Zooo.. Weer een drukke middag achter de rug.. Morgen weer een ochtend, Vrijdag nog een hele dag en de week zit er op, en 16 voor de kat z;'n *** gewerkte flexuren erbij.. 
Lekker in de Multimedia bezig geweest, dat is trouwens mijn nieuwe afdeling.. Die is me zo ongeveer in me maag gesplitst, Bijouxafdeling moest ik afgeven..
Tranen met tuiten dus..
Wilde mijn Bijoux niet kwijt.. 
Maar goed, nu ik eenmaal tussen de Playstations, Wii's en Xbox-en zit vind ik het best leuk vinden.. Het geeft ook echt een kicke gevoel als je een aantal klanten achtereen met een PS3 of Wii met bijbehorende controllers en 3 spellen de deur uit ziet gaan..

Boncho, beterschap..
Erg vervelend..
Hoop etensverhalen voorbij zien komen, we houden t dr maar op dat ik geen bonen, of hollandsekost eter ben..
Hopelijk is er snel weer wat rust in de groep Marleen.. 
Ik heb hier in de buurt ook niet veel mensen om mee te rijden, op een aantal stalgenootjes en Maya na dan.. Het is dat ik nu 2 paarden heb en straks gewoon iemand mijn paard kan lenen, dan kan ik wel vaker samen gaan rijden. Ik heb de vriendinnen wel, alleen hun hebben geen paard of wonen ver weg..
Straks in Friesland kom ik bij een boel bokkers in de buurt te wonen, de eerste afspraken voor ritjes staan al in de planning!