[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:56

truste voor de bedgangers! Ik ga zo ook maar eens richting slaapkamer, nog ff boekie lezen ofzo, ben nog niet moe, maar anders weet ik het wel, ram ik de wekker naar de andere kant vd slaapkamer en begin ik veel te laat met werken~!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 22:56

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:58

trusten iedereen, ik ga ook zo mn bed in, samen met Mich even keuvelen, heb hem al de hele dag niet gezien.

En Peet als je nou elke keer 3 plaatst... ben je na 59 posts klaar :P Ga nog ff door zou ik zeggen _O-

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:59

Nee nu stop ik whahah

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:59

sowwwww shamrock go go, die kende ik nog niet! LEKKER DING!
Hij is groot voor kanters begrippen! Was die te koop? of gaat hij hem voor de dekdienst gebruiken?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:04

al ff op de site gespiekt ;) een dekmeneer!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:06

trrrruste allemaal!

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:07

@Grid: May is m'n naarling/jaarling en ze staat bij de Hof van Ede in Vorden ;)
Ik vind Shamrock ook wel heel gaaf :j

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:07

:wave: ng niet bijgelezen.

las alleen het onderschrift van leon en wilde hem even sterkte wensen :(:)

hier drukjes, lees morgen bij ben ik een dagje vrij ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 23:07

*uhh ff nog een keer want ging geloof ik iets fout zie nu een lege post hierboven :? *

:D Nee niet de kleine vosbonte al is die ook ERG leuk :+:

Afbeelding
Afbeelding

Maar een heer die ik tijdens HK Schijndel nog lief schattig en nog érg Puppy vond := maar nu dus in een paar maanden tijd zomaar ineens al veranderd is in een Ontzettend Gave Stoere Lieve Jonge Hengst :~

Met een Uitstraling *D :+: 8-) *zucht* (voelde bijna zoals toen ik Say voor het 1st zag :=)

Shamrock Go Go *Need I Say More*

Hij wordt/ is nu dus pas 3 jr hè ;) en dus laatbloeier :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu snappen jullie denk ik mijn dilemma ;) :+

Want Uhh ... ik had hem toch allang uitgekozen ... zelf John er mee naar toe gesleept (4 u rijden op en neer)
En nu ineens zie ik hem :o := en ben ik verliefd :oo :roll: --> John verklaard me denk ik voor gek :+
Vandaag zei ik dat ik een leuke jonge hengst had gezien (niet dat ik totally in Luv ben :o )
Zegt ie : " Waarom ging je eigenlijk naar die dag je hebt een leuke tinker wilt er niks bijkopen en Je hoeft toch helemaal niet meer rond te kijken naar een hengst want je hebt toch allang gekozen"
En daar was ik tot vandaag ook heilig van overtuigd :)) ...

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:10

Ohoh, Grid voor een dilemma :D Wat is Shams kleur eigenlijk? Op de keuringsfoto's leek hij vos, maar ik zie nu een zwarte pluk in z'n staart, dus ik denk bruin? :)
Laatst bijgewerkt door Muds op 26-04-09 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:10

wie was ook alweer je 1e keus? En zijn er al nakomelingen van shamrock?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:12

Ik verhuis ff naar mijn bedje met pda ding, kan ik nog ff meelezen totdat jullie me in slaap kletsen! hihihihihi

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:13

moeilijke keuze grid, vind die hierboven wel een erg lekker ding, zou mij smaak wel zijn ;-)
Succes met je keuze!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:16

Berdien schreef:
Hoi allemaal! :wave:

Sorry niet bijgelezen, waanzinnig drukke en emotionele dagen achter de rug. Kiki wordt ergens deze week ingeslapen, mijn ouders weten nog niet wanneer en ze willen het eigenlijk ook niet zeggen.

Gisteren bij de nieuwe stalling op bezoek geweest, en a.s. vrijdag gaan Jessie en Flynn verhuizen naar Groningen. Heb er ontzettend veel zin in, nieuwe stalling en vooral fantastische uitrij mogelijkheden. Maar ben ook doodsbang :o Hoe gaan ze het handelen, de nieuwe omgeving? Ze zijn natuurlijk met zijn tweetjes, en zoals Jessie als Flynn zijn niet dominant naar andere paarden. En natuurlijk nieuwe stalgenoten, andere gewoontes.. Ik slaap er gewoon niet van :o
Ik sta voor 100% achter mijn beslissing om te verhuizen, ik vind het alleen doodeng :=

:(:) sterkte berdien, dubbele periode met veel spanning en emoties zo te lezen :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:18

*is er stiekem nog*

Leuke hengst Ingrid, maar ik wist het wel :)) Ik vind RM echt tien keer meer uitstraling en charme hebben, ondanks dat dat natuurlijk een oude rot in het vak is en deze nog niet.

Nou echt weltrusten!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:24

Ik haak toch ook maar af, ben nu heerlijk onder de wol gekropen, en doe toch mijn luikies maar dicht! kletsen morgen weer verder!

Grappig detail, had blijkbaar mijn deur naar de slaapkamer niet dichtgedaan, sloeg de dekens opzei, ligt er een klein hondje mij heel schulbewust aan te kijken! Lekker mandje vrouwtje!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 23:27

Whats Up Leon :(:)

Ellen hoezo groot voor Kanters begrippen :?
Hij heeft toch ook Bas ;)
en ook Shadow was geen kleintje en Tossy is toch ook netjes de maat :j
en Toss was ook 1.52m ...
Hij heeft wel een aantal kleinere merries ;)
Rocky Mountain is/ was mijn keuze :D
Nop geen nakomelingen hij is dit jaar pas 3 :) maaruh nakomelingen uit een hele andere merrie dan Say zeggen ook nog niks dus hecht daar (nog) niet veel waarde aan :o

Shamrock is idd (zover ik weet) vos en weet ff niet hoe dat kleurtje dat ie heeft eigenlijk heet ?! Lijkt op "clydesdalekleur" maar dan heel erg licht (hij was in winter donkerder)
Zie nu idd ook donkere staart :o maar denk dat dat dan toch donker vos is ;) (heeft say bv ook :j)

Berdien :D
T is in het echt wel anders dan op foto (simpel cameraatje en binnenbak) ;) wilde daarom ook nog filmen maar niet goed op knop gedrukt en dus vrolijk niet gefilmpd ^) >;)
Toen ie binnen kwam :wow: Kanonne was ik dus echt Flabbergasted ... een Uitstraling waar je echt U tegen zegt en die ik dus al lang niet meer gezien heb bij een hengst/ paard ;)
(en ik heb ondertussen al heel wat paarden gezien :=)

Maar idd ook moeilijk vergelijkbaar met "oude rot" die idd ook ontzettend Gaaf is 8-)

Hoop dat Annique hem beter/ gaver ITP heeft *D

pff alweer laat :wave: Truste :Z

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 07:11

Howdie!!

Even een internetuurtje en bijgelezen, maar of ik alles onthouden heb :=

Wintec heb ik al jaren. Dan wel in de suedelook (vind ik persoonlijk mooier). Ziet er nog steeds netjes uit, ik rij er lekker op, heel licht, niet invetten (joepie). De mijne heeft vrije platte kussens en ligt goed.

Mooie foto's gezien van Noa en beeb :z
En van de Tiergarten. Is dat het dierentuintje bij Kleef?? Waar ze ook spikkelnorikers hebben/hadden??

Berdien; sterkte deze week :(:) . Weer opnieuw afscheid nemen en ik kan me voorstellen dat de verhuizing spannend is. Even doorbijten, volgende week ben je alweer een stuk verder.

Ziggy braaf voor de kar +:)+

Eefje; gelukkig gaat het met Peb goed!!! En dat je een rottijd hebt gehad (en nog steeds hebt) snap ik goed, het is niet niks wat er is gebeurd :(:) .

Nog geen Santa-beeb :\

Grid; tja, deze hengst vind ik op de foto ook erg mooi. Verder ken ik hem niet, maar ben ik snap dat je "impressed" bent :wow: . Wat zou dat betekenen voor de kleurvererving???
Kreeg trouwens een mailtje vanuit de rijvereniging dat er 7 juni een koudbloedenwedstrijd is. Zo circuleert het dus ook.

Wij zijn vandaag in de San Diego Zoo geweest. Hele mooie dierentuin die op een helling ligt. Dus de beenspieren hebben moeten werken. Erg groen en mooi aangekleed. Ze hebben er ook pandaberen. Daar mag je in een rij langs schuifelen. Liggen relaxt op hun rug bamboe te knauwen.
Deze week nog naar SeaWorld (orca's), zooooooooo gaaf *\o/* !!!

Met Tom gaat het nog goed. Hij wil alleen niet meer zo meewerken met het sodabad, maar gelukkig is het nu wat minder belangrijk.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 08:15

Goedemorgen!

Ik had het idd over zijn kudde merries voor de verkoop. Ik ben ooit naar een tinker wezen kijken om me een beetje te orienteren. Ik heb toen naar hem de opmerking gemaakt dat ik alle tinkers die hij mij aanbood veeel te klein vond. (allemaal tussen de 1.40 en 1.45) Hij gaf mij toen aan dat dat de meest rastypishe maat was. Dus ik ben daar ook weer weggegaan, met een beetje een beetje een ?? huh owja idee. Ik was toen nog helemaal niet bezig met fokken uiteraard, maar zijn hengsten zijn idd wel allemaal aan de maat. daarom mijn opmerking groot aan de maat voor kanters begrippen.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 08:17

morguh!

Grit wat gaaf de san diego zoo, en later nog naar de orca's.
Maak je veel foto's of is dat niet toegestaan?
Veel plezier alvast!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 08:33

*Santa BEEB Joehoe O:) *

Ellen kleine hondje grote mand opgezocht boven :D

Grit beenspieren getraind in Zoo in rijtje langs relaxe panda's :Z :Y) en deze wk ook nog naar Orca's 8-)

Tom krijgt spatjes met sodabad := goed teken toch :)

Uhh grit vererving :? Weet niet precies wat zijn kleur nu is :o naar mijn weten vos en dan heel erg Roan, Schimmel of Sabino :? :o? of zou het misschien ook wel eens appie kunnen zijn ?! dat zou ik dan weer minder leuk vinden :o

Dus dan ook 100% kans vos, 50% kans bont en weet dan dus niet hoe zijn kleurtje vererfd ??

Ah Muds natuurlijk :)* ik dacht waar ken ik Vorden nu van :? haha ...

Het is hier echt maandagmorgen :O :Z :o
Laatst bijgewerkt door grid op 27-04-09 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 08:34

ellieellende schreef:
Eef, ik heb een tegenhanger van wintec,knightrider. Ik heb als dressuurzadel een passier en voor de springlessen een knightrider. (kunststof) Ik moet zeggen dat ik er nu een al een jaar plezier van heb en eigenlijk prima bevalt. Er zit ook een verwisselbare boom in, de wrongen kun je dmv klitteband verstellen. Ik heb dat zadel nieuw en kaal gekocht voor 225,00.
Heb er ook weleens een lange buitenrit opgemaakt, en dat ging ook ok. Het ligt op Niamh ook prima, het schuift niet en ook na een intensieve les is er nooit iets te zien van drukkingen op de rug van Niamh. Ik geloof dat ik laatst ergens gelezen heb dat dit zadel het best getest is op gebied van kunststof vhz.

Zo een heb ik ook gehad,maar werd er toch niet echt blij van.Vind wel dat de kamer(zo noem je toch de ruimte tussen de kussens?)smal is.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 08:54

:oo Shamrock is wel gaaf! :j

Wij gaan nu de adoptiepaardjes wegbrengen naar de stichting Horsetopia, 'even' naar België dus :))

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 09:00

Succes :wave: