Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga nog ff door zou ik zeggen

*
Nee niet de kleine vosbonte al is die ook ERG leuk 

maar nu dus in een paar maanden tijd zomaar ineens al veranderd is in een Ontzettend Gave Stoere Lieve Jonge Hengst 
*zucht* (voelde bijna zoals toen ik Say voor het 1st zag
)
en dus laatbloeier 

en ben ik verliefd
--> John verklaard me denk ik voor gek 
)
... 

Berdien schreef:Hoi allemaal!
Sorry niet bijgelezen, waanzinnig drukke en emotionele dagen achter de rug. Kiki wordt ergens deze week ingeslapen, mijn ouders weten nog niet wanneer en ze willen het eigenlijk ook niet zeggen.
Gisteren bij de nieuwe stalling op bezoek geweest, en a.s. vrijdag gaan Jessie en Flynn verhuizen naar Groningen. Heb er ontzettend veel zin in, nieuwe stalling en vooral fantastische uitrij mogelijkheden. Maar ben ook doodsbangHoe gaan ze het handelen, de nieuwe omgeving? Ze zijn natuurlijk met zijn tweetjes, en zoals Jessie als Flynn zijn niet dominant naar andere paarden. En natuurlijk nieuwe stalgenoten, andere gewoontes.. Ik slaap er gewoon niet van
![]()
Ik sta voor 100% achter mijn beslissing om te verhuizen, ik vind het alleen doodeng
sterkte berdien, dubbele periode met veel spanning en emoties zo te lezen
Ik vind RM echt tien keer meer uitstraling en charme hebben, ondanks dat dat natuurlijk een oude rot in het vak is en deze nog niet. 

maaruh nakomelingen uit een hele andere merrie dan Say zeggen ook nog niks dus hecht daar (nog) niet veel waarde aan
maar denk dat dat dan toch donker vos is
(heeft say bv ook
)
wilde daarom ook nog filmen maar niet goed op knop gedrukt en dus vrolijk niet gefilmpd
Kanonne was ik dus echt Flabbergasted ... een Uitstraling waar je echt U tegen zegt en die ik dus al lang niet meer gezien heb bij een hengst/ paard
)
Truste
. Weer opnieuw afscheid nemen en ik kan me voorstellen dat de verhuizing spannend is. Even doorbijten, volgende week ben je alweer een stuk verder.
.
. Wat zou dat betekenen voor de kleurvererving???
!!!
*
en deze wk ook nog naar Orca's
goed teken toch 
Weet niet precies wat zijn kleur nu is
naar mijn weten vos en dan heel erg Roan, Schimmel of Sabino
of zou het misschien ook wel eens appie kunnen zijn ?! dat zou ik dan weer minder leuk vinden
ik dacht waar ken ik Vorden nu van
haha ...
ellieellende schreef:Eef, ik heb een tegenhanger van wintec,knightrider. Ik heb als dressuurzadel een passier en voor de springlessen een knightrider. (kunststof) Ik moet zeggen dat ik er nu een al een jaar plezier van heb en eigenlijk prima bevalt. Er zit ook een verwisselbare boom in, de wrongen kun je dmv klitteband verstellen. Ik heb dat zadel nieuw en kaal gekocht voor 225,00.
Heb er ook weleens een lange buitenrit opgemaakt, en dat ging ook ok. Het ligt op Niamh ook prima, het schuift niet en ook na een intensieve les is er nooit iets te zien van drukkingen op de rug van Niamh. Ik geloof dat ik laatst ergens gelezen heb dat dit zadel het best getest is op gebied van kunststof vhz.
Shamrock is wel gaaf!