Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(mocht nog niet wassen)
Ik heb van tinker mensen sowieso nog bijna niemand ontmoet dus ik weet echt weinig. Maar kan altijd m’n moeder eens vragen of zij weet hoe of wat. Wat moet je precies weten dan? Zij heeft alle 'connecties’ ik zit alleen op bokt haha.
Volgende keer lukt het wel joh! 

Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden
sweetsox schreef:Hoe ik nu misty bekijk caily, en dat is niet omdat mensen niet van haar hielden of zo. Maar hoe afgestompt ze was. Misschien toch te veel voor haar geweest. ZE liet alles toe en onderging het. Nu is ze veel levendiger onder het zadel. Wil niet zeggen dat ze alles mag, gaat daar ook wel tegen in nu.
maar ben niet de enige zie het heel vaak om me heen. Ook met andere stallen verhuizingen van paarden naar andere stal bedoel ik dan. Kijk maar naar tjitske

Ze was ook Heel Erg Boos dat ze ter observatie een nacht op stal moest blijven. Ze heeft álles verbouwd, stond me woest aan te staren toen ik haar 's ochtends kwam bekijken en stoof de wei in toen ik de boxdeur open deed. Portretje hoor...
was nie leuk! Ook raar dat de brandweer geen briefje of iets aan het weiland achter laat..
gebeurt niet meer.
Dat centenbakkie van Caily
En wat een mooi stekkie! Fijn dat je dat gevonden hebt!