Ben echt zo verlied op die foto vind het zoooooo mooi

Over 10 weken hihihi dan dan hoop ik al 3 veulens te hebben van ongeveer een klein weekje oud haha hihihi heb zo'n zin in die tijd alleen het waken al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Moet ook geen foto's kijken, en zielige liedjes luisteren......
Jeetje, echt Cecille 3 veulens al
Maar dan is de helft van de veulens alweer weg
Resi_lover schreef:Jeetje, echt Cecille 3 veulens al
![]()
Ik had eigenlijk zo bedacht dat ik in de zomervakantie met pas en mams tussen Boxtel en Haaften in een hotel zou zitten voor een paar dagen en dat ik de ene dag naar Ellen ging en de andere dag bij jou kwam om foto's te makenMaar dan is de helft van de veulens alweer weg
![]()
![]()
Eef
Logisch hoor zo na de feestdagen, een dip is heel normaal. Bedenk goed, Mallow gaat nooit uit je hart, je hebt hem alles gegeven wat je kon. Clover is nu je maatje, je alles, al zal ze hem nooit kunnen vervangen en dat hoeft ook niet. Maar probeer steun bij haar te vinden, ze zal je begrijpen 

Zo boodschappen doen, dan koken, eten en even naar het winkelcentrum
Het valt ook niet echt op dat ik te licht ben gelukkig 

Ik ben al blij dat ik me zo kan uiten, al ben ik dan wel de hele tijd aan het huilen maar ja het moet er toch uit.

Is ook moielijk zeg 
en nu al zo blij als een klein kind
hihi
TinkerVlot schreef:Hahaha wormer... das idd niet naast de deur... kan je niet met de trein komen dat ik je ophaal hier in de buurt
Zijn idd het leukst als ze een week of twee zijn haha
En misschien kunnen we kan dan ergens overnachten, desnoods in een tentje op de camping in de buurt
Dan kunnen we de volgende dag oid. naar Ellen
(als ze dat goed vind
) Maar het duurt nog een paar weken/maanden
)
Maar Benson sprong er direct super overheen, kon hem mooi uit laten komen met de afzet, hij bleef goed wachten op mij en gooide mooi zijn achterhand omhoog..
) Gezellig met een groep van 16 ruiters een dressuurproefje doen.. haha!
en meerijden met een carrouseldemo
, dat zijn moeilijke momenten. Bianca heeft veel te vroeg afscheid moeten nemen, zo hard dat allebei je kleintjes niet mochten blijven leven
.
, hopelijk werd er niet gezoend!
Ik ben nooit zo fanatiek
wel mooie beelden.

) aan het opwarmen