Ik krab ook zo weinig mogelijk de hoeven uit. Bij Ziggy na het rijden/mennen om te controleren op steentjes. Bij Dundee alleen als hij rotstraal heeft, nu ongveer 1keer in de 3 weken.
Ze krijgen een mooie plakaat zand in de hoeven, dus extra bescherming tegen rotstraal.
Bij ons is dat BoerenBond maar idd ook daar niet in mijn maat pff... Misschien maar eens bij ons mam in t dorp kijken daar wordt het misschien minder snel verkocht
Wat gelezen over spruiten? Bah! Ik lust ze echt niet, hoe je ze ook klaarmaakt. Heb ze ook nooit lekker gevonden, als mijn familie spruiten eet, eet ik lekker bruine bonen met spekjes. Dat lust de rest van het gezin dan weer niet Lastig Grid! Dat die laarzen uitverkocht zijn! Maar dat met die printjes klinkt ook wel heel leuk
Hier dan niet met bruine bonen maar van die die dikke groene (weet niet hoe ze in ABN heten ) met spekkies lust John ook niet, dan mag hij spinazie eten (dat lust ik dan weer niet )
Tja je zou ze misschien nog wel kunnen bestellen, maarja als ik iets in mijn hoofd heb wil ik ze eigenlijk gewoon meteen passen en kopen en dan baal ik dus als dat niet kan
Laatst bijgewerkt door grid op 05-11-08 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier maak ik het dus eigenlijk nooit maar heb t nu een aantal keren na een georganiseerde lange buitenrit gehad en soms bij mijn tante (is handig om in "bulk" te maken )
Jaa spinazie , wij eten vanavond spinazieschotel met feta!!! zooo lekker Ik heb voor school nu een opdracht om een woonwinkel in te richten. Ik heb gekozen voor kinderslaap kamers, en ben een beetje research aan het doen, en al die spulletjes zijn zo schattig
En verder niet echt onthouden, al dat geklets van jullie...
Nog even werken, en dan lekker naar huis even Mirthe rijden. Heb de laatste dagen amper naar ze omgekeken, kon ook niet, maar vind het wel lekker even wat te doen!
wat een eet verhalen hier komen lekkere en mindere lekker dingen voorbij
Zaterdag gaan we de knollies verhuizen, dan mag nien nog zo'n 1.5 week wennen en wil ik voor 17 of 18 nov met de veearts afspreken. ( of het moet nog erger worden dan eerder natuurlijk). Ze loopt niet kreupel, maar sleept met links achter en kan niet op 1 been staan achter met hoeven krabben.
Marleen: rijdse!!
Eevj: wat een leuke opdracht
Muds: kan je ook niet helpen met adviezen hier staan ze ook op een 'blub' zand weide. gelukkig (nog) geen hoefprobleempjes gehad.
Nog steeds aan het kletsen over eten! Ik eet dus vanavond spruitjes met appelmoes, vriendlief doet er een groentesausje overheen. Die chili con carne overschotel is inderdaad heerlijk!! En ook makkelijk te maken.
Hier krab ik ook wienig hoeven uit. Boncho staat op ijzers en ik krab eigenlijk alleen op zaterdag zijn hoeven uit. Verder komt er inderdaad een mooi plakaat zand in en zien z'n hoeven er prima uit.
Vannacht een rotnacht gehad! Gister moest ik al erg vaak naar de wc en was er al bang voor.... Vannacht weinig geslapen omdat ik steeds et gevoel had te moeten plassen. Vanmorgen urine opgevangen en er zat wat bloed bij! Naar de dokter gebracht en heb (zoals ik al dacht) een fikse blaasontsteking!! Nu dus aan de antibiotica. Heb er zo'n last van dat ik ook maar niet ga lessen vanavond..... Beetje jammer maar het is even niet anders.