Ja, ik heb het zelfde hoor. Maar het is toch altijd wel even slikken. Ik heb zelf nog nooit iemand afgelegd,maar lijkt me wel mooi maar ook weer eng
Biancaa
Geplaatst: 18-11-09 20:37
ja moet je maar niet zijn moeder inpikken
echt een verklaring had hij niet, ze ziet er goed uit (ik vond haar te mager maar dat vond hij niet) en ook de plekjes op haar huid zijn niet noemenswaardig. Hij wil haar dan ook geen anti biotica geven, mocht het over 2 weken niet weg zijn dan mag ik het alsnog halen, maar hij wil niet onnodig geven.
Dus ik zou het niet weten waarom het niet gelukt is. Het zit gewoon weer tegen, de wet van Murphy is zeker op mij van toepassing, helaas is dit al een jaar of 30 zo en ik ben maar 35
D_Travis
Geplaatst: 18-11-09 20:38
ahh Bianca dat meen je niet.. wat een rotbericht..
Bianc, ik pikte mama niet in ze kwam mij knuffelen Heb je de foto's al geupload
Eevee
Geplaatst: 18-11-09 20:40
Chanel, de eerste keer vond ik inderdaad eng, maar zoals je ook al zelf zegt erg mooi. Je kan iets goed afsluiten. Ik vind het ook erg dankbaar tegenover de familie. Maar toch blijf ik het raar vinden om een overleden persoon te verzorgen. Het is niet echt een gezellig onderwerp he Oja ben je niet te hard gebeten.....?
Chanel_
Geplaatst: 18-11-09 20:42
Valt wel mee, alleen een blauwe plek. Maar hij heeft wel een knal gehad laat me toch zeker niet bijten door een snotaap van 7 maanden
ik was vandaag gebelt dat er zoveel wind was dat de les niet door ging,toch nog even naar stal geweest om mijn pony te knuffelen.en het waaide hard zeg niet normaal
Ravien
Geplaatst: 18-11-09 20:49
heey Lois
Eevee
Geplaatst: 18-11-09 20:49
Het waait nog steeds onwijs hard hier......maar nog steeds geen boom van de buurman om.....helaas hij heeft echt een oerwoud achter ze huis
hier ook enorm veel wind, het is ook nog oud papier actie en onze buren hebben hun oud papier zo onnozel opgestapeld dat nu alles door de hele straat ligt..