die past mooi heb ook het idee dat ze deze fijner vind dat het metalen bitje en het bitje zorgt er voor dat het hooftstel past nu hoef ik dus ook geen ander hooftstel te kopen
mischien dat ik nog een cursus leder bewerking ga doen (hier in oosterwolde) en zelf ooit nog eens wat ga maken voor dr (nog geintresseerden om mee te gaan ??? kost wel 150 euries (hoest !!!! ) ik ga er wel voor sparen maar nu kan ik er prima mee overweg
Nou ook hier onweer en donkere wolken.Hopelijk is het vanavond beter. Rom: wilde ook altijd graag zo'n cursus doen, zou zelf wel een in de leer willen voor zadelmaker. (dromen mag he ) Jammer dat het niet bij mij in de buurt is, die cursus.
rommulus
Owja... gisteren is Chuckie dus wel het balkon afgesprongen Deur stond open, terwijl ik dat niet door had (was druk aan het leren nog) Net voor ik naar bed wilde gaan, natuurlijk al lichterlijk stressen ivm examen en ik dus in paniek die kat zoeken Ze zat voor de flat in een hoekje helemaal weggedoken
Laatst bijgewerkt door snowdon op 10-07-07 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
rommulus
Arme kat! Heeft hij niks? Is hij dan zo van 2 hoog naar beneden gesprongen? Dies gek!
Kyra, onze andere kat, was hem vanmorgen gepeert in dat heftige onweer.. Maar aangezien ze een trauma heeft opgelopen na de blikseminslag + brand, rent ze tegenwoordig in blinde paniek weg en zou ze zelfs een hartaanval krijgen. Nu was ik bang dat ze niet terug zou komen, maar ze kwam net helemaal nat en verwilderd terug.. Helemaal schuw en grommen ook.. Nu ligt ze te slapen, net is mijn moeder bij haar geweest en ze spint alweer. Gelukkig maar!
Jeutje.. Kat komt altijd op zijn pootjes terecht zeggen ze wel eens! Kyra mieterde laatst ook uit mijn slaapkamerraam. Normaal springt ze in het raam om in het venster te zitten, alleen ze sprong iets te ruim..
rommulus
ow wateng dat je kat van het balkon is af gesprongen. Rare poes. Haha die kyara, arme katje. Gelukkig is het goed gekomen. En wat sneu dat ze zo bang is voor onweer.
Leon: GEFELICITEERD!
Ben net met mijn moeder aan het snoeien geweest in de kippenren. Ik kon mijn kippen niet meer vinden zo begroeid. We zijn nu op de helft de rest maken we deze week af.
timokyana
ow trouwens, sita reageerde nog op mijn vakantie direct na examen.. dat dat een duur weekje was. Valt mee! Examen is al maanden terug betaald, bij het aanvragen. En vakantie.... 35 euro exclusief benzine en boodschappen
Rommulus: we zitten nu dus van 10 t/m 12 augustus bij Norg (Langeloërduinen)
Oooh dat valt zeker mee! Wat betaal je daar nou voor een examen? Hier 180..
Lieve foto van Ziggy!
Net wezen autorijden.. Ging echt bagger.. Verkeerd schakelen, niet goed kijken.. Noem maar op.. Had mijn dag niet. Tot overmaat van ramp zat ik nog met mijn oude buurjongen, die ik niet zo lief vind, in de auto.. Dus een rampdag.. Nu gaat mijn instructeur met vakantie.. 27 Juli mag ik weer, en dan 27 Aug. afrijden! Hopelijk gaat het dan beter..