mnkortleve schreef:Grit Is dat jullie hondje? Ziet er lief uit.
onze Spoek.
Zo, ben me duf, kon bijna mijn ogen niet meer open houden in de auto. Maar nu begint ook mijn weekend
Morgen lekker naar Vince
en 's middags op kraambezoek
(nee hoor, zal ook best gezellig zijn, voor even)
Carlo is boodschappen halen. Ik wilde pannenkoeken, ben benieuwd.
Dagmar plaknagels en een paar berichten later al niet meer
Lijkt me ook heel raar voelen als je het niet gewend bent.
Gelukkig heeft Denise de tip
. Doe doet haar schoenen dus niet meer uit tijdens de plaknageldagen
Eefje; power horse, leuk! Veel plezier morgen.
En een hele eigenwijze fjord
. Maar toch lief.
Marleen. Maar wel leuk gehad dus??
Prada; gewoon duidelijk zijn naar hem. Dat is ook het eerlijkst.
Angela een buitenrit gehad met wel erg veel stopplaatsen. Maar je niet onveilig gevoeld, dus dat is top!
Wat gebeurd er als je blijft zitten??
Eva
wat vervelend. Nog flink knuffelen en foto's maken deze week.
En met Pal gaat het alweer wat beter
Wat balen dat het niet duidelijk is wat Bravour heeft.
Al is het frustrerend voor hem, ik zou hem toch in een zandpaddock zetten. Eventueel met maatje en dan gewoon veel droog hooi voeren. Het gewicht zal altijd tegenwerken qua gezondheid, wat het ook is.
Vince was ook veel te dik toen ik hem kocht. Hij stond 24/7 op een wei. En die wei was best schraal. Vince stond ook snel te hijgen. Maar omdat zijn hart en longen goed klonken durfde ik het aan hem te kopen.
Hij is niet op dieet geweest, at gewoon met Tom mee (kuil en beetje muesli). Maar doordat hij een zandpaddock kwam, was hij na een half jaar 100 kilo kwijt (volgens zo'n meetlint dan, ik weet het niet precies). En ook doordat hij weer geregeld beweging kreeg, maar dat was in het begin ook niet te lang en intensief.
Wat leuk Schimpie, dat hij alles zo goed op pakt! Mooie punten elke keer
.
Gezien zijn dat hij pas 5 jaar is, zou ik persoonlijk wel een keer een pauze inlassen. Ze moeten het in het koppie en lijf ook kunnen verwerken. Het zijn toch laatbloeiers en als ze zo werkwillig zijn, kan het ook te snel gaan.
Pannenkoeken