Was even een pauze aan het houden, heb weer RSI in mijn polsen
Morgen komen trouwens mijn oom en tante weer op bezoek, mijn tante wilde Flynn graag weer eens zien. Die krijgt de schrik van haar leven, sinds de laatste keer dat ze hem gezien heeft is hij 10 cm gegroeid en minstens 100 kg aangekomen
Snowville
Geplaatst: 07-02-09 21:39
Goeieavond!
Niet bijgelezen we zijn net thuis , lekker dagje trouwlocatie bekijken en naar Stoeterij de Ierse Tinker geweest in Oirsbeek!
Foto's die we net even te zien kregen van onze Himesh (dankjewel voor de foto's Dribbelkont)
Laatst bijgewerkt door Snowville op 07-02-09 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Al vind ik toch wel dat nederland in rijk bezit is van een paar flinke top hengsten! Heb me er nooit heel erg in verdiept. Maar ben echt heel erg verliefd geworden op Chakotay. Die was een jaartje ofzo geleden bij ons op stal. Wauw
Mallow
Geplaatst: 07-02-09 21:45
Snowville schreef:
Haha, wie weet wat het over een jaar of 2 a 3 a 4 is haha!
JEP! Taffy En overigens een hele hoop mooie merries en hengsten gezien hoor! Super leuke rondleiding, en lekker gekletst, zeer gezellige middag geweest!
mooi zo!!! Hoop taffy ook nog eens in het echt te zien (en tijd te hebben alles in me op te nemen), op de foto van de ICS site vind ik hem niet zo bijzonder..