis geen draadloos internet voor elkaar gekregen.

Fijne dag allemaal!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:25

Zo ik heb lekker bijgelezen.

Jayney heel veel sterkte meid.
Vind het een moedige beslissing om zo voor je paardje te kiezen.
Maar dan blijft het wel moeilijk natuurlijk... :(:)

Whis_ Wat een mooie dame.
Zo lekker wit.
En een winstpunt gehaald.
Gefeliciteerd :D

_Lotte welkom hier.
Beetje laat maar kon van het weekend niet op de computer. *D

DIVA2 wat vervelend zeg dat je zo'n last van je rug heb.
Wel een leuk verhaal met de geitjes.
En mama geit op de passasiersstoel.
Super!! :D

_Patrick_ Leuk als je gaat mennen.
Wat zal die stoer zijn voor zo'n kar. :9

Lonan Bedankt hihi.
Het was voor het goeie doel en ik heb geen dressuur zadel.
Heb er best lang over gedaan voordat ik een zadel had waar we allebei blij mee zijn.

Claudia78 dat is een moeilijke beslissing.
Sterkte meid. :(:)

Junia ha ha dat de bak uitrennen ken ik.
Dat deed die van mij ook toen ik hem net aan het inrijden was.
Stonden mensen aan de kant om hem tegen te houden.
Zag het kleine spook heus wel een andere uitweg. :P

Pridje Succes met je examens :D

Welkom edith gezellig dat je er bent. ;)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 09:47

Kaikarine, lekker gereden. Enne hoe is het met de spierpijn? :D
Edith :wave: Welkom! mooie tink heb je
Marlon Frustrerend dat internet niet lukte! tenminste, ik kan daar errug geirriteerd van raken! Maar zie dat je al weer bijgelezen bent :j
En een hele mooie fotobom gezien!! +:)+
Fijne dag iedereen!!

edith2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:59

Tjonge, jonge, dat gaat rap hier. Wordt moeilijk om alles bij te houden. Bedankt voor het warme welkom.
Baasje v. Storm; Ik weet wat je voelt. Het gevoel om voor de 1ste keer op je eigen tink te zitten is geweldig!!

Superleuk zo'n buitenrit KK. Ja, zo ver zijn wij nog niet maar ook dat moment zal eens komen

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:53

Een hele hoop mooie foto's gezien :)
Edith2: Welkom :)
KaiKarine: Veel plezier vanmiddag :)

Wietje heeft sinds gisteren gezelschap, maar ze zijn het nog niet helemaal eens... :P Ik hoop dat ze dat wel worden, anders moet ik dadelijk toch iets anders gaan zoeken...

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:59

Goedemorgen!

eens even kijken of ik alles een beetje goed heb onthouden (van gisteren)..
(stieken alles nog even opzoeken ondertussen :+ )

Claudia :(:) ; moeilijke beslissing genomen, maar ik kan me er alles bij voorstellen, zeker omdat je haar nu nog niet zo lang hebt en misschien zijn jouw omstandigheden (in de box 's nachts) voor Sorraya niet het meest ideaal. Ik hoor trouwens wel vaker dat jonge paarden hier last van hebben. Mijn meisje heeft het ook wel eens gehad, maar dat was een groeistuipje en ze heeft er nu helemaal geen last van, ze kunnen er dus ook overheen groeien. De smid kan vaak de stand wel iets corrigeren zodat ze er minder last van hebben. Maar nogmaals, kan me goed voorstellen dat je haar terug doet. Sterkte in ieder geval!

Marja is lekker aan het tutten geweest met Patrick en is lekker naar het strand geweest, ik had nog ergens een paar leuke foto's gespot.

Junia is aan het vechten geweest met Tirzah.. Je hebt haar ook nog maar kort toch? Komst vast helemaal goed, oefening baart kunst toch? Paardjes proberen altijd uit tot hoe ver ze kunnen gaan. En het zal haar misschien allemaal ook nog wel wat moeite kosten en ze denkt dan misschien "ja daaaag... doe het lekker zelf :+ "
(ja, het blijven eigenwijze tinkers natuurlijk :D )

Lotte, 1,5 jaar moeten blijven voordat je ergens anders naar toe kan gaan lijkt mij best nog heel lang! Is er geen andere tijdelijke oplossing mogelijk? Lijkt me anders wel heel zwaar voor je :(:)

Gooya, Janus misschien nog een keer scheren.. Ja, hangt ook van de omstandigheden af waarin je hem houdt. Hij staat 's nachts binnen? Dan lijkt het mij niet zo'n probleem. Als hij het met werken zo zwaar heeft met zijn vacht is het misschien wel beter en je kan natuurlijk als het echt koud wordt hem misschien nog een extra dekentje opgooien?
En verder lees ik nog dat je een luxe-probleem hebt.. Opeens een zee van ruimte in je huis. Keerzijde is dat je je moeder gaat missen, lijkt me inderdaad wel even wennen als je aan haar aanwezigheid gewend bent :(:)

Whis_serada, stoer weer een winstpunt er bij.. het gaat heel goed hè? met het wedstrijd rijden. Kan me voorstellen dat jullie een 9 voor verzorging krijgen, Whis is zo wit dat je bijna wel een zonnebril kan dragen 8-)

Pridje zenuwachtig, veel succes alvast voor morgen!

Diva2, hopelijk gaat het een beetje goed met je :(:) ; lijkt me erg vervelend om zo gehinderd te worden door pijn.
Leuk, babietje van Ruby gevoeld, spannend hoor!

Sandra ook zenuwachtig, komt vast goed!

Teuntje ook lekker aan het tutten geweest met de paardjes. Fijn dat het met Bonita de goede kant op gaat, ik heb jouw topic toen ook gelezen en ik kan me voorstellen dat je je enorme zorgen hebt gemaakt.
Leuke foto's van Boyan, naast dat ik fan ben van veel wit, ben ik ook fan van vos, hij ziet er goed uit. Maf beest, een beetje gaan liggen maffen met een dekje en singel op/om :D Heb je zijn staart geknipt trouwens?

Diabelle heeft deskundige hulp gehad met het mest ruimen :D , leuke foto zo met dat grut!
En de foto van diabelle lijkt het net alsof ze een hapje stroomdraad neemt, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn :D
Doen sommige paarden bij ons trouwens wel, gaan ze aan het stroomlint staan trekken, natuurlijk alleen als de stroom er niet op staat, op een of andere manier weten ze dat altijd heel goed.

Edith2, welkom! leuk nog een vosbonte er bij. Ik begrijp dat je haar zelf beleerd hebt? of dat je daar mee bezig bent?

Hdv heeft een uitgesteld weekend? Wat een geinige foto trouwens van mama en kleine storm :+:

Leonie, aan het winkel of etalage inrichten geweest, wanneer ga je verhuizen met je winkel?

KaiKarine last van spierpijn, ik denk dat ik daar ook last van ga krijgen als ik weer eens ga rijden, vooral met tinkers zit je lekker breed :D ; wat heb jij trouwens een schattige avatar, doet me een beetje denken aan de veulenfoto's van Laidja, zo lekker scheuren door de bocht.
Dat racen is ze trouwens nog niet verleerd:

Afbeelding

Nikkielvis ruzie met laptop en internet, irritant als dat soort dingen niet lukken. Succes met bijlezen :D

soww... ik ben weer bij, misschien toch handiger om wat vaker te reageren...