Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Hoi allemaal!
Sorry niet bijgelezen, waanzinnig drukke en emotionele dagen achter de rug. Kiki wordt ergens deze week ingeslapen, mijn ouders weten nog niet wanneer en ze willen het eigenlijk ook niet zeggen.
Gisteren bij de nieuwe stalling op bezoek geweest, en a.s. vrijdag gaan Jessie en Flynn verhuizen naar Groningen. Heb er ontzettend veel zin in, nieuwe stalling en vooral fantastische uitrij mogelijkheden. Maar ben ook doodsbangHoe gaan ze het handelen, de nieuwe omgeving? Ze zijn natuurlijk met zijn tweetjes, en zoals Jessie als Flynn zijn niet dominant naar andere paarden. En natuurlijk nieuwe stalgenoten, andere gewoontes.. Ik slaap er gewoon niet van
![]()
Ik sta voor 100% achter mijn beslissing om te verhuizen, ik vind het alleen doodeng
ellieellende schreef:Eef, ik heb een tegenhanger van wintec,knightrider. Ik heb als dressuurzadel een passier en voor de springlessen een knightrider. (kunststof) Ik moet zeggen dat ik er nu een al een jaar plezier van heb en eigenlijk prima bevalt. Er zit ook een verwisselbare boom in, de wrongen kun je dmv klitteband verstellen. Ik heb dat zadel nieuw en kaal gekocht voor 225,00.
Heb er ook weleens een lange buitenrit opgemaakt, en dat ging ook ok. Het ligt op Niamh ook prima, het schuift niet en ook na een intensieve les is er nooit iets te zien van drukkingen op de rug van Niamh. Ik geloof dat ik laatst ergens gelezen heb dat dit zadel het best getest is op gebied van kunststof vhz.