Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker beest is dat toch!

anders zou hij er niet super uitzien.
maar ik kan nu na 10 uur niet meer de buurt af of iemand zijn kat mist. en nu naar de DA, duur grapje als ik het zelf moet betalen, of denk ik nu raar? 

irish_lady schreef:he he das Irish haar date voor het aankomende seizoen! Maar vooruit 1 kusje terug!
en dan zonder ooit Drumshambo te zien, denk ik.....
Pellie schreef:hmmm zit ik weer met een aangereden kat in huis. gelukkig niet een van mezelf maar een snaaierd van de buurt, leuk cypers katertje die wel eens brokjes komt pikken.
hij lijkt wat verlamd van achteren, iig dáár is de tik geweest want hij beweegt het liever niet!! HEB IK DAT WEER!!! vriendlief is naar toneel van mijn vader dus niet te bereiken. met dit soort dingen heb ik hem toch liever thuis![]()
geen bandje oid om. ik heb hem eerst maar een pijnstiller van de 'kanker-kat' gegeven, sorry voor de benamingmaar ik kan nu na 10 uur niet meer de buurt af of iemand zijn kat mist. en nu naar de DA, duur grapje als ik het zelf moet betalen, of denk ik nu raar?
Doeiii Roosje!
fjordkootje schreef:irish_lady schreef:he he das Irish haar date voor het aankomende seizoen! Maar vooruit 1 kusje terug!
Dat weet Mira, daarom wacht ze ook nog een jaartje, 't is dus een voorbereidende knuf voor over een kleine 1 1/2 jaaren dan zonder ooit Drumshambo te zien, denk ik.....
Tjee, wat een romantiek ...
Citaat:Joepie!!! Vanavond kan ik voor het eerst in mijn bad!!!
Hoop dat het niets voorstelt die bult.
Ook die foto met jan is leuk
kerst Lemmy. Loopt hij nu nog steeds zo rond??
irish_lady schreef:Ik weet niet of ik je herken,
Bonte schreef:Leuke foto van Chev. Ging je ringsteken?![]()
Zie een leuke foto van Kit. Gaat het weer een beetje met hem??
Bonte schreef:irish_lady schreef:Ik weet niet of ik je herken,
Ga ik voor JanL*L naambadges maken ofzo![]()
Iedereen moet hem wel opdoen, anders ben ik voor niets bezig
irish_lady schreef:ohhhhhhhhhhhhh gezellie!!!! Kom je even gedag zeggen? Ik weet niet of ik je herken, maar ik heb alles van Gipsy-spirit aan en ben behoorlijk blond!
Ook 1 van mijn 'grooms' komt jullie kant op en ik ook na Baggio. Die moet toch als eerste de ring in. Ik hoef niet te helpen hoor, maar een handje uitsteken kan altijd!